W najnowszym numerze czasopisma Marketer+ znajdziesz mój artykuł na temat skutecznych działań marketingowych i sprzedażowych w wymagających, kryzysowych czasach.

Bardzo się cieszę, że moje wskazówki kolejny już raz znalazły się w magazynie skierowanym do osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem – to dla mnie ogromne wyróżnienie. Tym bardziej że mój artykuł znalazł się wśród tekstów polecanych na okładce!

Kilka słów o Marketerze:

„Marketer+” to wydawany od 2011 roku branżowy magazyn skierowany do osób poszukujących efektywnych rozwiązań w marketingu. Nasi czytelnicy to dyrektorzy, kierownicy, specjaliści ds. marketingu, jak również właściciele małych i średnich firm. Jesteśmy również źródłem inspiracji i praktycznym przewodnikiem dla przedstawicieli branży reklamowej.

Każdy numer to średnio 120 stron szczegółowej i rzetelnej analizy danego tematu. Piszą dla nas praktycy, najlepsi eksperci w swoich dziedzinach. Na bazie własnego bogatego doświadczenia na polskim rynku pokazują, jak krok po kroku prowadzić skuteczne działania marketingowe.

Tematem nowego numeru jest właśnie skuteczny marketing i sprzedaż w czasie recesji.

Z mojego artykułu dowiesz się:

  • jak podejść do kryzysu z głową i potraktować go jako szansę na optymalizację działań oraz uniknięcie niepotrzebnych kosztów,
  • jak dostosować ofertę i komunikację marketingową do sytuacji i potrzeb klientów,
  • jak funkcjonować w nowej rzeczywistości dzięki częstej i skrupulatnej analizie danych,
  • na jakie pytania warto sobie odpowiedzieć przed przygotowaniem planu działania na czasy kryzysu (checklista).

Cały artykuł możesz przeczytać na stronie Marketera+tutaj.

Marketer plus - Marketing w dobie recesji - Anna Wydra-Nazimek
Marketer plus - Marketing w dobie recesji - Anna Wydra-Nazimek
podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym
Tagi :