Kontakt – SKLEP

W sprawach związanych ze sklepem internetowym i złożonymi w nim zamówieniami, proszę o kontakt na adres:

sklep@gabinetodzaplecza.pl

lub telefonicznie: tel. 884 989 882Przeczytaj również odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:1. Opłaciłam zamówienie, ale nie otrzymałam zamówionych produktów. Co mam zrobić?Po dokonaniu płatności na adres mailowy podany w zamówieniu powinnaś otrzymać 2 wiadomości. Jedną z fakturą potwierdzającą płatność (wysyłaną przez system, który wystawia faktury) i drugą z linkiem do pobrania produktów (wysyłaną ze sklepu). Jeśli brakuje którejkolwiek wiadomości sprawdź proszę folder spam/oferty na swojej skrzynce pocztowej. Jest duża szansa, że właśnie tam wpadł e-mail. Aby uniknąć takiej sytuacji w przyszłości dodaj proszę mój adres do Twojej listy kontaktów lub przenieś wiadomość ze spamu/ofert do zwykłej skrzynki odbiorczej.Jeśli nadal nie masz któregoś z maili, skontaktuj się ze mną na adres: sklep@gabinetodzaplecza.pl. prześlę Ci ręcznie zamówione produkty.2. Podczas dokonywania płatności za zamówienie wystąpił problem i nie udało mi się opłacić zamówienia. Co mam zrobić?Zamówienie możesz opłacić tradycyjnym przelewem – poniżej znajdziesz dane do przelewu. Nie zapomnij wpisać w tytule przelewu numeru zamówienia lub jeśli go nie masz, innych danych, które pomogą mi zidentyfikować płatność, np. imię i nazwisko, które wpisałaś w zamówieniu (jeśli robisz przelew z innego konta). Jeśli robisz płatność ze swojego konta, po prostu wpisz w tytule przelewu „zamówienie w sklepie Gabinet od zaplecza”.Dane do przelewu: NEZA Group Anna Wydra-Nazimek ul. Sobieskiego 11/CD 18 40-084 Katowice Nr rachunku bankowego ING: 33 1050 1214 1000 0091 3229 5180 tytuł przelewu: numer zamówienia lub Twoje dane (jeśli opłacasz z innego konta) lub zamówienie w sklepie Gabinet od zaplecza3. W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?Główną metodą płatności w sklepie Gabinet od zaplecza jest płatność online przy pomocy systemu Dotpay. Wchodzisz do sklepu (https://gabinetodzaplecza.pl/sklep), dodajesz do koszyka wybrane produkty, klikasz „PRZEJDŹ DO KASY”, wypełniasz formularz z danymi i klikasz „KUPUJĘ I PŁACĘ”. W tym momencie zostaniesz przekierowana do bezpiecznych płatności Dotpay i będziesz mogła zapłacić online. Zaletą tej metody jest fakt, że wszystko dzieje się automatycznie. Natychmiast po dokonaniu płatności otrzymujesz na maila zamówione produkty. Jeśli z jakichś powodów nie chcesz lub nie możesz zapłacić w ten sposób spójrz poniżej.4. Nie chcę płacić przez Dotpay, czy jest dostępna inna metoda?Za produkty możesz zapłacić również tradycyjnym przelewem. Poniżej znajdziesz dane. W tytule przelewu wpisz: „zamówienie w sklepie Gabinet od zaplecza”. Po dokonaniu płatności na adres sklep@gabinetodzaplecza.pl wyślij wiadomość z informacją co zamawiasz (które produkty) i czy chcesz fakturę na gabinet/firmę. Jeśli chcesz dołącz do wiadomości dane do faktury.Dane do przelewu: NEZA Group Anna Wydra-Nazimek ul. Sobieskiego 11/CD 18 40-084 Katowice Nr rachunku bankowego ING: 33 1050 1214 1000 0091 3229 5180 tytuł przelewu: zamówienie w sklepie Gabinet od zaplecza5. Mieszkam za granicą, jak mogę zamówić produkty?W zależności od tego czy już zrobiłaś zamówienie (punkt 2), ale nie udało się zapłacić, czy nie (punkt 4), postępuj zgodnie z powyższymi instrukcjami. Ważna informacja dla Ciebie jest taka, że dane do przelewu będą się nieco różnić. Przed numerem konta musisz dopisać dodatkowo PL. Twój bank może również poprosić o podanie kodu BIC (Swift). Podaję kod na wszelki wypadek: INGBPLPW Czyli Twój przelew będzie wyglądał następująco:Dane do przelewu: NEZA Group Anna Wydra-Nazimek ul. Sobieskiego 11/CD 18 40-084 Katowice Nr rachunku bankowego ING: PL 33 1050 1214 1000 0091 3229 5180 tytuł przelewu: zamówienie w sklepie Gabinet od zapleczaJeśli masz inne pytanie napisz na sklep@gabinetodzaplecza.pl.Jeśli chcesz przejść do sklepu i zrobić zakupy, kliknij TUTAJ.