Gabinet od zaplecza po raz kolejny objął patronatem medialnym konferencję Beauty Inspiration – w tym roku tematem przewodnim będzie zarządzanie, motywowanie i budżetowanie, czyli rzeczy, bez których nie ma mowy o prowadzeniu efektywnego biznesu w branży beauty! Sprawdź, jaką wiedzę możesz zdobyć i posłuchaj wystąpień ekspertów, którzy będą się dzielić swoimi doświadczeniami podczas konferencji!

Konferencja dla managerów branży beauty

Lider Biznesu Beauty, czyli największa biznesowa konferencja dla managerów obiektów beauty, spa i medycyny estetycznej w tym roku odbędzie się 28 i 29 maja w warszawskim hotelu AirPort Okęcie.

Podczas konferencji zostanie również rozstrzygnięty konkurs Inspiracje Roku – w tym roku, podobnie jak w poprzednich, również będę zasiadać w jury konkursu.

Wybierasz się na konferencję Beauty Inspiration? Sprawdź tematy wykładów!

Lista tematów wykładów

1) Jak rekrutować, żeby nie zwalniać?

  • jak stworzyć dobry opis stanowiska
  • jak sformułować skuteczne ogłoszenie o pracę
  • gdzie szukać potencjalnych kandydatów
  • o co pytać na rozmowie
  • jak zweryfikować, czy osoba się sprawdzi


2) On-boarding – jak wprowadzić nowego pracownika do zespołu?

  • jak szybciej pomóc zaaklimatyzować się nowemu pracownikowi i nawiązać pozytywne relacje z załogą
  • na czym polegają w praktyce procesy adaptacyjne pracownika: manuale zabiegowe, standardy obsługi klienta, cykliczne spotkania z przełożonym, szkolenia oraz spotkania integracyjne
  • jak zoptymalizować koszty przy pomocy e-narzędzi
  • na czym polega rola tzw. opiekuna nowego pracownika

3) Co zrobić, żeby pracownik wykonywał to, za co otrzymuje zapłatę?

  • jak skutecznie wpływać na każdego (!) pracownika
  • cztery sposoby zarządzania pracownikami
  • jak zdiagnozować pracowników bez robienia im testów
  • jak dopasować właściwy styl zarządzania do odpowiedniego pracownika

4) Co dziś działa na pracownika, czyli jak sprawić aby nie tylko chciał pracować, ale też był efektywny i lojalny?

  • o wydobywaniu potencjału z pracowników
  • o trudnej sztuce budowania silnych zespołów
  • o tym, jak razem osiągać sukcesy
  • o tym, jak w zarządzaniu pracownikami zachować równowagę między autorytetem a dobrymi relacjami


5) Psychologia szefa – jak motywować zespół do wspólnej pracy?

  • jak budować zaangażowanie w zespole
  • jak radzić sobie ze spadkiem motywacji
  • jak wspierać pracowników w fazie marudzenia i narzekania

6) Jak uczyć swój zespół sprzedaży?

  • jak rozpalić pasję do sprzedaży, czyli proponowania kolejnych zabiegów i kosmetyków
  • jak radzić sobie ze strachem pracowników przed “narzucaniem się” klientkom

7) Jak ustalać wynagrodzenia pracownikom? Ile płacić i za co, prowizje, premie?

  • jak wyglądają stawki i sposoby zatrudniania w branży beauty w Polsce
  • jak wyglądają różne systemy wynagrodzeń
  • jak liczyć prawdziwe koszty pracownika i wyceniać zabiegi

8) Prawne aspekty zatrudniania i wzajemnej współpracy, czyli jak zabezpieczyć swój biznes?

  • umowy o pracę jako najbezpieczniejsza forma współpracy na tle projektu nowej regulacji prawa pracy
  • kontrakt menedżerski/umowa o współpracę – wady i zalety, zapisy chroniące pracownika i przedsiębiorcę
  • odpowiedzialność materialna/odszkodowawcza pracownika/współpracownika (za szkodę, za mienie powierzone z obowiązkiem rozliczenia, wina umyślna/nieumyślna)
  • wybór formy i terminów rozwiązania stosunków pracy oraz umowy o współpracy
  • możliwości stosowania skróconych okresów wypowiedzenia i zwolnień z obowiązku świadczenia pracy, odprawy i odszkodowania
  • ochrona danych osobowych na tle rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
  • prawo do wizerunku pracownika/współpracownika jako element konieczny pracodawcy do promowania swojej działalności na łamach prasy, tv, internet, fb i innych

9) Dream Team, czyli najważniejsze aspekty organizacji pracy zespołu?

  • jak określać zadania i podział ról w zespole, czyli jakich potrzebujesz do tego zasobów i umiejętności
  • jak przygotować harmonogramy, plany i procedury, aby ułatwić pracę zespołowi
  • jak stworzyć procedury wewnętrzne (ich rodzaje i wdrażanie)
  • jak prowadzić realizację planu, czyli motywować, koordynować i kontrolować
  • jak wprowadzać zmiany i korekty
  • jak budować komunikację i relacje w zespole w pracy i poza nią

Posłuchaj, jakie zagadnienia będą poruszane na konferencji!

Wywiad z NATALIĄ BOGDAN, która będzie prowadzić pierwszy wykład:

Warsztaty i dyskusje panelowe – drugi dzień konferencji

Drugi dzień konferencji to dyskusja panelowa na następujące tematu:

  • budżetowanie,
  • budowanie oferty,
  • sprzedaż,
  • promocja na Facebooku

oraz warsztaty:

  • jak zastosować lejek sprzedaży wykorzystujące boty dla pozyskania klientów w salonach medycyny estetycznej,
  • jak wdrożyć procedury sprzedaży w zespole,
  • ogarnij finanse firmowe, czyli jak pracować z budżetem salonu,
  • tajniki atrakcyjności oferty zabiegowej w salonie beauty.

Zobacz relację z poprzedniej edycji!

Relacja z ubiegłorocznej konferencji:

Więcej informacji na temat konferencji oraz możliwość zapisu znajdziesz TUTAJ.

podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym