Gabinet od zaplecza

Audyt SOCIAL MEDIA salonu beauty

1470,00 2370,00  brutto

Twoje obserwujące są mało aktywne na profilach Twojego gabinetu w mediach społecznościowych? A może tylko czytają i lajkują posty, zamiast zapisywać się na zabiegi? Prześwietlę konta Twojego gabinetu i powiem Ci, co powinnaś zrobić, żeby zwiększyć zaangażowanie klientek i skłaniać je do natychmiastowej rezerwacji wizyty!

 

Poniżej znajdziesz dokładny opis usługi ⬇

Opis produktu

Audyt social media salonu kosmetycznego, fryzjerskiego to dodatkowe klientki w Twoim gabinecie! Twoje obserwujące są mało aktywne na profilach Twojego gabinetu w mediach społecznościowych? A może tylko czytają i lajkują posty, zamiast zapisywać się na zabiegi? Prześwietlę konta Twojego gabinetu i powiem Ci, co powinnaś zrobić, żeby zwiększyć zaangażowanie klientek i skłaniać je do natychmiastowej rezerwacji wizyty!

Podstawowa opcja obejmuje audyt jednego konta na wybranym portalu społecznościowym, ale masz również możliwość wykupienia audytu na kilka kont ze zniżką. Możesz wybrać:

  • 1 konto – np. tylko Instagram lub tylko Facebook,
  • 2 konta – np. Instagram + Facebook lub Instagram + TikTok lub Instagram + Instagram (jeśli prowadzisz 2 profile)
  • 3 konta – np. Instagram + Facebook + TikTok lub Instagram + Facebook + YouTube itd.

Wszystkie opcje znajdziesz w rozwijanej liście pod ceną. Wskazujesz jedynie liczbę kont. Informację na temat portali, namiarów itd. przekażesz mi później.

Chcesz, żebym kompleksowo prześwietliła profile Twojego gabinetu w social mediach? Skorzystaj z indywidualnego audytu!

Dzięki wdrożeniu wskazówek z Audytu social media salonu beauty:

  • zwiększysz liczbę obserwujących i zasięgi publikowanych treści,
  • zwiększysz aktywność i zaangażowanie odbiorców Twoich treści,
  • zwiększysz liczbę klientów, którzy po kontakcie z Twoimi treściami zapisują się na zabiegi,
  • poprawisz wyniki finansowe salonu,
  • zbudujesz ekspercki wizerunek swojego gabinetu, 
  • zbudujesz lub wzmocnisz swoją markę.

Na czym polega audyt social media salonu beauty?

W skład usługi audytu social media wchodzą następujące elementy:

1) Weryfikacja spójności profilu – sprawdzam, czy profil jest spójny, czy zdjęcia i grafiki pasują do siebie nawzajem, do stylu i do charakteru Twojej działalności oraz czy wywołują u klienta wrażenia zgodne z tym, co chcesz przekazać. Czy Twój sposób komunikacji z klientami odpowiada temu, jak chcesz być postrzegana – czy masz swój styl, charakter, czy może fani mają wrażenie, że posty za każdym razem pisze inna, anonimowa osoba – to ważne w kontekście budowania trwałych relacji. 

2) Weryfikacja podstawowych elementów informacyjnych – sprawdzam, czy na koncie/kanale znajdują się wszystkie niezbędne dla klientów informacje, weryfikuję wygląd i opis zdjęć profilowych, zdjęć w tle itp.

3) Weryfikacja tekstów zamieszczanych w postach – dobry tekst powinien być:

  • wartościowy merytorycznie – klient musi czuć, że ma do czynienia z ekspertem,
  • interesujący – żeby wciągał jak dobra powieść,
  • zachęcający do aktywności – żeby odbiorcy chętnie go lajkowali, komentowali i udostępniali,
  • sprzedażowy – przekonuje do zakupu tu i teraz – bez odkładania decyzji na później,
  • zgodny z zasadami portalu – żeby ograniczyć ryzyko zablokowania lub usunięcia strony.

Stworzenie takich tekstów to nie lada wyzwanie! Sprawdzę, jak to wygląda u Ciebie i powiem Ci, co należy zmienić.

4) Weryfikacja grafik zamieszczanych w postach – tutaj biorę pod uwagę takie elementy, jak:

  • jakość zdjęć/grafik,
  • spójność estetyczna zdjęć/grafik,
  • czy wybrane zdjęcia/grafiki sprzyjają realizowaniu celów, które ma spełnić post (informacja, promocja, sprzedaż),
  • wielkość, lokalizacja i jakość napisów na zdjęciach/grafikach,
  • czy zdjęcia/grafiki są zgodne z zasadami portalu – żeby ograniczyć ryzyko zablokowania lub usunięcia strony.

5) Weryfikacja materiałów filmowych zamieszczanych na profilu – jak wyżej, w zakresie: estetyki, treści, celów itd.

Komunikacja, statystyki, grafik publikacji

6) Weryfikacja sposobu komunikacji z klientami – sprawdzam:

  • sposób komunikacji z klientami – w jaki sposób się do nich zwracasz i jak to wpływa na wizerunek Twojego gabinetu,
  • sposób odpowiadania na wiadomości, komentarze – to ważne, bo czasem jedno źle użyte słowo może narobić sporo zamieszania,
  • sposób odnoszenia się do negatywnych opinii (jeśli takie się pojawiają) – czy odpowiednio łagodzisz trudne sytuacje, czy może niepotrzebnie je zaostrzasz.

7) Szczegółowa analiza statystyk profilu:

  • jakie tematy najbardziej interesują klientki,
  • w jakie dni i w jakich godzinach powinnaś publikować,
  • jakie typy postów (zdjęcie, firm, link) powinnaś publikować,
  • jakie posty generują najlepsze zasięgi – trafiają do największej liczby odbiorców,
  • jakie osoby obserwują Twoją stronę – charakterystyka Twojej grupy odbiorców,
  • wyniki Twojej bezpośredniej konkurencji.

8) Inne rzeczy, które dla Ciebie sprawdzam i analizuję:

  • regularność publikacji i jej wpływ na zasięg postów,
  • organizowane wydarzenia (jeśli zamieszczasz),
  • automatyczne odpowiedzi (jeśli z nich korzystasz),
  • skuteczność i zgodność z regulaminem portalu organizowanych przez Ciebie konkursów (jeśli je organizujesz),
  • szczególne typy postów, np. oferta, ankieta itd.

To oczywiście tylko początek prac! Po przeprowadzeniu analiz dostaniesz ode mnie obszerną listę KONIECZNYCH DO WPROWADZENIA zmian wraz ze szczegółowymi WSKAZÓWKAMI!

Audyt social media salonu beauty – jak to wygląda w praktyce?

  1. Kupujesz audyt, płacąc szybkimi płatnościami online (szybki przelew tpay, blik, paypal, płatność kartą i inne). Jeśli chcesz zapłacić zwykłym przelewem, skontaktuj się ze mną.
  2. Po kilku minutach na podany adres e-mail wysyłam Ci automatycznie ankietę, w której zadaje Ci pytania o sprawy niezbędne do przeprowadzenia audytu. Pytam głównie o Twój gabinet, ofertę, klientki i oczywiście o Twoje social media. Gdyby mail z ankietą nie dotarł do skrzynki odbiorczej, zajrzyj do spamu, ofert, powiadomień i innych folderów na poczcie – maile czasami tam wpadają.
  3. Czekam, aż odeślesz mi wypełnioną ankietę. Masz na to tyle czasu, ile potrzebujesz.
  4. Poproszę Cię jeszcze o przyznanie mi dostępu do Twoich profili – oczywiście tylko na czas trwania audytu – później mnie usuniesz. Dzięki temu zyskam dostęp do wszystkich statystyk, a to jest niezwykle cenna wiedza! Powiem Ci, jak to dokładnie zrobić, żeby dać mi dostęp i później go odebrać. Jeśli nie chcesz skorzystać z tej opcji, to oczywiście nie musisz, ale w tej sytuacji będę miała mniej danych do analizy.
  5. Po otrzymaniu wypełnionej ankiety, zaczynam pracować nad audytem. Jeśli będę potrzebowała od Ciebie dodatkowych informacji, poproszę Cię o ich przesłanie.
  6. Gotowy RAPORT otrzymasz w terminie maksymalnie 14 dni roboczych od momentu przesłania wszystkich materiałów. Zwykle na wykonanie audytu potrzebuję ok. 7 dni roboczych, ale wolę mieć rezerwę na nieprzewidziane sytuacje, wyjazdy, choroby itd.
  7. Przez kolejne 7 dni (od otrzymania gotowego audytu) możesz dopytać mnie mailowo o kwestie, które są dla Ciebie niejasne, wyjaśnić wątpliwości, które pojawiły się po przeczytaniu raportu, poprosić o doprecyzowanie itd.

W ramach audytu analizuję treści z ostatnich 3 miesięcy – maksymalnie 100 ostatnich postów.

Co wchodzi w skład RAPORTU z audytu social media gabinetu kosmetycznego, fryzjerskiego?

RAPORT zawiera:

  • szczegółową analizę wszystkich obszarów, które opisywałam powyżej – co jest ok, co jest do poprawy, a co do kompletnej zmiany – analizuję po kolei każdy z elementów Twojego fanpage’a i zamieszczone na nim posty,
  • listę rzeczy do poprawy/zmiany/modyfikacji,
  • informację na temat sposobów wyeliminowania błędów,
  • konkretne screeny, przykłady, sugestie rozwiązań zastosowanych na innych profilach itd.

Są to proste, praktyczne i konkretne recepty na zdiagnozowane problemy oraz jasne wytyczne dotyczące poprawek, które należy wprowadzić.

W zależności od ilości zamieszczanych przez Ciebie postów i ilości sugestii/poprawek gotowy raport ma od kilku do kilkudziesięciu stron (zależnie od liczby koniecznych do wprowadzenia zmian).

W cenie Audytu social media salonu beauty jest również dowolna ilość KONSULTACJI mailowych na temat audytu w okresie 7 dni od przesłania gotowego raportu. Wyjaśniam wszelkie wątpliwości, odpowiadam na wszystkie pytania, doradzam jak najlepiej zrealizować wyznaczone zadania.

Dodaj audyt do koszyka, zapłać szybkim przelewem, a po kilku minutach otrzymasz mailowo wszystkie niezbędne informacje.

Informacje dodatkowe

wybieram audyt dla:

1 konta, 2 kont, 3 kont

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Audyt SOCIAL MEDIA salonu beauty”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Może spodoba się również…

  • PAKIET 9 procedur sanitarno-higienicznych + Plan higieniczny

    Original price was: 370,00 zł.Current price is: 127,00 zł. brutto
  • BeautyCALC – Oblicz ceny zabiegów i sprawdź rentowność salonu beauty – KALKULATOR

    197,00  brutto
  • Jak tworzyć skuteczne REKLAMY salonu? – E-BOOK

    187,00  brutto
  • 87 BŁĘDÓW, które popełniasz, prowadząc profile salonu w mediach społecznościowych – zdiagnozuj i NAPRAW! – E-BOOK

    197,00  brutto