6. Urodziny Gabinetu od zaplecza i #promobezokazji w tym samym dniu – tego jeszcze nie było! Zobacz, jaką niespodziankę dla Ciebie szykuję i co możesz zrobić, żeby ta niespodzianka była jeszcze fajniejsza 😉

We wrześniu nakładają się na siebie dwa ważne terminy – 6. urodziny bloga i #promobezokazji – to musiało pociągnąć za sobą poważne konsekwencje! 😀

#Promobezokazji to duża, jednodniowa zniżka – zawsze 17-go dnia miesiąca na jeden (lub okazjonalnie kilka) wybranych produktów. Zwykle to Wy podejmujecie ostateczną decyzję, na co w danym miesiącu będzie promocja – robię głosowanie na profilu Gabinetu od zaplecza na Facebooku.

Te cykliczne promocje organizuję już od kwietnia 2019 roku, ale dopiero teraz zorientowałam się, że urodziny Gabinetu od zaplecza również wypadają 17-go, a konkretnie 17-go września. Jak to możliwe? Ano w zeszłym roku z różnych względów świętowanie urodzin trochę się opóźniło. Pojawił się projekt nowego rozporządzenia sanitarnego, organizowałam akcję protestacyjną… Wiedziałam, że nie zdążę z przygotowaniem premierowego produktu, który Wam obiecałam z okazji urodzin, więc urodziny się przesunęły…

W tym roku nie ma żadnych przesunięć – 17.09.2020 świętujemy na całego! 😀

Co szykuję dla Ciebie na 6. urodziny Gabinetu od zaplecza?

W dniu urodzin i jednocześnie #promobezokazji będziesz mieć dużą zniżkę nie na jeden, nie na kilka produktów, ale na WSZYSTKO, co jest w sklepie i nie jest w promocji!!! Może na 7. urodziny znowu tak zaszaleję, ale nie obiecuję. Jedno jest pewne – co najmniej przez rok nie będzie drugiej takiej okazji!

Jak to będzie wyglądało od strony technicznej?

Przygotowałam specjalny kod rabatowy: URO6, który będzie aktywny tylko w dniu 17.09 – zapisz sobie już teraz kod rabatowy i datę. Po dodaniu produktów do koszyka i wpisaniu kodu kwota do zapłacenia obniży się aż o 20%! Korzystałaś już z moich płatnych materiałów? Za chwile powiem Ci, jak możesz zwiększyć swoją zniżkę urodzinową do 30%!

Zniżkę masz na WSZYSTKO, co nie jest aktualnie w promocji, czyli w praktyce na wszystko, z wyjątkiem pakietów. To w sumie aż 122 e-booki, kursy, listy kontrolne, vod, usługi indywidualne, wzory dokumentów…

Czy jesteś pewna, że znasz każdy z tych 122 produktów? Wykorzystaj najbliższe dni do przejrzenia oferty sklepu i zrobienia sobie listy produktów, które chciałabyś upolować 17.09. Poniżej znajdziesz listę kategorii ze sklepu, która na pewno pomoże Ci odnaleźć interesujące Cię materiały na temat marketingu, zarządzania, finansów, dokumentacji, przepisów…

Już dziś przejrzyj materiały dostępne w sklepie!

W sklepie znajdziesz naprawdę sporo kategorii – dla kogo, na jakim etapie, w jakiej formie, na jaki temat… Wydaje mi się, że to sprawdza się lepiej niż klasyczne 5-6 kategorii ze wszystkim i niczym. Poniżej mała ściąga – kategorie podstawowe i tematyczne. Przejrzyj sobie to, co Cię zainteresuje i zrób listę zakupów na czwartek (17.09).

Podstawowe kategorie to:

  • wszystkie produkty (klik) – wszystko, co jest dostępne w sklepie,
  • nowości (klik),
  • bestsellery (klik) – materiały, które najlepiej się sprzedają -> wybiera je najwięcej właścicieli salonów,
  • mój pierwszy produkt (klik) – to wybrane przeze mnie materiały dla osób, które nie znają moich produktów – takie, które przydadzą się praktycznie każdemu właścicielowi salonu – pozycje „obowiązkowe” 😉

Dalej już jedziemy z konkretami, czyli kolejne główne kategorie i ich podkategorie.

Kluczowy podział to ten dotyczący tematów. Możesz przejrzeć materiały m.in. z kategorii:

  • marketing salonu (klik),
  • finanse, ceny zabiegów (klik),
  • przepisy, prawo w salonie (klik),
  • dokumenty w salonie (klik),
  • sprzedaż (klik),
  • pracownicy (klik),
  • planowanie i organizacja (klik),
  • obsługa klienta (klik),
  • zarządzanie salonem (klik).

Większość z wymienionych wyżej kategorii ma jeszcze swoje podkategorie, które pomogą Ci jeszcze precyzyjniej wybrać idealny produkt dla Ciebie, ale nie będę ich tutaj wymieniać, bo jest tego sporo. Przejrzyj sobie po prostu to, co Cię interesuje.

Kolejny podział dotyczy Twojej indywidualnej sytuacji. Po przejściu do danej kategorii znajdziesz materiały dla osób, które:

  • mają własny salon (klik),
  • przymierzają się do otwarcia salonu (klik),
  • pracują w salonie (klik),
  • są jeszcze na etapie nauki (klik).

Kolejny podział obejmuje rodzaje produktów – w moim sklepie znajdziesz nie tylko e-booki, ale również materiały innego typu/w innej formie:

  • e-booki (klik),
  • kursy online (klik) – kursy w formie video,
  • wzory dokumentów (klik) – gotowce z różnych dziedzin, do wydrukowania i stosowania w salonie,
  • planery (klik),
  • listy kontrolne (klik) – listy, które porządkują podstawowe informacje na wybrany temat, można je określić, jako przegląd kluczowych zagadnień lub wiedzę w pigułce,
  • procedury (klik) – również gotowce do wydruku i stosowania w salonie,
  • regulaminy i umowy (klik) – dla pracowników i klientów,
  • informatory dla klientek (klik) – informatory zabiegowe obejmujące wskazania, przeciwwskazania, opis zabiegu, efektów, zaleceń domowych itd.,
  • ćwiczenia (klik) – to głównie e-booki i inne materiały, które mają mocno rozbudowaną część praktyczną – zdobywasz wiedzę i od razu ćwiczysz ją w praktyce, opracowujesz rozwiązania dla siebie,
  • audiobooki (klik) – e-booki, które zostały opracowane również w wersji do słuchania – na razie jest ich kilka, ale w przyszłości pewnie będzie więcej,
  • materiały video (klik) – wszystkie treści w formie video, czyli np. kursy online, wykłady w formie vod,
  • szkolenia (klik) – kursy online i szkolenia stacjonarne,
  • szablony (klik) – kolejne gotowce różnego typu, np. szablon planowania kampanii reklamowej, tworzenia opisu zabiegu itd.,
  • gotowe grafiki (klik) – ulotki dla klientek, plakaty do wywieszenia w salonie, grafiki do mediów społecznościowych – do stosowania online lub wydruku w drukarni – produkty przeznaczone do druku otrzymujesz w formie zwykłej grafiki oraz w formie przygotowanego do druku pdf-a, ze spadami itd.,
  • wyzwania (klik) – czasami organizuję wyzwania – zwykle polega to na tym, że przez kilka dni dostajesz na maila materiały (wiedzę + ćwiczenia) – w czasie trwania wyzwania materiały są dostępne bezpłatnie, a następnie trafiają do sklepu.

Jeśli chcesz, zerknij jeszcze na:

  • usługi indywidualne (klik) – jestem tylko dla Ciebie, analizuję Twoją indywidualną sytuację, daje konkretne rozwiązania.

Jak zwiększyć swoją zniżkę urodzinową?

Chcesz mieć nie 20, ale 30% zniżki? Tak, wiem, pytanie retoryczne 😉 Jeśli kiedykolwiek kupiłaś coś w sklepie Gabinetu od zaplecza, możesz zwiększyć swoją zniżkę urodzinową z 20 do 30%! Co trzeba zrobić? Naprawdę niewiele!

Wystarczy, że dodasz w sklepie opinię na temat produktu, z którego korzystałaś i napiszesz do mnie maila. Dlaczego tak? Szczególnie w dniu urodzin bloga chcę docenić osoby, które ufają mi na tyle, że decydują się zainwestować swoje ciężko zarobione pieniądze w materiały, które oferuję.

Być może nie każda z Was wie, ale Gabinet od zaplecza w 95% utrzymuje się właśnie z Waszych zakupów w sklepie (pozostałe 5% to indywidualnej zlecenia, od których staram się odchodzić). Od 6 lat nie wrzucam żadnych reklam, poza reklamami własnych materiałów!

Tworzę medium dla salonów kosmetycznych i fryzjerskich, jednocześnie unikając jak ognia wszelkich płatnych współprac. Zwróć uwagę, że w większości portali internetowych reklam jest na pęczki. Wprawdzie miewałam chwilę zwątpienia, ale nadal mocno wierzę, że to wykonalne!

Wasze zakupy pozwalają mi w 100% poświęcić się pracy na rzecz branży beauty. Darmowe artykuły na bloga powstają dzięki osobom, które decydują się na zakup płatnych produktów. Im więcej zakupów w sklepie, tym mam większy luz, że nic „nie wali się na głowę” i tym więcej mogę robić bezpłatnie dla wszystkich – stąd pomysł, aby docenić takie osoby!

Jak zwiększyć sobie zniżkę KROK PO KROKU?

Wejdź do sklepu (klik) i odnajdź produkt, który kupiłaś w przeszłości.

Załóżmy, że będzie to PODRĘCZNIK MARKETINGU I ZARZĄDZANIA GABINETEM KOSMETYCZNYM – Jak stworzyć gabinet kosmetyczny, który pokochają klientki? – E-BOOK. Szukasz go na liście produktów w sklepie i klikasz na okładkę:

Po kliknięciu na okładkę e-booka otworzy Ci się opis produktu. Widzisz okładkę, dodatkowe zdjęcia, skrócony opis… Jedziesz w dół i tam masz dwie zakładki: OPIS (włączona automatycznie) i OPINIE (klikasz właśnie na “opinie”):

Po kliknięciu na OPINIE masz możliwość przyznania produktowi od 1 do 5 gwiazdek i napisania kilku słów od siebie, np.:

  • czy produkt Ci się podobał,
  • dlaczego Ci się podobał,
  • czego się dowiedziałaś,
  • co Cię zdziwiło, zaciekawiło, co zrobiło na Tobie wrażenie,
  • jak to wykorzystałaś, jakie efekty osiągnęłaś, jakie możliwości przed sobą widzisz,
  • czy polecasz go innym osobom z branży i dlaczego.

Dalsze etapy zależą od tego, czy podczas dodawania opinii jesteś zalogowana na swoje konto w sklepie, czy nie.

1. Jeśli JESTEŚ ZALOGOWANA

Pod gwiazdkami i opinią, znajdziesz przycisk “DODAJ OPINIĘ”. W polu autora opinii wstawi się Twoje imię. Inne dane nie będą widoczne. Jeśli nie masz konta, nie chcesz się logować lub chcesz dodać inny podpis, zerknij poniżej.

2. Jeśli NIE JESTEŚ ZALOGOWANA

czyli nie masz założonego konta w sklepie lub po prostu nie chcesz się logować, dodając opinię.

Oprócz gwiazdek i miejsca na dodanie opinii zobaczysz jeszcze dwa dodatkowe pola: podpis i e-mail.

Jak się podpisać? To zależy tylko od Ciebie, poniżej klika przykładów:

  • Anna Kowalska, kosmetolog,
  • Ania, kosmetolog,
  • Salon kosmetyczny Róża,
  • Ania z salonu Róża,
  • mgr Anna Kowalska, salon Róża,
  • Ania, właścicielka salonu itd.

E-mail, który podajesz dodając opinię jest widoczny tylko dla mnie. Inni użytkownicy widzą tylko wspomniany wyżej podpis, który możesz sformułować dowolnie.

Po wypełnieniu tych dwóch dodatkowych pól, klikasz “DODAJ OPINIĘ”.

Dodałaś już opinię?

Napisz do mnie na ania@gabinetodzaplecza.pl – w tytule wiadomości wpisz: „zniżka urodzinowa”.

W treści wiadomości wpisz cokolwiek, np. „proszę o kod rabatowy zwiększający zniżkę urodzinową”.

Dobrze by było, żeby mail, pod którym robiłaś zamówienie, dodawałaś opinię o produkcie i ten, z którego do mnie piszesz, były takie same – wtedy łatwiej będzie mi zweryfikować opinię i powiązać z nią zamówienie. Jeśli jednak nie pamiętasz, z którego adresu mailowego robiłaś zamówienie, to też nie będzie dramatu. Podpisz się po prostu imieniem i nazwiskiem, możesz dodać nazwę gabinetu, jeśli brałaś fakturę – ułatwisz mi pracę.

W wiadomości zwrotnej otrzymasz kod rabatowy, który da Ci nie 20 (jak dla wszystkich), ale 30% zniżki! Zasady są takie same jak wyżej:

  • kod obowiązuje na produkty, które nie są aktualnie w promocji (czyli w praktyce wszystko z wyjątkiem pakietów),
  • kod obowiązuje tylko w dniu 17.09.2020 (od 0:01 do 23:59).

Kupiłaś kilka produktów i dodasz kilka opinii? Będę Ci dozgonnie wdzięczna, ale to nie powiększy zniżki. Jedna opinia = 30% zniżki, kilka opinii = 30% zniżki 🙂

Co jeszcze planuję z okazji urodzin?

Będzie tradycyjny urodzinowy LIVE z tradycyjnym dmuchaniem świeczki na tradycyjnym imitującym tort ciasteczku z biedry 😀 Dla niewtajemniczonych: nie lubię ciast, tortów. Mój małżonek owszem zje, ale raz na 5 lat na weselu. Dziecko pewnie by zjadło, ale wizyty u dentysty są dla nas mocno problematyczne… 🙂 Nie ma więc sensu zamawiać wypasionego tortu, tylko po to, żeby później wylądował w koszu na śmieci. Ciacho to opcja idealna! 😉

To co, widzimy się 17.09? 😀

Jak wykorzystać kod rabatowy? Instrukcja KROK PO KROKU

Nie korzystałaś nigdy z kodu rabatowego w moim sklepie? Poniżej znajdziesz dokładną instrukcję.

1. Wejdź do sklepu (klik) i dodaj do koszyka wszystkie wybrane produkty.

2. Po skompletowaniu wszystkiego na czym Ci zależy, zjedź na dół koszyka. Znajdziesz tam pole “KOD KUPONU” (sklep “kod” nazywa “kuponem”, ale to to samo).

3. W polu “kod kuponu” (na poniższej grafice zaznaczyłam go strzałką) wpisz kod urodzinowy: URO6, a następnie kliknij „ZASTOSUJ KUPON”.

Koszyk się odświeży, a od Twojego zamówienia zostanie odjęte 20%.

Jeśli z rozpędu przejdziesz dalej, kupon możesz wpisać również na etapie wypełniania formularza zamówienia:

Czasami (choć już na szczęście bardzo rzadko – nadal z tym walczę) zdarza się, że strona po kliknięciu “zastosuj kupon” nie odświeży się automatycznie – pojawi się kręcące się bez końca kółeczko.

W takiej sytuacji wystarczy odświeżyć stronę w przeglądarce – poniżej przykład przycisku do odświeżania strony z przeglądarki Chrome. Twoje zamówienie się zapamięta i nadal będzie widoczne po odświeżeniu strony – nie stracisz produktów dodanych do koszyka – zaktualizuje się jedynie ich cena, czyli zostanie od niej odjęte te 20%.

Gotowe! 🙂

podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym