Akademia Versum to miejsce, w którym eksperci dzielą się swoją wiedzą na temat prowadzenia gabinetu kosmetycznego i salonu fryzjerskiego. Nie są to zwykłe artykuły, jakich mnóstwo w prasie. To kompendia wiedzy, w 100% wyczerpujące dany temat. Od ponad roku mam zaszczyt współtworzyć akademię. Do tej pory powstało w sumie 6  artykułów.

Kilka dni temu dotarła do mnie bardzo miła informacja! Ekipa Akademii zrobiła podsumowanie najchętniej czytanych tekstów w całym ubiegłym roku. I wiecie co? W TOP 3, czyli na liście 3 artykułów z największą ilością wyświetleń znalazły się aż 2 moje materiały!!! Bardzo serdecznie dziękuję Wam za śledzenie moich publikacji! To daje mi niesamowitego kopa do działania! Mam tyle pomysłów, że nie wiem czy zdążę je zrealizować przez cały 2018 rok! 😉

Przeczytaj wszystkie moje artykuły napisane dla Akademii Versum!

akademia versum

Artykuły dla Akademii to naprawdę solidna porcja wiedzy, której nie ma na blogu, dlatego postanowiłam zrobić małe zestawienie wszystkich tekstów! Znajdziesz tu 5 materiałów z 2017 roku + jeden biedny samotny artykuł z roku ubiegłego 😉 Jeśli jeszcze nie czytałaś któregoś z nich, najwyższa pora nadrobić zaległości! Klientki się same nie pozyskają! 😉

1. Content marketing w salonie (wyróżniony artykuł)

Czym jest content marketing? Jak skutecznie wykorzystać go do promocji salonu? W jaki sposób tworzyć atrakcyjne treści, na które będą reagować Twoje potencjalne klientki? Dowiedz się wszystkiego na temat content marketingu – skutecznej metody promocji gabinetu beauty! więcej…

2. Jak promować swój salon, aby trafić w serca kobiet?

Choć do gabinetów kosmetycznych coraz częściej zaglądają mężczyźni, to kobiety nadal stanowią większość klientów. Również w salonach fryzjerskich panie zwykle zostawiają najwięcej pieniędzy, w związku z czym to właśnie do nich kierowana jest większość przekazów reklamowych w sektorze hair & beauty. Jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe, które trafią wprost do serc potencjalnych klientek? Czym charakteryzuje się marketing skierowany do kobiet? więcej…

3. Rozwijaj gabinet z głową. Specjalizacja czy szeroki zakres usług? (wyróżniony artykuł)

Na przestrzeni ostatnich lat branża kosmetyczna przeszła prawdziwą rewolucję. Małe salony stopniowo poszerzały swoją ofertę, wprowadzając nowe kosmetyki i przede wszystkim sprzęt, bez którego dzisiaj nie można myśleć o dużych zyskach. Dynamiczny rozwój możliwości zabiegowych spowodował, że wiele gabinetów stanęło przed trudnym dylematem: wprowadzać do oferty kolejne nowości czy może wyspecjalizować się w jednej konkretnej dziedzinie? więcej…

4. Cross marketing, sposób na tanią i skuteczną reklamę

Chcesz pozyskać nowe klientki bez konieczności ponoszenia dużych nakładów na reklamę? Lubisz kontakt z ludźmi, a nawiązywanie znajomości nie sprawia Ci problemu? Szukasz skutecznego sposobu na dotarcie do osób, które potencjalnie mogą być zainteresowane Twoimi usługami? Poznaj możliwości cross marketingu. więcej…

5. Strona internetowa salonu i gabinetu krok po kroku – cz. I

Chcesz stworzyć stronę internetową swojego gabinetu, ale nie wiesz, od czego zacząć? Na dźwięk słów „domena” i „serwer” robi Ci się słabo? Myślisz o tym, żeby zlecić prace informatykowi, ale nie wiesz, jak wybrać odpowiednią osobę? Zastanawiasz się, ile to wszystko będzie kosztowało? Zapoznaj się z moim przewodnikiem, który zawiera wszystkie podstawowe zagadnienia związane z tworzeniem witryny internetowej firmy z branży beauty. Krok po kroku przeprowadzę Cię przez wszystkie etapy tworzenia strony! więcej…

6. Strona internetowa salonu i gabinetu krok po kroku – cz. II

Dziś zajmę się praktycznymi aspektami związanymi z przygotowaniem strony. Przeanalizuję różne sposoby tworzenia witryny internetowej (samodzielnie, przy pomocy kreatora, zlecenie zewnętrznej firmie) i przyjrzę się ich kosztom. Po lekturze tej części artykułu będziesz mieć pełną wiedzę niezbędną do stworzenia skutecznej strony internetowej Twojego salonu lub gabinetu. więcej…

TUTAJ znajdziesz linki do wszystkich moich artykułów.

Jeszcze raz dziękuję! ❤

podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym