Kontakt – SKLEP

W sprawach związanych ze sklepem internetowym i złożonymi w nim zamówieniami, proszę o kontakt na adres:

sklep@gabinetodzaplecza.pl

lub telefonicznie: tel. 884 989 882

Przeczytaj również odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

1. Opłaciłam zamówienie, ale nie otrzymałam zamówionych produktów. Co mam zrobić?

Po dokonaniu płatności na adres mailowy podany w zamówieniu powinnaś otrzymać 2 wiadomości. Jedną z fakturą potwierdzającą płatność (wysyłaną przez system, który wystawia faktury) i drugą z linkiem do pobrania produktów (wysyłaną ze sklepu). Jeśli brakuje którejkolwiek wiadomości sprawdź proszę folder spam/oferty na swojej skrzynce pocztowej. Jest duża szansa, że właśnie tam wpadł e-mail. Aby uniknąć takiej sytuacji w przyszłości dodaj proszę mój adres do Twojej listy kontaktów lub przenieś wiadomość ze spamu/ofert do zwykłej skrzynki odbiorczej.

Jeśli nadal nie masz któregoś z maili, skontaktuj się ze mną na adres: sklep@gabinetodzaplecza.pl. prześlę Ci ręcznie zamówione produkty.

2. Podczas dokonywania płatności za zamówienie wystąpił problem i nie udało mi się opłacić zamówienia. Co mam zrobić?

Zamówienie możesz opłacić tradycyjnym przelewem – poniżej znajdziesz dane do przelewu. Nie zapomnij wpisać w tytule przelewu numeru zamówienia lub jeśli go nie masz, innych danych, które pomogą mi zidentyfikować płatność, np. imię i nazwisko, które wpisałaś w zamówieniu (jeśli robisz przelew z innego konta). Jeśli robisz płatność ze swojego konta, po prostu wpisz w tytule przelewu „zamówienie w sklepie Gabinet od zaplecza”.

Dane do przelewu:
NEZA Group Anna Wydra-Nazimek
ul. Sobieskiego 11/CD 18
40-084 Katowice
Nr rachunku bankowego ING: 33 1050 1214 1000 0091 3229 5180
tytuł przelewu: numer zamówienia lub Twoje dane (jeśli opłacasz z innego konta) lub zamówienie w sklepie Gabinet od zaplecza

3. W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Główną metodą płatności w sklepie Gabinet od zaplecza jest płatność online przy pomocy systemu Dotpay. Wchodzisz do sklepu (https://gabinetodzaplecza.pl/sklep), dodajesz do koszyka wybrane produkty, klikasz „PRZEJDŹ DO KASY”, wypełniasz formularz z danymi i klikasz „KUPUJĘ I PŁACĘ”. W tym momencie zostaniesz przekierowana do bezpiecznych płatności Dotpay i będziesz mogła zapłacić online. Zaletą tej metody jest fakt, że wszystko dzieje się automatycznie. Natychmiast po dokonaniu płatności otrzymujesz na maila zamówione produkty. Jeśli z jakichś powodów nie chcesz lub nie możesz zapłacić w ten sposób spójrz poniżej.

4. Nie chcę płacić przez Dotpay, czy jest dostępna inna metoda?

Za produkty możesz zapłacić również tradycyjnym przelewem. Poniżej znajdziesz dane. W tytule przelewu wpisz: „zamówienie w sklepie Gabinet od zaplecza”. Po dokonaniu płatności na adres sklep@gabinetodzaplecza.pl wyślij wiadomość z informacją co zamawiasz (które produkty) i czy chcesz fakturę na gabinet/firmę. Jeśli chcesz dołącz do wiadomości dane do faktury.

Dane do przelewu:
NEZA Group Anna Wydra-Nazimek
ul. Sobieskiego 11/CD 18
40-084 Katowice
Nr rachunku bankowego ING: 33 1050 1214 1000 0091 3229 5180
tytuł przelewu: zamówienie w sklepie Gabinet od zaplecza

5. Mieszkam za granicą, jak mogę zamówić produkty?

W zależności od tego czy już zrobiłaś zamówienie (punkt 2), ale nie udało się zapłacić, czy nie (punkt 4), postępuj zgodnie z powyższymi instrukcjami. Ważna informacja dla Ciebie jest taka, że dane do przelewu będą się nieco różnić. Przed numerem konta musisz dopisać dodatkowo PL. Twój bank może również poprosić o podanie kodu BIC (Swift). Podaję kod na wszelki wypadek: INGBPLPW
Czyli Twój przelew będzie wyglądał następująco:

Dane do przelewu:
NEZA Group Anna Wydra-Nazimek
ul. Sobieskiego 11/CD 18
40-084 Katowice
Nr rachunku bankowego ING: PL 33 1050 1214 1000 0091 3229 5180
tytuł przelewu: zamówienie w sklepie Gabinet od zaplecza

Jeśli masz inne pytanie napisz na sklep@gabinetodzaplecza.pl.

Jeśli chcesz przejść do sklepu i zrobić zakupy, kliknij TUTAJ.