Jeśli prowadzisz gabinetowego bloga, odwiedzaj imprezy dla blogerów! Ja dziś uczestniczyłam w bloSilesia – bilety są darmowe, ale trzeba wykazać się refleksem, bo w tej edycji rozeszły się w kilka minut! 🙂 Daleko nie miałam, bo impreza odbyła się w Katowicach 😀 To z resztą już mój drugi raz 😀 Najcenniejszą wartością takich spotkań jest dla mnie ogromna dawka inspiracji i możliwość poznania fajnych ludzi.

Dziś występowali Pioter Jurkowski z bloga podróżniczego GDZIE BĄDŹ, Edwin Zasada z Zabij Grubasa, który opowiadał o współpracy z agencjami reklamowymi, Monika Kamińska, która ma własną markę odzieżową BLACK DRESSES i Jan Favre z bloga Stay Fly – mówił o błędach, które można popełnić tworząc własne produkty.

W codziennym natłoku pracy nie mam za bardzo czasu na czytanie innych blogów, a to naprawdę fajna okazja, żeby rozszerzyć horyzonty i posłuchać o doświadczeniach ludzi, którzy działają w innych branżach.

Oprócz wystąpień był również panel dyskusyjny, w którym uczestniczyli: Grzegorz Borowiecki z WUNDERTEAM, Oscar Rak z Oscar Rak, którego znam również z warsztatów organizowanych przez Blosilesię i Agustin Egurrola. Były tam poruszane tematy zasięgu, content marketingu i klucza wybierania influencerów do kampanii reklamowych mniejszych, lokalnych firm, czyli po ludzku mówiąc: z kim warto nawiązać współpracę, jeśli chcemy promować lokalną formę. Na koniec było również afterparty w Jazz Club Hipnoza 😀

No i najważniejsze, poznałam wreszcie osobiście Łukasza z Aplikacje Internetowe, informatyka który dba o to, żeby mój blog śmigał bez zarzutu i ratuje mnie we wszystkich kryzysowych sytuacjach! 🙂 Łukasz też startuje z własnym projektem – stworzył narzędzie, które poprawia sprzedaż w internetowych kampaniach reklamowych betimes.pl. Kiedyś powiem Wam o tym więcej, bo narzędzie jest naprawdę bardzo przydatne! 😉

podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym