Zastanawiasz się, jak napisać taką reklamę zabiegu, która faktycznie skłoni klientkę do wizyty w salonie? Chcesz przekonać klientki skutecznymi argumentami, ale nie wiesz, co konkretnie powiedzieć? Wydajesz pieniądze na reklamy, ale masz wrażenie, że one zupełnie nie działają? Zobacz nowe opisy szablonów, które tylko 17.10 kupisz ze zniżką od 30 do 40%!

1) Ustalanie grupy docelowej zabiegu – krok po kroku – SZABLON

Szablon zawiera aż 18 pytań, które pomogą Ci precyzyjnie ustalić, kim jest Twój klient, jakie ma potrzeby, zwyczaje, gdzie go możesz znaleźć i jakich argumentów użyć, żeby przekonać go do zakupu! Z tą wiedzą będziesz w stanie naprawdę skutecznie sprzedawać zabiegi!

Dlaczego precyzyjne określenie grupy docelowej dla danego zabiegu jest tak ważne?

Zanim zaczniesz tworzyć reklamę, post, ulotkę, musisz dokładnie określić, do kogo będziesz kierować swój komunikat. Dlaczego to ważne?

Im lepiej dopasujesz argumenty, sposób komunikacji, grafikę, tym lepsze efekty uzyskasz. Na młodą osobę wizerunek dojrzałej kobiety zadziała znacznie gorzej niż zdjęcie rówieśniczki. Innych argumentów użyjesz, przemawiając do młodej mamy, a innych do jej męża, który myśli nad prezentem dla ukochanej.

Musisz dokładnie wiedzieć, kim jest Twój klient! Nie tylko jakiej jest płci, ile ma lat itd., ale nawet jakie ma zwyczaje, gdzie pracuje, jak spędza swój wolny czas. Poniższy szablon pomoże Ci dokładnie przeanalizować wszystkie cechy Twojego potencjalnego klienta, w kontekście konkretnego zabiegu, który masz zamiar mu sprzedać!

Jak wygląda szablon?

Szablon zawiera aż 18 pytań, które pomogą Ci precyzyjnie ustalić, kim jest Twój klient, jakie ma potrzeby, zwyczaje, gdzie go możesz znaleźć i jakich argumentów użyć, żeby przekonać go do zakupu! 

Szablon możesz go wykorzystać na dwa sposoby: profilując grupę docelową właśnie dla konkretnych zabiegów lub ogólnie dla swojego gabinetu. 

Możesz go drukować wielokrotnie i wykorzystywać przy ustalaniu grup docelowych dla wszystkich zabiegów, które masz w swojej ofercie – będziesz z niego korzystać przez wiele kolejnych lat!

Do każdego pytania dołączyłam przykładowe odpowiedzi, które pomogą Ci w udzielaniu własnych.

W jakiej formie otrzymasz szablon?

Szablon jest w formie pliku pdf – zawiera pytania i miejsce na Twoje odpowiedzi. W sumie 8 stron. Otrzymasz go natychmiast po dokonaniu płatności na adres mailowy podany w formularzu zamówienia. Kupujesz, drukujesz i działasz!


2) Pisanie reklamy, oferty, opisu zabiegu – krok po kroku – SZABLON

  • Chcesz zareklamować zabieg, ale nie masz pomysłu, co napisać?
  • Wprowadzasz nowy zabieg i nie wiesz, jakie treści umieścić na stronie lub ulotce?
  • Brakuje Ci pomysłów na przekonanie klientki, że ten zabieg będzie dla niej idealny?

Skorzystaj z szablonu, z którym stworzysz dowolny opis lub reklamę zabiegu! Pracę zakończysz z gotowymi tekstami i argumentami, które przekonają nawet najbardziej niezdecydowane klientki! Będziesz z niego korzystać przez wiele kolejnych lat!

Szablon zawiera aż 33 pytania podzielone na dwie części:

  • część techniczna – gromadzisz w jednym miejscu wszystkie informacje na temat zabiegu – przydatne w ustalaniu grupy docelowej oraz w tworzeniu opisów (na ulotkę, stronę internetową, posty w mediach społecznościowych itd.),
  • część marketingowa – zbieramy argumenty, które przekonają klientkę, że ten zabieg jest dla niej najlepszym wyborem – zyskasz mnóstwo argumentów, które sprawią, że Twoje opisy będą miały działanie sprzedażowe; będzie Ci również łatwiej rozmawiać z klientkami w salonie i przekonać je do zaproponowanych przez Ciebie rozwiązań!

Twoje korzyści z pracy z szablonem

Korzystając z szablonu:

  • zwiększasz swoją wiedzę na temat zabiegu, który będziesz sprzedawać,
  • tworzysz bazę świetnych argumentów, które wykorzystasz w rozmowach z klientkami,
  • zapewniasz sobie unikalne treści – takie, których nie znajdziesz na stronie żadnego innego gabinetu (poprawisz pozycjonowanie swojej strony),
  • tworzysz bazę gotowych tekstów do wykorzystania w reklamach, opisach, ofertach, na ulotkach itd.

Z szablonu możesz korzystać dowolną ilość razy – będzie Ci towarzyszył przez wiele kolejnych lat!

W jakiej formie otrzymasz szablon?

Szablon jest w formie pliku pdf – zawiera pytania i miejsce na Twoje odpowiedzi. W sumie 10 stron. Otrzymasz go natychmiast po dokonaniu płatności na adres mailowy podany w formularzu zamówienia. Kupujesz, drukujesz i działasz!


3) Planowanie akcji reklamowej – krok po kroku – SZABLON

Jak zaplanować akcję promującą zabieg lub zakup voucherów? Jak skoordynować posty, artykuły, maile, sms-y, ulotki, wydarzenia w salonie i jeszcze mieć czas na normalną pracę z klientkami? Skorzystaj z szablonu, który pomoże Ci zapanować nad wszystkim i osiągnąć doskonałe efekty sprzedażowe!

Dlaczego warto wykorzystywać różne formy reklamy?

Im więcej aktywności, tym więcej zapisanych klientek! Cała akcja promocyjna musi mieć jednak „ręce i nogi” – trzeba wprowadzić klientki do tematu, nakreślić problem, przedstawić rozwiązanie i zebrać zapisy. Jak wpleść te dodatkowe zadania w swój codzienny grafik pracy? Podstawą jest dobry plan!

W szablonie planowania akcji/kampanii reklamowej znajdziesz mnóstwo gotowców, które pomogą Ci skoordynować działania reklamowe dotyczące np. promocji nowego zabiegu, promocji z okazji Dnia Kobiet, sprzedaży świątecznych voucherów, organizacji urodzin salonu itd.

Jak wygląda szablon?

W dokumencie umieściłam pytania, tabelki, harmonogramy i inne pomoce, z którymi zaplanujesz:

  • główne założenia i terminy akcji promocyjnej,
  • co, z kim i w jakim terminie przygotować,
  • co, kiedy, gdzie i w jakiej kolejności publikować,
  • przygotowania w gabinecie – zamówienia itd.,
  • cele, efekty, koszty i zyski z reklam,
  • co może pójść niezgodnie z planem i jak ograniczyć to ryzyko.

W jakiej formie otrzymasz szablon?

Szablon jest w formie pliku pdf – zawiera 18 punktów/obszarów tematycznych z miejscem na uzupełnienie. W sumie 14 stron. Otrzymasz go natychmiast po dokonaniu płatności na adres mailowy podany w formularzu zamówienia. Kupujesz, drukujesz i działasz!

Możesz go drukować wielokrotnie i wykorzystywać przez wiele kolejnych lat!


4) Która reklama działa najlepiej? – Jak policzyć + gotowy ARKUSZ Excel

Reklamujesz swój salon beauty? Czy kiedykolwiek sprawdzałaś koszt pozyskania klienta i wskaźnik konwersji? Jeśli nie, to warto to nadrobić! Policzyć kluczowe wskaźniki i wyciągnąć wnioski!

Dzięki temu te same pieniądze wydawane na reklamę ściągną do Twojego salonu znacznie więcej klientek! Nie wiesz jak to zrobić? Przygotowałam dla Ciebie prosty szablon, który sam je policzy!

W jakiej formie otrzymasz szablon?

Otrzymasz spakowane: pdf z instrukcją (5 stron) i arkusz Excel, który sam liczy koszt pozyskania klienta i wskaźnik konwersji z reklam. Nie znasz tych pojęć? Nie martw się! W instrukcji wszystko dokładnie wyjaśniłam – wraz z konkretnymi przykładami. Materiały otrzymasz natychmiast po dokonaniu płatności na adres mailowy podany w formularzu zamówienia. Kupujesz i działasz!


Jest dostępny również pakiet ze wszystkimi czterema szablonami z bardzo dużą zniżką!


Tylko 17.20 – do 40% zniżki na szablony marketingowe!

Tylko w sobotę (17.10) szablony kupisz ze zniżką od 30 do 40%. Zobacz listę produktów wraz z cenami:

  • Pisanie reklamy, oferty, opisu zabiegu – krok po kroku – SZABLON – cena regularna: 67 zł; cena 17.10: 47 złoszczędzasz: 20 zł,
  • Ustalanie grupy docelowej zabiegu – krok po kroku – SZABLON – cena regularna: 57 zł; cena 17.10: 37 złoszczędzasz: 20 zł,
  • Planowanie akcji reklamowej – krok po kroku – SZABLON – cena regularna: 57 zł; cena 17.10: 37 złoszczędzasz: 20 zł,
  • Która reklama działa najlepiej? – Jak policzyć + gotowy ARKUSZ Excel – cena regularna: 67 zł; cena 17.10: 47 złoszczędzasz: 20 zł,
  • PAKIET 4 szablonów – wartość produktów: 248 zł; regularna cena pakietu: 197 zł; cena 17.10: 147 złoszczędzasz: 101 zł!
podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym