Jeśli do tej pory uważałaś piątek 13-go za pechowy dzień, to mam dobrą wiadomość! Zmienisz zdanie! 😉 Właśnie w piątek 13-go będzie miała miejsce PREMIERA mojego nowego kursu online Jedyny taki salon! Strategia liderki na lokalnym rynku, ale to nie wszystko! Na dokładkę mam dla Ciebie aż 70% zniżki na kurs – tylko w tym jednym dniu! Dlaczego tak dużo? Są 4 powody.

Jeśli powody Cię nie interesują, to zjedź od razu na dół do LISTY LEKCJI nowego kursu 😉 Sprawdź, czy to coś dla Ciebie – czy tematy, które poruszam w kursie rozwiążą Twoje problemy.

POWÓD 1 – Stali czytelnicy są najważniejsi! 

Jeśli śledzisz mnie od dawna, wiesz, że u mnie zawsze osoby, które kupują jako pierwsze, mają najtaniej! Przecież ktoś, kto okazuje mi zaufanie i kupuje coś nowego, nie może mieć gorszych warunków, niż ktoś, kto kupił później skuszony pozytywnymi opiniami i efektami, które osiągnęli inni.

POWÓD 2 – Promocje, których nie było…

Drugi argument jest taki, że mniej więcej od roku nie robię żadnych promocji świątecznych. Jest wprawdzie #promobezokazji (zawsze 17-go dnia miesiąca zniżka na jeden wybrany produkt, który wybieracie sobie w ankiecie), ale nie ma żadnych promocji na Dzień Kobiet, Black Frajdejów i innych takich. Niech więc zacna zniżka na nowy kurs zrekompensuje Ci te wszystkie promocje, których nie było! 😉

POWÓD 3 – Urodziny, których nie było…

Trzecia sprawa to 5. urodziny Gabinetu od zaplecza, które powiedzmy sobie szczerze były już dawno… Tzn. mówiąc precyzyjnie, to właśnie ich nie było…

Nowy kurs i mega zniżka na ten kurs miała być prezentem za zaufanie, które okazujecie mi od 5 lat, regularnie śledząc mojego bloga. Tak się jednak złożyło, że w branży beauty naprawdę sporo się dzieje…

Nowe rozporządzenie sanitarne z kiepskimi dla nas rozwiązaniami, BDO, cała afera z nowym rozporządzeniem unijnym w sprawie wyrobów medycznych i ewentualnymi ograniczeniami w zakresie możliwości wykonywania zabiegów… Zamiast się skupić na pracy nad kursem, rzuciłam się w wir działania, edukowania, pisania listów protestacyjnych, no i z września zrobił się grudzień…

Cały czas pracowałam nad kursem, ale nie mogłam poświęcić się temu w 100%. Tzn. mogłam, ale nie chciałam, mając na uwadze, że są sprawy większej wagi. Kurs też w toku prac mocno ewoluował. Dużo tematów rozwinęłam, sporo dodałam… Jestem jednak bardzo zadowolona z takiego obrotu spraw, bo efekty są naprawdę genialne!

Zawsze jak wprowadzam coś nowego, mówię, że to jest chyba najlepszy z moich dotychczasowych materiałów… No i tak jest również tym razem! Może pomyślisz, że ściemniam, koloryzuję, przechwalam się, ale ja przecież również, tak jak i Ty cały czas się uczę, szkolę, rozwijam. Gdybym tworzyła coraz gorsze materiały, to można by było uznać, że coś jest ze mną nie tak 😉

POWÓD 4 – Równe szanse!

No i ostatni argument za tak dużą zniżką – bardzo chcę, żeby każda z moich czytelniczek mogła sobie na ten kurs pozwolić.

Uważam, że to jest MUST HAVE dla każdego właściciela salonu. No ok, może nie każdego, ale na pewno dla osób, które traktują, to co robią, jak prowadzenie biznesu. Jeśli do swojego gabinetu podchodzisz jak do pracy na etacie – byle mieć co robić przez 8 godzin, to nie kupuj tego kursu.

Stworzyłam go z myślą o osobach, które chcą rozwijać swój biznes. Ułożyć strategię, która zapewni im stabilną pozycję na rynku i zagwarantuje trwałą przewagę konkurencyjną…

O czym jest kurs? Jakie korzyści daje?

Tak w skrócie – kurs to najlepsze rozwiązanie dla Ciebie, jeśli chcesz:

  • WYRÓŻNIĆ się na rynku,
  • opracować STRATEGIĘ ROZWOJU salonu na najbliższe lata,
  • stworzyć NAJLEPSZY salon w okolicy,
  • zbudować trwałą PRZEWAGĘ konkurencyjną,
  • ZWIĘKSZYĆ DOCHODY z prowadzonej działalności,
  • poprawić STABILNOŚĆ Twojego biznesu,
  • zwiększyć ODPORNOŚĆ salonu na rynkowe zawirowania.

Kurs to ponad 11 godz. lekcji video i ponad 130 ćwiczeń, w trakcie których krok po kroku budujemy przewagę strategiczną Twojego salonu.

Co zrobić, żeby nie przegapić?

Ok, na tym kończę. Poniżej masz listę lekcji – zobacz, czy to jest coś dla Ciebie. Jeśli tak, zapisz sobie koniecznie 13.12.2019 (piątek), bo największa zniżka na kurs będzie właśnie w tym dniu!

Jeśli chcesz dostać ode mnie przypomnienie, wykorzystaj jedną z poniższych możliwości:

  • zapisz się na newsletter (klik),
  • zapisz się na powiadomienia (klik),
  • dołącz do wydarzenia na Facebooku (klik).

Lista lekcji z kursu „Jedyny taki salon! Strategia liderki na lokalnym rynku”

Poniżej lista lekcji. Każda z nich ma dokładny opis zawartości materiałów video i ćwiczeń, ale to pokażę Ci później – w najbliższych dniach. Na razie same lekcje – muszę przecież dozować napięcie 😉

WPROWADZENIE – Co zrobić, żeby jak najlepiej wykorzystać kurs?

MODUŁ 1 – Budowanie przewagi strategicznej salonu – PIERWSZE KROKI

  • LEKCJA 1 – Co decyduje o przewadze strategicznej gabinetu?
  • LEKCJA 2 – Dlaczego klientki przychodzą właśnie do Ciebie?
  • LEKCJA 3 – Jak ugryźć temat tworzenia strategii dla salonu i budowania przewagi strategicznej na lata?
  • LEKCJA 4 – Czego potrzebujesz, żeby stać się liderką na lokalnym rynku?

MODUŁ 2 – Oferta liderki na lokalnym rynku – co i dlaczego MUSISZ zmienić w OFERCIE Twojego salonu?

  • LEKCJA 5 – Twoja oferta – czy powinnaś ją zmienić lub zmodyfikować?
  • LEKCJA 6 – W jakim kierunku rozwijać swoją ofertę, żeby zbudować przewagę konkurencyjną?
  • LEKCJA 7 Specjalizacja czy szeroka oferta?
  • LEKCJA 8Strategia błękitnego oceanu
  • LEKCJA 9 – Salony, które wiedzą, jak się wyróżnić – CASE STUDY
  • LEKCJA 10Światowe trendy w kosmetologii – na co postawić, żeby wyprzedzić konkurencję?

MODUŁ 3 – Co zrobić, żeby z każdym miesiącem ZARABIAĆ na salonie coraz WIĘCEJ?

  • LEKCJA 11Dobra i zła polityka cenowa salonu
  • LEKCJA 12Długoterminowa wartość klienta
  • LEKCJA 13 – Jak zarobić więcej na raz pozyskanej klientce?
  • LEKCJA 14 – Jak wzmocnić pozycję salonu? Dodatkowa działalność
  • LEKCJA 15 – Sprzedaż usług kosmetycznych w modelu abonamentowym
  • LEKCJA 16 – Okresowa modyfikacja cen zabiegów

MODUŁ 4 – Wystrój, identyfikacja wizualna i marketing, który WYRÓŻNI Twój salon!

  • LEKCJA 17 – Twój pomysł na wyjątkowy salon – Jak go znaleźć?
  • LEKCJA 18Identyfikacja wizualna, która Cię wyróżni!
  • LEKCJA 19 – Motywy, kolory, grafiki, dodatki… Jak znaleźć pomysł, który zaskoczy i zachwyci klientki?
  • LEKCJA 20109 zdjęć inspirujących wnętrz salonów
  • LEKCJA 21Marketing, który cię wyróżni – Przykłady rozwiązań!

MODUŁ 5 – Twój salon jak dobrze naoliwiona maszynka!

  • LEKCJA 22Rola pracowników w budowaniu przewagi konkurencyjnej salonu
  • LEKCJA 23 – Perfekcyjna obsługa klienta – Twój znak rozpoznawczy
  • LEKCJA 24Procedury i standardy – Twój sposób na konkurencję!
  • LEKCJA 25 Edukacja klientów – Jak to robić, żeby się zwróciło?
  • LEKCJA 26 – Jak zamienić gościa w lojalnego klienta na lata?

PODSUMOWANIE – Zamień pomysły na działanie!

Chcesz przypominajkę? Wybierz jedną z poniższych:

  • zapisz się na newsletter (klik),
  • zapisz się na powiadomienia (klik),
  • dołącz do wydarzenia na Facebooku (klik).

Zapisz 13.12.2019 (piątek) w kalendarzu i wypatruj kolejnych informacji!

jedyny taki salon - strategia liderki na lokalnym rynku - okladka
podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym