Gabinet od zaplecza

Dlaczego klientki nie wracają do Twojego salonu? Jak to naprawić?

Ile kosztuje Cię zdobycie nowej klientki? To Twoja inwestycja – czasu, pracy i pieniędzy. O inwestycję trzeba dbać. Podobnie jak dbasz o nowy samochód. Ubezpieczasz, serwisujesz. Starasz się, aby posłużył Ci jak najdłużej, bo nie chcesz za chwilę znowu wykładać pieniędzy.

Tak samo trzeba podchodzić do zdobywania klientek! Każda nowa osoba w salonie w kolejnych latach może wygenerować dla Ciebie tysiące złotych! 

  • Co zrobić, żeby zatrzymać u siebie raz pozyskaną klientkę?
  • Jak sprawić, żeby klientki regularnie do Ciebie wracały i nie oglądały się na ofertę konkurencji?

Napisałabym, że musisz przeanalizować kluczowe obszary funkcjonowania gabinetu i zdiagnozować… Tylko że to byłoby strasznie nudne. Napiszę więc prosto: mam dla Ciebie obszerną listę rzeczy, które mogą zniechęcać lub wręcz odstraszać Twoje klientki. Lecisz sobie po liście i zaznaczasz, które problemy dotyczą Twojego salonu. Robi nam się z tego spis rzeczy do poprawienia. Tworzymy plan działania, działamy i sprawdzamy, co jeszcze warto udoskonalić.

To gotowy przepis na przemianę jednorazowych odwiedzin w długoletnią współpracę!

Korzyści dla Ciebie:

  • zwiększysz liczbę powracających klientek,
  • zwiększysz liczbę stałych klientek,
  • ograniczysz problem utraty klientek i dziur w grafiku,
  • zwiększysz zyski z gabinetu,
  • zwiększysz zadowolenie i lojalność obecnych klientek,
  • zaoszczędzisz na reklamie (grafik się zapełni, więc będą mniejsze potrzeby reklamowania się),
  • zwiększysz liczbę pozytywnych opinii o gabinecie,
  • zwiększysz liczbę klientów z poleceń,
  • wzmocnisz renomę profesjonalnego gabinetu.

Gotowa na zmiany?

Poznaj 317 powodów utraty klientek! Sprawdź, które dotyczą Twojego salonu! Opracuj plan naprawczy, dzięki któremu zwiększysz liczbę stałych klientek i znacznie zwiększysz zyski z gabinetu!

W e-booku znajdziesz:

  • sposoby radzenia sobie z problemami, które sprawiają, że klientki nie wracają do Twojego salonu na kolejny zabieg,
  • listę kontrolną – ankietę, czyli 317 powodów utraty klientek z miejscem do zaznaczenia, które z wymienionych problemów dotyczą Twojego salonu,
  • część praktyczną, w której przeanalizujemy zdiagnozowane problemy i opracujemy szczegółowy plan naprawczy,
  • informację o sposobach weryfikowania wprowadzanych zmian.
Dlaczego klientki nie wracaja do salonu beauty - Jak to naprawic

Chcesz więcej informacji czy może od razu zobaczyć cenę?

  

Dlaczego klientki nie wracają do Twojego salonu beauty? Jak to naprawić? – E-BOOK + WORKBOOK

Jak wygląda e-book?

Zaczynamy od omówienia roli kluczowych elementów budujących lojalność klienta już na starcie, czyli od roli:

  • pierwszego wrażenia,
  • procedur,
  • polityki informacyjnej gabinetu,
  • patrzenia na gabinet z perspektywy klienta,
  • kształtowania odpowiedniego wizerunku gabinetu i pracujących w nim specjalistów.
Dlaczego klientki nie wracaja do salonu beauty - Jak to naprawic

W części z listą kontrolną – ankietą znajdziesz 317 najpowszechniejszych powodów utraty klientek! Podzieliłam je tematycznie na 19 działów:

  1. Umawianie się na zabieg
  2. Lokalizacja i dojazd
  3. Oczekiwanie na zabieg i robienie pierwszego wrażenia
  4. Przygotowanie do zabiegu
  5. Komfort klienta podczas zabiegu
  6. Wizerunek osób przyjmujących klienta i wykonujących zabiegi
  7. Twoje podejście do klientek i zachowanie podczas zabiegu
  8. Niezaspokojone potrzeby i oczekiwania klientów
  9. Profesjonalne podejście
  10. Atmosfera w gabinecie
  11. Bezpieczeństwo i higiena
  12. Efekty zabiegów i wrażenia po wizycie
  13. Postępowanie po zabiegu
  14. Oferta gabinetu
  15. Konkurencja
  16. Opinie klientów i analiza danych
  17. Marketing salonu, program lojalnościowy
  18. Odzyskiwanie klientek
  19. Czynniki losowe
Dlaczego klientki nie wracaja do salonu beauty - Jak to naprawic

Przy każdym problemie umieściłam pole „TAK” lub „NIE” – zaznacz odpowiednią odpowiedź zależnie od tego, czy dany problem Cię dotyczy. W dalszej części e-booka pracujemy nad naprawą zdiagnozowanych przez Ciebie nieprawidłowości.

W części praktycznej e-booka znajdziesz:

  • miejsce na wypisanie wszystkich zdiagnozowanych problemów – będziesz miała w jednym miejscu rzeczy wymagające poprawy,
  • tabelkę, która pomoże Ci określić przyczyny problemów i znaleźć skuteczne rozwiązania,
  • miejsce na stworzenie planu naprawczego wraz ze wskazówkami i przykładami.

Na koniec dzielę się z Tobą wskazówkami na temat sposobu weryfikacji wprowadzonych zmian.

  

Chcesz więcej informacji czy może od razu zobaczyć cenę?

W jakiej formie otrzymam materiały?

Bezpośrednio po zaksięgowaniu opłaty na moim koncie (czyli w większości przypadków po upływie kilku minut) otrzymasz ode mnie mailowo plik w formacie pdf, który możesz przeczytać na dowolnym urządzeniu lub wydrukować na domowej/gabinetowej drukarce.

Plik zawiera 72 strony.

Gdyby wiadomość nie dotarła do Twojej skrzynki odbiorczej, zajrzyj koniecznie do innych folderów na poczcie, np. spam, oferty, powiadomienia, społeczności itd.

Spis treści E-BOOKA

Koszt zakupu tego e-booka to mniej więcej tyle, ile zapłacisz za średnie zakupy w sklepie spożywczym. To inwestycja, która zwróci Ci się już po pierwszej klientce, która dzięki wprowadzonym zmianom wróci do Twojego salonu. Kolejne klientki to już czysty zarobek!

JAKĄ DECYZJĘ PODEJMUJESZ?

Kupuję E-BOOKA w premierowej cenie 127 zł zamiast 177 zł i oszczędzam aż 50 zł!

(najniższa cena od dnia rozpoczęcia sprzedaży: 77 zł)

  

O AUTORCE

Nazywam się Anna Wydra-Nazimek i jestem specjalistką ds. marketingu i zarządzania w branży beauty. Przez ostatnich 15 lat zbierałam doświadczenia, pracując w niemal każdym zawodzie związanym z branżą kosmetyczną. Dzisiaj dzielę się swoją wiedzą i doradzam innym, jak zarabiać na prowadzeniu gabinetu kosmetycznego!