We wtorek 21.01.2020 wielka premiera WIOSENNEGO PLANERA – jak zwykle w najniższej cenie na start!

Tegoroczne PLANERY rozrosły się o ok. 200%! Dlaczego? Planujemy już nie tylko skuteczny marketing salonu, ale również:

  • zadania związane z rozwojem salonu w kilku kluczowych obszarach,
  • pilnujemy budżetu i salonowych finansów,
  • monitorujemy efekty, wyciągamy wnioski i cały czas się doskonalimy!

Temat merytoryczny w PLANERZE na WIOSNĘ brzmi następująco: ZAIKS, muzyka bez opłat, abonament RTV w salonie – Wszystko co musisz wiedzieć! – 20-kilka stron konkretów i odpowiedzi na najczęściej powtarzające się pytania.

Nie tylko usprawniasz działanie salonu, zwiększasz zyski, ale również zdobywasz nową wiedzę.

Filozofia, która przyświeca nowej koncepcji PLANERÓW to: planuj, rób, analizuj, wyciągaj wnioski, planuj, rób, analizuj… Aby z każdym miesiącem było coraz lepiej!

Otrzymujesz również dodatkowo kilkadziesiąt przykładów KONKRETNYCH akcji reklamowych, które możesz zorganizować w salonie w oparciu o różne sezonowo-świąteczne okazje… 

Poprzednia edycja miała 43 strony, więc obecne ponad 120 robi różnicę…

AKTUALIZACJA: Planer jest już dostępny! Więcej informacji na jego temat znajdziesz TUTAJ.

podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym