Na rynku ukazał się właśnie nowy numer czasopisma Beauty Inspiration, a w nim artykuł mojego autorstwa na temat radzenia sobie z negatywnymi opiniami klientek na Facebooku. Kto przeczyta znajdzie jeszcze jedną super przydatną rzecz, mianowicie kod rabatowy 😀

Na zachętę wstęp do artykułu:

Klientka skrytykowała pracę Twojego gabinetu w komentarzu na Facebooku? A może wystawiła Ci negatywną ocenę? Jak reagować na skargi klientek zamieszczane w mediach społecznościowych? W jaki sposób działać, żeby nie zaostrzyć konfliktu?

Facebook daje gabinetom kosmetycznym nieograniczone możliwości promocji, która rozsądnie realizowana, nie musi wcale wiązać się z dużymi nakładami finansowymi. To idealne wręcz medium reklamowe, które otwiera nam łatwy i szybki dostęp do tysięcy potencjalnych klientek. Twoje komunikaty reklamowe w jednej chwili pojawiają się na ekranie osób potencjalnie zainteresowanych Twoimi usługami. Nie wszyscy zdają sobie jednak sprawę, że to co jest ogromnym atutem Facebooka, czyli zasięg i szybkość komunikacji, jednocześnie stanowi spore zagrożenie dla osób, które reklamują się za pośrednictwem tego medium. Sprawdź, w jaki sposób reagować na negatywne opinie, żeby ochronić dobre imię Twojego gabinetu i nie zniechęcić swoich potencjalnych klientek!

trudne klientki na facebooku
podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym