Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że fakt wdrożenia RODO jest świetną okazją do promowania i budowania wizerunku salonu! Sporo osób podchodzi do RODO jak do jeża, od którego najlepiej trzymać się z daleka. Owszem zastosowanie się do nowych przepisów wymaga od nas dodatkowego zaangażowania, ale tak czy inaczej, musimy to zrobić. Dlaczego przy okazji nie stworzyć oryginalnej akcji promującej gabinet? Przecież już sam fakt zastosowania się w gabinecie do nowych przepisów o ochronie danych osobowych świadczy o Twoim profesjonalizmie i wzmacnia zaufanie Twoich klientek – żadna z nich nie chciałaby, żeby informacje o stanie zdrowia czy wykonywanych zabiegach dostały się w niepowołane ręce…
Aby ułatwić Ci to zadanie, stworzyłam e-booka RODO a marketing i wizerunek gabinetu BEAUTY, w którym podaję konkretne przykłady prostych i tanich akcji marketingowych. Możesz je wykorzystać z związku z RODO, ale przydadzą Ci się również w innych działaniach edukacyjnych i wizerunkowych! Zdradzę Ci, w jaki sposób wykorzystać RODO do marketingu i budowania wizerunku gabinetu!
Jak poradzić sobie z klientką, która nie chce podpisać zgody? Jak wytłumaczyć konieczność podpisywania nowych dokumentów? Jak wykorzystać RODO do promowania i budowania wizerunku gabinetu BEAUTY? Przekuj uciążliwy obowiązek w swój atut marketingowy!
W e-booku pokazuję konkretne sposoby na promowanie gabinetu jako miejsca, które dba o klientki w każdym aspekcie, również w tym dotyczącym ochrony danych osobowych!
Otrzymujesz ode mnie:
- mnóstwo wiedzy na temat budowania wizerunku gabinetu,
- praktyczne wskazówki dotyczące marketingowego wykorzystania faktu wdrożenia RODO,
- przykładowe fragmenty rozmów z klientkami dotyczące RODO – zbierania zgód, wyjaśniania wątpliwości,
- praktyczne pomysły na akcje edukacyjne i marketingowe związane z RODO wraz z gotowymi materiałami: tekstami i grafikami.
E-book w sumie ma 30 stron, a dodatkowo otrzymujesz paczkę z grafikami, która zawiera:
- gotową do druku ulotkę informacyjną dla klientek na temat RODO (format A4),
- gotowe do druku plakaty informacyjne na temat RODO – 4 wzory w różnych wariantach kolorystycznych – w sumie 11 plakatów (formaty A4),
- gotowe do wstawienia grafiki do mediów społecznościowych – tworzone analogicznie do plakatów, również w 4 wzorach – w sumie 11 grafik (wymiary 800×800 pikseli).
Wybrane plakaty z paczki grafik:
Czego konkretnie dowiesz się z e-booka?
- Dlaczego ochrona danych osobowych jest realną wartością, która zaimponuje Twoim klientkom?
- Co Twoja klientka zyskuje w związku z tym, że chronisz jej dane?
- Jakie zagrożenia wizerunkowe niesie za sobą brak troski o dane osobowe klientek?
- Dlaczego warto się chwalić bezpieczeństwem w gabinecie w szerszym kontekście? Które aspekty warto akcentować?
- Jak wytłumaczyć klientkom, że Twoje zabiegi są warte swojej ceny?
- Jak przekonać klientkę, że warto korzystać z usług profesjonalnego gabinetu (tabela z gotowymi argumentami?
- Jak przekuć słabe strony gabinetu w jego zalety?
- Jak przekonać klientki, aby podpisywały zgody na przetwarzanie danych osobowych?
- Jak wybrnąć z pytania: „to co, wcześniej nie chroniła pani moich danych”?
- Jak rozmawiać z klientką, aby unikać złej interpretacji Twoich słów? Jak unikać kryzysowych sytuacji?
- Jak skłonić klientki do wyrażenia zgody na otrzymywanie newslettera?
- Jak sprawić, że formalności związane z RODO staną się pozytywnym akcentem?
- Jak wykorzystać fakt wdrożenia RODO do zwiększenia zainteresowania klientek usługami gabinetu?
- Jak przekonać pracowników, aby poważnie podchodzili do obowiązków związanych z RODO?
- Jak przygotować ich do zmian tak, żeby uwierzyli, że to wszystko ma sens i robili to z przekonaniem?
RODO to tak naprawdę tylko pretekst – w tym e-boku pokazuję Ci jak budować wizerunek gabinetu eksponując swoje mocne strony. Podaję konkretne przykłady, które możesz wykorzystać tworząc własne akcje edukacyjne i informacyjne! Wiedzę w nim zawartą wykorzystasz więc zapewne również przy innych okazjach!
Ulotka z paczki grafik:
Więcej informacji o paczce z grafikami
Każdą grafikę do druku otrzymujesz w 3 formatach:
- pliku png (czyli dodatkowo możesz ją wykorzystać np. na swojej stronie internetowej),
- zwykłym pliku pdf do druku – jeśli chcesz drukować na własnej drukarce,
- pliku pdf ze spadami i liniami cięcia – jeśli chcesz wydrukować plakat lub ulotkę w profesjonalnej drukarni – pamiętaj, aby poprosić o druk cyfrowy, a nie offsetowy, ponieważ kolory są w formacie RGB.
Paczka grafik zawiera w sumie aż 47 plików!
Przykład wykorzystania plakatu i grafiki do mediów społecznościowych:
E-booka RODO a marketing i wizerunek gabinetu BEAUTY możesz kupić TUTAJ.
Potrzebujesz wsparcia w stworzeniu dokumentacji RODO? Dowiedz się więcej na temat gotowego pakietu dokumentów dla branży beauty! Kliknij na poniższą grafikę: