Gabinet od zaplecza
Promocja!

Konsultacja MAILOWA

Pierwotna cena wynosiła: 197,00 zł.Aktualna cena wynosi: 147,00 zł. brutto

Potrzebujesz indywidualnego wsparcia? Skorzystaj z konsultacji, w ramach której możesz zapytać mnie, o co chcesz! Oczywiście w tematach związanych z prowadzeniem salonu beauty, takich jak marketing, finanse, dokumentacja, regulacje prawne, sprzedaż, obsługa klienta, budowanie strategii, ceny zabiegów i wiele wiele innych!

 

Poniżej znajdziesz dokładny opis usługi ⬇

Opis produktu

Potrzebujesz indywidualnego wsparcia? Konsultacja mailowa to dla Ciebie idealne rozwiązanie. Możesz zapytać mnie, o co chcesz i kiedy chcesz! Oczywiście w tematach związanych z prowadzeniem salonu beauty, takich jak marketing, finanse, dokumentacja, regulacje prawne, sprzedaż, obsługa klienta, budowanie strategii, ceny zabiegów i wiele wiele innych!

Konsultacja mailowa – co konkretnie zyskujesz?

W ramach konsultacji mailowej:

  • jestem w 100% dla Ciebie,
  • analizuję Twoją konkretną sytuację,
  • daję Ci konkretne wskazówki dotyczące Twojej działalności,
  • zajmuję się wyłącznie tematem, na którym Ci zależy, który jest dla Ciebie ważny,
  • dodatkowo „przemycam” również inne wskazówki, które pomogą Ci poszerzyć biznesowe horyzonty,
  • skupiamy się na konkretach,
  • masz wpływ na przebieg konsultacji, możesz np. zadawać mi dodatkowe pytania.

W czym mogę Ci pomóc?

Specjalizuję się w następujących tematach:

  • marketing salonu,
  • regulacje prawne w gabinecie,
  • prowadzenie dokumentacji,
  • finanse salonu,
  • wycenianie zabiegów, ustalanie polityki cenowej,
  • perfekcyjna obsługa klienta,
  • skuteczna sprzedaż,
  • tworzenie strategii rozwoju gabinetu.

Więcej informacji dotyczących możliwych tematów konsultacji mailowej znajdziesz w dalszej części opisu.

Możesz:

  • zadać mi pytanie – ogólne lub szczegółowe,
  • skonsultować ze mną coś, co sama przygotowałaś, np. wycenę zabiegu, grafiki reklamowe lub plan promocji,
  • poprosić o instrukcję krok po kroku, jeśli nie wiesz, jak się za coś zabrać,
  • poprosić zebranie najważniejszych informacji w danej sprawie,
  • doradzić się, która z opcji, o których myślisz, będzie lepsza lub jakie są plusy i minusy obu opcji itd.

O czymś zapomniałam? Jeśli masz pytania, pisz na ania@gabinetodzaplecza.pl.

Konsultacja mailowa – jak to wygląda w praktyce?

  1. Kupujesz konsultację, płacąc szybkimi płatnościami online (szybki przelew tpay, blik, paypal, płatność kartą i inne).
  2. Na podany adres w dowolnej chwili wysyłasz mi swoje pytanie, opis sytuacji, problemu, Twoich oczekiwań, trudności itd.

  3. Po otrzymaniu Twojej wiadomości analizuję temat, przygotowuję dla Ciebie różne propozycje rozwiązań, wskazówki, linki do dodatkowych materiałów itd. Wszystko oczywiście zależy od pytania, które zadasz i od Twoich oczekiwań. Jeśli uznam, że potrzebuję od Ciebie dodatkowych informacji, wyślę Ci wiadomość z prośbą o ich przesłanie.

  4. Odpowiedź otrzymasz maksymalnie do 7 dni roboczych. Zwykle staram się odpowiadać w ciągu 48 godzin, ale wolę mieć rezerwę na nieprzewidziane sytuacje, wyjazdy, choroby itd.

  5. Przez kolejne 7 dni roboczych możesz dopytać mnie o kwestie, które są dla Ciebie niejasne, wyjaśnić wątpliwości, które pojawiły się po przeczytaniu mojej odpowiedzi, poprosić o doprecyzowanie itd. Oczywiście w sprawach związanych z omawianym przez nas tematem. Jeśli potrzebujesz większego wsparcia, zerknij na opisy innych indywidualnych usług dostępnych w sklepie.

Jak obszerna będzie odpowiedź, którą otrzymasz?

W przypadku konsultacji mailowej przewiduję odpowiedź z limitem ok. 1 strony A4. Im bardziej ogólne będzie Twoje pytanie, tym mniej szczegółów pojawi się w odpowiedzi. Właśnie dlatego konsultację mailową polecam do rozwiązywania konkretnych problemów, pytań o konkretne sprawy. Wtedy będę mogła wyczerpująco opisać Ci konkretne rozwiązania.

Przykład pytania o konkretną sprawę:

Jak dobrać odpowiednią grupę docelową do reklam na Facebooku?

Przykład ogólnego pytania:

Jak wypromować gabinet?

Na ogólne pytanie oczywiście również odpowiem i przekażę Ci mnóstwo cennych wskazówek, ale chcę być uczciwa. Mnóstwo odpowiedzi na właśnie tego typu ogólne zagadnienia znajdziesz na moim blogu i nie musisz za to nic płacić. Rozważ lekturę bezpłatnych materiałów, a jak pojawią się konkretne „zagwozdki”, wróć tutaj. Zerknij również na płatne e-booki – w nich za dużo mniejszą opłatą znajdziesz mnóstwo wiedzy, która poprowadzi Cię przez kolejne etapy rozwoju własnego gabinetu.

Jeśli chcesz mojego indywidualnego wsparcia w szerokim zakresie, który pozwoli nam naprawdę solidnie popracować, zapoznaj się z opisem innych usług indywidualnych.

Dla kogo jest przeznaczona konsultacja mailowa?

Ta konsultacja jest dla Ciebie, jeśli:

  • chcesz zaoszczędzić mnóstwo czasu i pieniędzy, które musiałabyś poświęcić na samodzielne poszukiwania odpowiedzi na ważne dla swojego biznesu pytania,
  • szukasz obiektywnego, profesjonalnego wsparcia osoby, która zna i rozumie branżę beauty,
  • masz sprecyzowane oczekiwania, problemy, pytania i oczekujesz konkretnych rozwiązań,
  • szukasz ukierunkowania, inspiracji, punktu zaczepienia, który pomoże Ci ruszyć do przodu.

Dla kogo nie jest przeznaczona konsultacja mailowa?

Zrezygnuj z tej konsultacji, jeśli:

  • masz więcej niż jedno pytanie – rozważ skorzystanie z konsultacji telefonicznej/online, w ramach której masz aż godzinę rozmowy ze mną – konsultację telefoniczną/online znajdziesz TUTAJ.
  • chcesz, żebym oceniła Twój profil w social mediach, stronę internetową lub prześwietliła Twoje finanse – temu dedykowane są audyty, które znajdziesz TUTAJ,
  • szukasz kogoś, kto zajmie się marketingiem gabinetu w Twoim imieniu lub pomoże Ci w innych czynnościach, zerknij TUTAJ,
  • wiesz, że coś w Twoim gabinecie nie działa, ale nie masz pojęcia co – w takim przypadku również sugeruję Ci skorzystanie z audytu – krótka konsultacja mailowa raczej nie wystarczy, żeby zdiagnozować przyczyny i znaleźć rozwiązania.

W czym dokładnie mogę Ci pomóc? Pełna lista tematów

Poniżej znajdziesz przegląd tematów, w których się specjalizuje związanych z różnymi aspektami prowadzenia gabinetu. Konsultacja mailowa to idealna formuła, żeby o nich porozmawiać!

Jeśli nie chcesz przeglądać wszystkiego, możesz od razu kliknąć na temat, który Cię interesuje:

  • marketing gabinetu, budowanie markiKLIK,
  • budżet i finanse gabinetu, wycenianie zabiegów i ustalanie polityki cenowejKLIK,
  • regulacje prawne i dokumentacja w gabinecie – KLIK,
  • zarządzanie, budowanie bazy klientów, rozwój gabinetu – KLIK,
  • planowanie i organizacjaKLIK.

MARKETING GABINETU, BUDOWANIE MARKI

Strategia reklamowa salonu:

  • tworzenie strategii reklamowej,
  • typowanie najskuteczniejszych sposobów zdobywania klientów,
  • dobieranie narzędzi reklamowych,
  • projektowanie lejków sprzedażowych,
  • planowanie kampanii reklamowych krok po kroku,
  • dobieranie odpowiednich grup docelowych i dostosowywanie przekazu do ich potrzeb,
  • tworzenie skutecznych grafik i tekstów reklamowych,
  • analiza skuteczności działań reklamowych,
  • analiza działań konkurencji.

Reklama internetowa salonu:

  • marketing gabinetu w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, Twitter, Pinterest itp.),
  • tworzenie i optymalizacja płatnych kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie,
  • e-mail i sms marketing,
  • content marketing – blogi firmowe, artykuły eksperckie itd.,
  • marketing wirusowy, real time marketing,
  • video marketing,
  • współpraca z influencerami.

Strona internetowa salonu:

  • techniczne aspekty tworzenia strony internetowej salonu,
  • zamieszczanie treści na stronie internetowej, układ treści, budowa menu,
  • teksty na stronie internetowej, opisy zabiegów,
  • pozycjonowanie strony internetowej,
  • narzędzia wspomagające pozyskiwanie klientów przez stronę internetową.

Tradycyjna reklama gabinetu:

  • tworzenie materiałów reklamowych – artykuły, ulotki, banery itp.,
  • reklama lokalna, współpraca z innymi firmami,
  • reklama w prasie, radio, TV,
  • event marketing, organizacja imprez w gabinecie,
  • organizacja profesjonalnych sesji zdjęciowych i nagraniowych.

Marka i wizerunek gabinetu:

  • budowanie społeczności wokół gabinetu, nawiązywanie i wzmacnianie relacji z klientkami,
  • budowanie wizerunku gabinetu,
  • budowanie eksperckiego wizerunku właściciela i/lub pracowników gabinetu,
  • reagowanie w sytuacjach kryzysowych – negatywne komentarze, oczernianie, hejt.

BUDŻET I FINANSE GABINETU, WYCENIANIE ZABIEGÓW I USTALANIE POLITYKI CENOWEJ

Wyliczenia finansowe:

  • wyliczanie kosztów stałych, zmiennych, miesięcznych, rocznych, zabiegowych itd.,
  • wyliczanie amortyzacji sprzętu,
  • wyliczanie wynagrodzeń, prowizji, kosztów pracowniczych,
  • obliczanie przychodu, dochodu, zysku,
  • wyliczanie cen zabiegów,
  • opłacalność zabiegów, typowanie najmniej i najbardziej opłacalnych zabiegów,
  • podnoszenie cen zabiegów.

Analiza i optymalizacja:

  • analiza rentowności,
  • analiza sprzedaży zabiegów i kosmetyków,
  • porównanie wyników miesięcznych, kwartalnych, rocznych,
  • porównanie wyników poszczególnych pracowników,
  • analiza średnich kwot wydawanych przez klientów,
  • sposoby obniżania kosztów,
  • sposoby zwiększanie zysków,
  • szukanie „znikających” pieniędzy,
  • optymalizacja oferty zabiegowej,
  • polityka cenowa, zniżki, kody rabatowe, pakiety itd.

Inne:

  • utrzymywanie dyscypliny finansowej,
  • oszczędzanie,
  • tworzenie poduszki finansowej,
  • analiza cen konkurencji.

REGULACJE PRAWNE I DOKUMENTACJA W GABINECIE

  • ogólne informacje o przepisach regulujących pracę gabinetu i o niezbędnej dokumentacji,
  • dokumentacja zabiegowa – wywiad, zgoda, informatory zabiegowe, karta klienta, dokumentacja zdjęciowa itd.,
  • sanepid – wymogi, procedury sanepidu, kontrole,
  • zalecenia związane z przeprowadzaniem dezynfekcji i sterylizacji,
  • odpady komunalne, odpady medyczne, BDO, opakowania, torebki na zakupy i inne,
  • ochrona danych osobowych, RODO, zgody na marketing, utrwalanie i rozpowszechnianie wizerunku,
  • Inspekcja Handlowa – wymogi, kontrole (oznaczenia kosmetyków, cenniki, prawa konsumenta i obsługa reklamacji, obowiązkowe oznaczenia, tabliczki),
  • kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania zabiegów, kosmetologia a medycyna estetyczna,
  • zasady bezpieczeństwa przy wykonywaniu zabiegów, zasady i znaczenie prawidłowej komunikacji z klientami,
  • zabezpieczenie gabinetu przed ewentualnymi roszczeniami niezadowolonych klientów, 
  • regulacje związane ze sprzedażą kosmetyków do pielęgnacji domowej,
  • legalne odtwarzanie muzyki (abonament RTV, radio, TV, aplikacje do odtwarzania muzyki, ZPAV, ZAiKS, STOART, SAWP, muzyka bez opłat),
  • reklama zabiegów z wykorzystaniem wyrobów medycznych,
  • wymagania dla solariów.

ZARZĄDZANIE, BUDOWANIE BAZY KLIENTÓW, ROZWÓJ GABINETU

  • tworzenie strategii rozwoju gabinetu,
  • tworzenie procedur,
  • podejmowanie decyzji o wprowadzaniu nowych zabiegów,
  • obsługa klienta,
  • sprzedaż,
  • budowanie lojalności klientów,
  • badanie opinii klientów,
  • odzyskiwanie klientów,
  • rozwój osobisty i zawodowy właściciela/managera gabinetu,
  • wykorzystanie sztucznej inteligencji w salonie,
  • narzędzia wspomagające pracę właściciela lub managera gabinetu,
  • podejmowanie decyzji o zatrudnianiu pracowników, wyliczenia.

PLANOWANIE I ORGANIZACJA

  • planowanie i organizacja w gabinecie,
  • planowanie i organizacja w życiu osobistym,
  • jak spędzać w salonie mniej czasu bez utraty zysków,
  • work-life balance,
  • narzędzia po planowania i organizacji.

Chętnie pomogę Ci również w innych obszarach, jeśli będę w stanie. 

Pamiętaj, że wszystko, co wypisałam powyżej to tematy, o które możesz mnie zapytać. Jeśli potrzebujesz kogoś, kto wykona za Ciebie jakieś zadanie, gotowca w postaci wzoru dokumentu lub gruntownego zestawu wiedzy na dany temat, polecam Ci zerknąć na inne usługi indywidualne, audyty, wzory dokumentów, e-booki, kursy online i kalkulatory.

Czym się nie zajmuję i na pewno nie będę zajmować:

  • tworzenie oferty zabiegowej od strony praktycznej – wybór sprzętu, kosmetyków,
  • kwestie związane z dostosowaniem lokalu (prawo budowlane), tworzenie projektu lokalu itd.,
  • kwestie związane z prawem pracy,
  • indywidualne problemy prawne,
  • doradztwo podatkowe, sprawy księgowe.

Nie jestem księgową, doradcą podatkowym, prawnikiem i nie udzielam tego typu indywidualnych porad. Chętnie opowiem Ci o ogólnych wymaganiach, przekażę, jakie dokumenty trzeba mieć w gabinecie, jakie obowiązują przepisy, ale nie będę doradzać w konkretnych sytuacjach, np. problemu z klientką, która żąda odszkodowania. Jeśli potrzebujesz tego typu pomocy, napisz do mnie, a przekażę Ci namiary na sprawdzonych ekspertów, z którymi współpracuję. 

Odpowiedzi na pytania (FAQ)

Konsultacja mailowa – skąd akurat taka cena?

Musisz wiedzieć, że naprawdę solidnie przykładam się do tego, co robię. Nie mam zamiaru pisać do Ciebie na przerwie obiadowej, żeby jak najszybciej „mieć z głowy”. Do każdego problemu podchodzę indywidualnie: dokładnie analizuję temat, szukam najlepszych rozwiązań, gromadzę materiały, wskazówki. Traktuję Twoją sprawę tak, jakby była moją sprawą. Jestem do Twojej dyspozycji również po przesłaniu odpowiedzi. Zrealizowanie takiej usługi wymaga zwykle przeznaczenia kilku godzin pracy.

Wykupić konsultację, czy może raczej wybrać któryś z e-booków/kursów online?

Jeśli chcesz zdobyć mnóstwo wiedzy na jeden wybrany temat, nie zastanawiaj się – kup e-booka lub kurs online. Konsultacja to rozwiązanie dla osób z konkretnymi problemami lub osób, które nie wiedzą, jak zacząć, z której strony ugryźć temat. Osób, które potrzebują indywidualnego podejścia i indywidualnego wsparcia.

Co, jeśli nie będziesz w stanie mi pomóc?

Gdyby okazało się, że nie jestem w stanie sprostać Twoim oczekiwaniom, zwrócę Ci pieniądze. Nie obawiaj się, nie przewiduję takich sytuacji – w branży beauty pracuję już od 2009 roku i praktycznie żaden temat nie jest mi obcy. Chcę jednak, żebyś czuła się bezpiecznie i wiedziała, że nie podjęłabym się pomocy osobie, której nie jestem w stanie pomóc. Jestem uczciwa, ale też wiem, że nie działam w próżni. Nie zależy mi na jakichkolwiek klientach. Zależy mi na ZADOWOLONYCH klientach! 🙂

Zastanawiam się, czy będę mogła być w 100% szczera. Gwarantujesz poufność?

Oczywiście! Dyskrecja jest podstawą profesjonalnego podejścia. Abym mogła Ci pomóc, potrzebuję pełnych informacji na temat Twojej sytuacji, choć o zakresie informacji, które chcesz mi przekazać, oczywiście decydujesz sama. Ja zobowiązuję się do zachowania wszystkiego w tajemnicy.

Jeśli Twoje potrzeby pokrywają się z moimi kompetencjami, zapraszam Cię serdecznie do wykupienia konsultacji!

Dodaj konsultację do koszyka, zapłać szybkim przelewem, a po kilku minutach otrzymasz mailowo wszystkie niezbędne informacje.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Konsultacja MAILOWA”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Może spodoba się również…

  • Konsultacja TELEFONICZNA lub ONLINE

    Pierwotna cena wynosiła: 297,00 zł.Aktualna cena wynosi: 197,00 zł. brutto
  • PAKIET 9 procedur sanitarno-higienicznych + Plan higieniczny

    Pierwotna cena wynosiła: 370,00 zł.Aktualna cena wynosi: 127,00 zł. brutto
  • audyt social media salonu beautyWybierz opcje Ten produkt ma wiele wariantów. Opcje można wybrać na stronie produktu

    Audyt SOCIAL MEDIA salonu beauty

    1470,00 2370,00  brutto
  • BeautyCALC – Oblicz ceny zabiegów i sprawdź rentowność salonu beauty – KALKULATOR

    197,00  brutto