Na rynku ukazał się właśnie nowy numer czasopisma Beauty Inspiration, a w nim artykuł mojego autorstwa na temat radzenia sobie z negatywnymi opiniami klientek na Facebooku. Kto przeczyta znajdzie jeszcze jedną super przydatną rzecz, mianowicie kod rabatowy 😀
Na zachętę wstęp do artykułu:
Klientka skrytykowała pracę Twojego gabinetu w komentarzu na Facebooku? A może wystawiła Ci negatywną ocenę? Jak reagować na skargi klientek zamieszczane w mediach społecznościowych? W jaki sposób działać, żeby nie zaostrzyć konfliktu?
Facebook daje gabinetom kosmetycznym nieograniczone możliwości promocji, która rozsądnie realizowana, nie musi wcale wiązać się z dużymi nakładami finansowymi. To idealne wręcz medium reklamowe, które otwiera nam łatwy i szybki dostęp do tysięcy potencjalnych klientek. Twoje komunikaty reklamowe w jednej chwili pojawiają się na ekranie osób potencjalnie zainteresowanych Twoimi usługami. Nie wszyscy zdają sobie jednak sprawę, że to co jest ogromnym atutem Facebooka, czyli zasięg i szybkość komunikacji, jednocześnie stanowi spore zagrożenie dla osób, które reklamują się za pośrednictwem tego medium. Sprawdź, w jaki sposób reagować na negatywne opinie, żeby ochronić dobre imię Twojego gabinetu i nie zniechęcić swoich potencjalnych klientek!
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2024/07/skuteczna_sprzedaz_w_salonie_beauty.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2024/07/skuteczna_sprzedaz_w_salonie_beauty.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2024/04/dokumenty_w_gabinecie_kosmetycznym_fryzjerskim2.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2024/04/dokumenty_w_gabinecie_kosmetycznym_fryzjerskim2.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2024/01/kontrole_w_salonie_kosmetycznym.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2024/01/kontrole_w_salonie_kosmetycznym.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2021/12/zmiana_cen_zabiegow.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2021/12/zmiana_cen_zabiegow.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2020/08/procedury_sanepid.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2020/08/procedury_sanepid.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2019/09/baner_finanse_salonu.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2019/09/baner_finanse_salonu.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2019/09/baner_reklama_salonu.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2019/09/baner_reklama_salonu.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2019/09/baner_przepisy_w_salonie.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2019/09/baner_przepisy_w_salonie.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2019/09/baner_dokumenty_w_salonie.png)
![](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2019/09/baner_dokumenty_w_salonie.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)
![podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym](https://gabinetodzaplecza.pl/wp-content/uploads/2018/07/oddzielnik_banery2.png)