W nowym numerze Kosmetologii Estetycznej (1/2023) znajdziesz wywiad, który przeprowadziła ze mną Katarzyna Wilczyńska – redaktor naczelna czasopisma.
Rozmawiamy o nowych regulacjach w zakresie reklamy zabiegów z wykorzystaniem wyrobów medycznych, które są efektem wejścia w życie Ustawy o wyrobach medycznych.
Odpowiadam m.in. na takie pytania:
- w jaki sposób nowe regulacje dotyczą branży beauty,
- co można, a czego nie,
- dlaczego kosmetolodzy nie zostali zakwalifikowani do grupy “profesjonalnych użytkowników” wyrobów medycznych,
- jakie są praktyczne konsekwencje tego stanu rzeczy,
- czy kwalifikując dany produkt lub sprzęt, można opierać się na intuicji i doświadczeniu życiowym,
- co z produktami do tatuażu i makijażu permanentnego,
- na czym dokładnie polega okres przejściowy, co można robić do 30 czerwca, a czego nie,
- czy istnieją “żelazne wytyczne” tworzenia reklam, gwarantujące gabinetom bezpieczeństwo,
- jakie dodatkowe obowiązki w zakresie oznaczania reklam mogą zostać wprowadzone w przyszłości.
Gorąco zachęcam do lektury wywiadu, który znajdziesz na 149 stronie nowego numeru Kosmetologii Estetycznej!
Jeśli interesuje Cię temat nowych regulacji dotyczących reklamy zabiegów wykonywanych z wykorzystaniem wyrobów medycznych, zerknij na e-booki dostępne w moim sklepie:
- ZAKAZ REKLAMY – fakty, mity, pytania i odpowiedzi – Co zmienia ustawa o wyrobach medycznych? Co można, a czego nie? – E-BOOK + BONUS (klik)
- Jak poradzić sobie z ZAKAZEM REKLAMY niektórych zabiegów beauty? Przykłady ROZWIĄZAŃ dla gabinetów beauty – E-BOOK (klik)