W najnowszym numerze czasopisma BEAUTY INSPIRATION znajdziesz wywiad ze mną – rozmowę na temat skutecznego marketingu gabinetu w sieci! Redaktor naczelny Mariusz Nieścior pytał mnie o sposoby na wyróżnienie swojej oferty, zwiększanie lojalności klientek i skuteczną promocję w social media.
Żeby Wam nie wrzucać za każdym razem wychuchanych, idealnych zdjęć z banków fotografii, tym razem ruszyłam w teren! A konkretnie wykorzystałam fakt, że zawsze dostaję bonusowy egzemplarz z dedykacją dla rodziców 😀
Wyruszyłam więc w odwiedziny do rodziców z rzeczonym egzemplarzem i w przerwie między ganianiem za dzieckiem i wylegiwaniem się na tarasie, zrobiłam małą sesję zdjęciową w przydomowym ogrodzie.
Dołączyła do mnie oczywiście Inka, która okazała się świetną modelką 😀 Do dyskusji pozostaje poruszony przez mojego tatę temat ochrony wizerunku psa w kontekście RODO, niemniej jednak ustną zgodę na publikację mam! 😉 Właściciela w sensie, bo pies gadać nie chciał 😀
Jakie informacje znajdziesz w wywiadzie? Zapewniam, że tam jestem bardziej konkretna i mówię o zdecydowanie bardziej przydatnych rzeczach niż w tej chwili 😉 Odpowiadam na następujące pytania:
- W które kanały reklamy warto inwestować? Reklama w realu kontra reklama w internecie.
- Z jakimi problemami w obszarze marketingu zmagają się gabinety kosmetyczne?
- Jak skutecznie promować gabinet w sieci?
- W których mediach społecznościowych warto się pokazywać?
- Kiedy wybrać Facebooka, a kiedy Instagrama?
- Jakiego rodzaju treści warto publikować aby skutecznie pozyskiwać klientów?
- Jakie błędy najczęściej popełniają salony, reklamując się na Facebooku?
- Jak przyciągać uwagę klientek i jednocześnie zachować profesjonalny wizerunek salonu?
- Jak utrzymać raz pozyskanych klientów? Jak zwiększać ich lojalność?
Jeśli jeszcze nie masz czasopisma, biegnij koniecznie do dobrego salonu prasowego, jak to zwykle mawiają w reklamach! 😉