W najnowszym numerze czasopisma Marketer+ znajdziesz mój artykuł na temat skutecznych działań marketingowych i sprzedażowych w wymagających, kryzysowych czasach.
Bardzo się cieszę, że moje wskazówki kolejny już raz znalazły się w magazynie skierowanym do osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem – to dla mnie ogromne wyróżnienie. Tym bardziej że mój artykuł znalazł się wśród tekstów polecanych na okładce!
Kilka słów o Marketerze:
„Marketer+” to wydawany od 2011 roku branżowy magazyn skierowany do osób poszukujących efektywnych rozwiązań w marketingu. Nasi czytelnicy to dyrektorzy, kierownicy, specjaliści ds. marketingu, jak również właściciele małych i średnich firm. Jesteśmy również źródłem inspiracji i praktycznym przewodnikiem dla przedstawicieli branży reklamowej.
Każdy numer to średnio 120 stron szczegółowej i rzetelnej analizy danego tematu. Piszą dla nas praktycy, najlepsi eksperci w swoich dziedzinach. Na bazie własnego bogatego doświadczenia na polskim rynku pokazują, jak krok po kroku prowadzić skuteczne działania marketingowe.
Tematem nowego numeru jest właśnie skuteczny marketing i sprzedaż w czasie recesji.
Z mojego artykułu dowiesz się:
- jak podejść do kryzysu z głową i potraktować go jako szansę na optymalizację działań oraz uniknięcie niepotrzebnych kosztów,
- jak dostosować ofertę i komunikację marketingową do sytuacji i potrzeb klientów,
- jak funkcjonować w nowej rzeczywistości dzięki częstej i skrupulatnej analizie danych,
- na jakie pytania warto sobie odpowiedzieć przed przygotowaniem planu działania na czasy kryzysu (checklista).
Cały artykuł możesz przeczytać na stronie Marketera+ – tutaj.