Gabinet od zaplecza

Konsultacja KRYZYSOWA – Uratuj wizerunek Twojego salonu!

297,00  brutto

Klientka zamieściła negatywny komentarz na profilu Twojego gabinetu? Wrzuciłaś post, który został źle zrozumiany i w komentarzach poluje na Ciebie “tłum z widłami”? Konkurencja robi Ci „czarny PR”? A może znalazłaś się w centrum awantury w mediach społecznościowych? Pomogę Ci wyjść z tej sytuacji suchą stopą!

 

Poniżej znajdziesz dokładny opis usługi ⬇

Opis produktu

Konsultacja kryzysowa uratuje wizerunek Twojego salonu beauty! Negatywna opinia klientki? Awantura w mediach społecznościowych? Konkurencja robi Ci „czarny PR”? Pomogę Ci wyjść z tej sytuacji suchą stopą!

Klientka zamieściła negatywny komentarz na profilu Twojego gabinetu w mediach społecznościowych? Wrzuciłaś post, który został źle zrozumiany i w komentarzach poluje na Ciebie “tłum z widłami”? A może regularnie oczernia Cię konkurencja? Masz problem z hejtem w sieci?

Pomogę Ci zadziałać tak, żeby ograniczyć straty wizerunkowe i wyjść z całej sytuacji z podniesioną głową!

Konsultacja kryzysowa – dlaczego warto szybko reagować?

Pamiętaj, że w sytuacji kryzysowej liczy się czas! Im szybciej i mądrzej zareagujesz, tym większa szansa, że sprawa „rozejdzie się po kościach”! Negatywne opinie widzą inne klientki, które nie są wtajemniczone w sprawę. Im dłużej pozostawisz problem bez odpowiedzi, tym więcej osób będzie miało wątpliwości co do Twojego profesjonalizmu!

Jedna negatywna opinia może narobić więcej szkód, niż zyskujesz na kilkudziesięciu opiniach pozytywnych!

Klientka krytykuje Twoją pracę? Nie daj się ponieść emocjom!

Jeszcze gorsza od braku reakcji jest reakcja nieprzemyślana, oparta na emocjach. Czujesz się skrzywdzona? Nie potrafisz się zdystansować, żeby uniknąć zaostrzenia konfliktu? Zdaj się na mnie! Nie chodzi o to, żeby ustalić, kto ma rację, ale o to, żeby klientka czuła się usatysfakcjonowana i jednocześnie, żeby profesjonalny wizerunek gabinetu nie ucierpiał na konflikcie. Pomogę Ci załatwić problem tak, żeby obie strony były zadowolone!

Jak konsultacja kryzysowa rozwiążę Twój problem?

Dostaniesz ode mnie gotową treść odpowiedzi i wskazówki, co robić w zależności od rekcji klientki.

Pamiętaj, że moja pomoc dotyczy wizerunku gabinetu. Jeśli będziesz potrzebować pomocy prawnej, w tym aspekcie nie będę Ci w stanie pomóc, ale na pewno poinformuję Cię, że w tej konkretnej sytuacji warto skonsultować się z prawnikiem.

Co konkretnie dostanę?

1. Kilka minut po wykupieniu konsultacji (szybki przelew tpay, blik, paypal, płatność kartą i inne) otrzymasz ode mnie mailowo krótką ankietę. Przekażesz mi w niej wszystkie niezbędne informacje na temat sprawy. Gdyby mail nie dotarł do skrzynki odbiorczej, zajrzyj do spamu, ofert, powiadomień i innych folderów na poczcie. Maile niestety czasami tam wpadają.

2. Wypełniasz ankietę i wysyłasz mi ją na podany adres e-mail. Jeśli sprawa jest bardzo pilna, będziesz miała możliwość poinformowania mnie sms-owo, że wypełniona ankieta już jest u mnie na mailu i mogę siadać do pracy.

3. Dostajesz ode mnie:

  • gotową odpowiedź dla klientki,
  • gotowe odpowiedzi na różne warianty reakcji klientki na kolejnych etapach rozmowy,
  • dodatkowe wskazówki dotyczące załagodzenia tego konkretnego konfliktu,
  • wskazówki, które pomogą Ci uniknąć takich sytuacji w przyszłości!

W ramach tej konsultacji porad udzielam wyłącznie mailowo.

Dlaczego warto skorzystać z profesjonalnej pomocy?

  • osoba z zewnątrz patrzy na sprawę obiektywnie, bez emocji – takie podejście sprzyja pozytywnemu rozwiązaniu konfliktu z klientką,
  • czasami jedno niefortunne słowo użyte w odpowiedzi, potrafi dodatkowo zaognić sytuację – wiem, jak mówić do klientów, żeby wyciszać ich emocje,
  • załatwienie sprawy tak, żeby klientka czuła się zadowolona, a Twój gabinet na tym nie stracił, jest trudną sztuką – wymaga doświadczenia, elastyczności i dyplomacji.

Chodzi o to, żeby wilk był syty i owca cała! Nie wiem, czy wiesz, ale „udobruchane” niezadowolone klientki często stają się najlepszymi ambasadorkami gabinetu!

Potrzebujesz pomocy? Wykup konsultację i zapewnij sobie spokojny sen!

Dodaj konsultację do koszyka, zapłać szybkim przelewem, a po kilku minutach otrzymasz mailowo ankietę i wszystkie niezbędne informacje.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Konsultacja KRYZYSOWA – Uratuj wizerunek Twojego salonu!”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Może spodoba się również…

  • audyt social media salonu beautyWybierz opcje This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page

    Audyt SOCIAL MEDIA salonu beauty

    1470,00 2370,00  brutto
  • Ugoda z klientem gabinetu kosmetycznego – WZÓR dokumentu

    57,00  brutto
  • Problemy prawne w gabinecie beauty – poradnik kryzysowy – E-BOOK + WZORY DOKUMENTÓW

    197,00  brutto
  • Konsultacja TELEFONICZNA lub ONLINE

    Original price was: 297,00 zł.Current price is: 197,00 zł. brutto