Dziś wielka PREMIERA e-booka 87 BŁĘDÓW, które popełniasz, prowadząc profile salonu w mediach społecznościowych – zdiagnozuj i NAPRAW! Prawie 300 stron wiedzy o zdobywaniu klientek przez portale społecznościowe! Sprawdź, co możesz poprawić, żeby działać skuteczniej!
UWAGA! Tylko do 25.10 (poniedziałek) promocyjna, premierowa cena na e-booka, ćwiczenia i pakiet e-book + ćwiczenia! Przejdź do SKLEPU.
-
Produkt w promocjiPAKIET – 87 błędów na profilu salonu w mediach społecznościowych – E-BOOK + ĆWICZENIAOriginal price was: 294,00 zł.227,00 złCurrent price is: 227,00 zł. brutto
-
87 BŁĘDÓW, które popełniasz, prowadząc profile salonu w mediach społecznościowych – zdiagnozuj i NAPRAW! – E-BOOK197,00 zł brutto
Chciałabyś unikać popełniania błędów, prawda? Przygotowałam dla Ciebie omówienie aż 87 błędów, które właściciele salonów beauty często popełniają, prowadząc profile salonu w mediach społecznościowych.
Błędów, które niestety często sprawiają, że cały wysiłek wkładany w prowadzenie mediów społecznościowych idzie na marne… Chcesz, żeby Twoja praca przynosiła widoczne efekty w postaci nowych klientek?
Po zdiagnozowaniu każdego problemu od razu pochylamy się nad jego rozwiązaniem. Daję Ci wskazówki, jak postępować z daną sprawą, żeby poprawić wyniki zarówno zaangażowania odbiorców, jak i sprzedaży zabiegów – miniwykład na wybrany temat. Otrzymujesz więc nie tylko analizę 87 często popełnianych błędów, ale również aż 87 gotowych rozwiązań – w sumie aż 292 strony wiedzy!
Sprawdź, co musisz naprawić na swoich profilach!
Jaką wiedzę zdobędziesz, pracując z e-bookiem?
W kolejnych rozdziałach omawiam błędy związane z:
- tworzeniem i konfigurowaniem profili salonu w mediach społecznościowych (6 błędów i miniwykładów),
- zdobywaniem obserwatorów, fanów, reakcji (7 błędów i miniwykładów),
- tworzeniem i zamieszczaniem treści w mediach społecznościowych (23 błędy i miniwykłady),
- poruszaniem kontrowersyjnych tematów (5 błędów i miniwykładów),
- estetyczną stroną profilu, dodawaniem zdjęć oraz z tworzeniem materiałów graficznych (15 błędów i miniwykładów),
- czasem i częstotliwością publikacji postów w mediach społecznościowych (8 błędów i miniwykładów),
- komunikacją z fanami, obserwatorami (4 błędy i miniwykłady),
- naruszeniami regulaminów mediów społecznościowych (5 błędów i miniwykładów),
- naruszeniami prawa w związku z działaniami w mediach społecznościowych (4 błędy i miniwykłady),
- innymi kwestiami, które nie zmieściły się w poprzednich rozdziałach (10 błędów i miniwykładów).
Informacji, które przekazuję, jest naprawdę ogrom – e-book ma aż 292 stron! Nie sposób w dwóch zdaniach streścić wszystkich tematów, dlatego przygotowałam dla Ciebie szczegółową listę omawianych zagadnień. Po jej przeczytaniu będziesz wiedziała wszystko!
Zobacz, co przygotowałam dla Ciebie w ramach każdego z 10 rozdziałów e-booka!
Poniżej znajdziesz listę tematów, które przekazuję kolejno w każdym rozdziale. Większość omawianych przeze mnie informacji jest uniwersalna – zastosujesz je, pracując na dowolnym portalu społecznościowym. W rozdziałach, w których jest dużo informacji dotyczących konkretnych portali – Facebooka i Instagrama, umieściłam dodatkowe listy poruszanych tematów dedykowanych tym portalom społecznościowym.
Jeśli chcesz wiedzieć, czy warto kupić tego e-booka, koniecznie przeczytaj poniższą listę w całości – to ważne, bo zakres tematyczny e-booka jest bardzo szeroki. Każdy z dużych rozdziałów to zupełnie inny temat – mnóstwo cennych wskazówek na temat prowadzenia zyskownego profilu salonu!
ROZDZIAŁ 1 – Tworzenie i konfigurowanie profili w mediach społecznościowych
ROZDZIAŁ 1 dotyczy tworzenia i konfigurowania profili w mediach społecznościowych.
Uniwersalne informacje dotyczące wszystkich mediów społecznościowych:
- od czego zacząć, tworząc strategię obecności salonu w mediach społecznościowych,
- konto prywatne a konto firmowe – co jest lepsze i dlaczego,
- jak zamienić konto prywatne na konto firmowe,
- jak wykorzystać możliwość nadawania różnych ról osobom, które obsługują profile,
- jak wykorzystać aplikacje przeznaczone do obsługi profili w mediach społecznościowych,
- jak promować firmowe profile na swoich prywatnych kontach i czy warto to robić,
- jak powinien wyglądać opis salonu w mediach społecznościowych, a jak opis profesjonalisty, który stawia na promocję własnej marki osobistej,
- za co można dostać blokadę konta,
- jak zarządzać kontaktami z klientami w mediach społecznościowych, żeby uniknąć katastrofy związanej z blokadą lub usunięciem konta?
Informacje dotyczące Facebooka:
- jakie informacje umieścić w karcie „informacje”,
- jak poprawnie uzupełnić kartę „informacje” krok po kroku,
- czym są kategorie, karty i szablony oraz jak je wykorzystać do promocji salonu,
- jak zmienić kategorię i szablon na profilu salonu,
- jak zmienić kolejność lub widoczność poszczególnych kart,
- jak ustawić informacje o swoim miejscu pracy na profilu prywatnym, tak żeby były widoczne nie tylko dla Twoich znajomych,
- czym jest przycisk call to action (CTA) i jak można go wykorzystać do promocji salonu,
- jak ustawić przycisk CTA na profilu salonu krok po kroku,
- który CTA wybrać, jak dobierać CTA do konkretnych sytuacji i akcji promocyjnych,
- oferty, wydarzenia, ankiety – jak wykorzystywać niestandardowe formaty postów do promocji salonu,
- jak stworzyć ofertę na Facebooku krok po kroku,
- jak stworzyć wydarzenie na Facebooku krok po kroku,
- jakie wydarzenia organizować,
- jakie pytania zadawać klientom w ankietach,
- post-ankieta, głosowanie w komentarzach, głosowanie na zdjęcia, głosowanie reakcjami – którą z opcji wybrać w jakiej sytuacji?
Informacje dotyczące Instagrama:
- jak stworzyć skuteczne BIO na Instagramie,
- co zrobić, żeby Twoje BIO wyróżniało się na tle innych,
- jak zmienić czcionkę w BIO na Instagramie,
- jak dodać więcej niż jeden link do BIO,
- jak dodać przycisk „zarezerwuj teraz”, automatyczny adres lub numer telefonu do profilu salonu na Instagramie,
- jak wykorzystać funkcję wyróżniania relacji do uzupełnienia prezentacji salonu na Instagramie?
ROZDZIAŁ 2 – Zdobywanie obserwatorów, fanów i reakcji
Z ROZDZIAŁU 2, który dotyczy zdobywania obserwatorów, fanów i reakcji, dowiesz się:
- dlaczego nie warto kupować fanów/obserwatorów,
- których znajomych warto zapraszać do obserwowania strony, a których nie,
- dlaczego udział w „link party” bardziej szkodzi, niż pomaga,
- jakie osoby i dlaczego warto gromadzić wokół swojego profilu,
- gdzie szukać osób, które mogą stać się nie tylko Twoimi obserwatorami, ale również klientami,
- jak się reklamować, żeby nie spamować – czym jest spamowanie, za co można dostać blokadę i jak tego uniknąć,
- spam, nachalna reklama, akceptowalna reklama – jak je odróżnić, gdzie jest granica,
- reklama bez reklamy – jak promować gabinet z klasą,
- jak skutecznie dotrzeć do ludzi na lokalnych lub tematycznych grupach,
- czy da się spamować własnych odbiorców – co zrobić, żeby nie przesadzić z reklamami,
- jakie korzyści poza oczywistym rabatem możesz dać swoim odbiorcom,
- czym są żebrolajki i dlaczego powinnaś ich unikać,
- jak zabiegać o aktywność odbiorców bez „żebrania o lajki”,
- jak zdobywać nowych odbiorców wśród osób, które wchodzą w interakcję z Twoimi treściami?
ROZDZIAŁ 3 – Tworzenie i zamieszczanie treści w mediach społecznościowych
ROZDZIAŁ 3 dotyczy tworzenia i zamieszczania treści w mediach społecznościowych.
Uniwersalne informacje dotyczące wszystkich mediów społecznościowych:
- jak regularność publikowania postów wpływa na ich zasięg oraz na reakcje odbiorców,
- co zrobić, żeby Twoje posty promujące zabiegi trafiały na „podatny grunt”,
- jak nawiązywać trwałe relacje z odbiorcami,
- jak sprawić, żeby Twój profil był ciekawy i żeby ludzie chętnie na niego wracali,
- jak formułować posty, żeby jednocześnie były zrozumiałe, ale również podkreślały Twój profesjonalizm,
- jak pisać, żeby wspomnieć o wszystkim, co jest istotne z punktu widzenia klienta,
- jak patrzeć na salon właśnie z perspektywy klienta i jak w praktyce wykorzystać wiedzę, którą w ten sposób zdobędziesz,
- o czym przypominać odbiorcom i jak często to robić,
- jak pisać o zabiegach i promocjach, żeby nie wyjść na „nachalnego sprzedawcę”, w którym miejscu jest granica pomiędzy „za mało” i „za dużo”,
- co zrobić, żeby „bezkarnie” przemycać więcej treści o charakterze reklamowym,
- jak skutecznie zachęcać odbiorców do aktywności – reagowania na posty, komentowania, udostępniania,
- jak pisać o urodowych ciekawostkach, kiedy i na jakich zasadach możemy zacytować news z portalu internetowego,
- jak uniknąć „uciekania” odbiorców na inne strony,
- jak odsyłać odbiorców z mediów społecznościowych na stronę internetową salonu i dlaczego warto tę stronę mieć,
- jak nie wpaść w pułapkę ślepego podążania za lajkami i serduszkami,
- jak uniknąć powielania fake newsów, jak weryfikować informacje, które przekazujemy dalej,
- jak dbać o profesjonalny wizerunek salonu w mediach społecznościowych,
- w których postach stosować wezwanie do działania, po co i jak to robić,
- krótkie czy długie posty – co działa lepiej i w jakiej sytuacji,
- na jakie „pułapki” uważać publikując krótkie i długie posty,
- jak sprawić, że długi post będzie interesujący dla odbiorcy,
- jak opisywać zdjęcia z efektami zabiegów, aby zachęcić odbiorców do umówienia wizyty,
- jak uniknąć popularnych błędów, które często pojawiają się w postach publikowanych w mediach społecznościowych,
- fanpage, funpage czy fanpejdż, live, life czy lajw, hashtag czy hasztag, like czy lajk, zajalkować, polajkować, a może po prostu polubić – które formy są właściwe,
- jak poprawnie odmieniać słowa związane z mediami społecznościowymi, takie jak: fanpage, Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, TikTok, Google, lajk, live, post, blog, hashtag, hasztag?
Informacje dotyczące Facebooka:
- po co przypinać posty i które posty przypinać,
- co powinno się znaleźć w uniwersalnym przypiętym poście,
- jakich linków nie umieszczać na swoim profilu,
- skracać linki, czy nie, jeśli tak, to które i w jaki sposób to robić,
- jak nie narazić się na bana za wstawianie linków do „podejrzanych” stron,
- co zrobić, żeby strona Twojego salonu nie była postrzegana przez portale społecznościowe jako „podejrzana”,
- na co zwracać uwagę linkując do własnych postów w portalu społecznościowym,
- czy warto dodawać hashtagi do postów na Facebooku?
Informacje dotyczące Instagrama:
- jak zapisywać hashtagi,
- czy używać polskich znaków,
- jak wyszukiwać i wybierać hashtagi,
- salonowy hashtag – jak go stworzyć i wykorzystać,
- jak przy wykorzystaniu hashtagów sprawdzać skuteczność przeprowadzanych przez Ciebie akcji promocyjnych?
ROZDZIAŁ 4 – Poruszanie kontrowersyjnych tematów
Z ROZDZIAŁU 4, który dotyczy poruszania w postach kontrowersyjnych tematów, dowiesz się:
- czy warto poruszać kontrowersyjne tematy,
- jak mówić o trudnych tematach, żeby nie narobić sobie problemu z krytyką w komentarzach,
- czy firma może/musi/powinna zajmować stanowisko w kontrowersyjnych kwestiach,
- stanowisko firmy, właściciela firmy i pracowników firmy – jak to pogodzić i czy w ogóle trzeba to godzić,
- czy da się jednocześnie zabrać głos w jakiejś sprawie i nie zajmować jednoznacznego stanowiska,
- czym są clickbaity, które są dopuszczalne, a które nie i czy w ogóle warto je stosować,
- w którym miejscu przebiega granica między interesującym nagłówkiem a clickbaitem,
- czy w salonie wypada poruszać tematy polityczne, światopoglądowe, religijne itd.,
- jak sprytnie „wyplątać się” z dyskusji, w którą próbują Cię wciągnąć obserwujący lub klienci,
- jak pisać o zabiegach wyszczuplających i usuwaniu problemów estetycznych, żeby nie narazić się na oskarżenia, że pogłębiasz czyjeś kompleksy, zawstydzasz, wpędzasz w poczucie winy lub promujesz nienaturalne wzorce,
- jak uchronić się przed powielaniem szkodliwych stereotypów,
- jak uciec przed oskarżeniami, że promujesz się, wykorzystując kontrowersje?
ROZDZIAŁ 5 – Estetyczna strona profilu i tworzenie materiałów graficznych
ROZDZIAŁ 5 dotyczy estetycznej strony profilu, tworzenia materiałów graficznych.
Uniwersalne informacje dotyczące wszystkich mediów społecznościowych:
- czym jest chaos estetyczny i w jaki sposób może zaszkodzić wizerunkowi Twojego salonu,
- jakie są najczęściej popełniane błędy przy tworzeniu grafik reklamowych i jak ich uniknąć,
- jakie funkcje musi spełniać opis zdjęcia, na którym pokazujesz efekty swojej pracy,
- o czym pamiętać, dodając kilka zdjęć jednocześnie,
- gdzie sprawdzać aktualne wymiary grafik do mediów społecznościowych,
- co zrobić, żeby zdjęcia nie traciły jakości,
- czym są piksele – o rozmiarach i jakości zdjęć przeznaczonych do publikacji w mediach społecznościowych,
- wymiary zdjęć a ich proporcje – jaka jest różnica, jak przeliczać wymiary,
- co warto umieścić na zdjęciu profilowym,
- co warto umieścić w opisie zdjęcia profilowego,
- dlaczego warto umieszczać logo na zdjęciach z salonu,
- jak wkomponować logo w zdjęcie, jak je odpowiednio wyeksponować,
- co zrobić, żeby logo nie zostało przez kogoś wycięte,
- jakie wersje kolorystyczne logo warto posiadać, żeby poradzić sobie ze wszystkimi kolorami tła,
- co zrobić, żeby zdjęcia wykonywane w salonie miały lepszą jakość, w jaki sprzęt zainwestować,
- co zrobić, żeby zdjęcia wykonywane w salonie przyciągały uwagę i były ciekawsze, na jakie akcesoria postawić,
- jak odpowiednio wyeksponować napisy na zdjęciach i grafikach reklamowych,
- jak dobierać i komponować ze sobą różne czcionki,
- jak sobie poradzić, jeśli na zdjęcie chcemy nanieść kilka napisów – co zrobić, żeby wyglądało to estetycznie i było przejrzyste,
- jak umiejętnie wykorzystywać jaskrawe kolory, żeby przyciągać uwagę, ale jednocześnie uniknąć tandetnego efektu,
- ozdoby na zdjęciach i grafikach – które wybierać, co zrobić, żeby nie przesadzić z ilością,
- jak zadbać o widoczność małych elementów, żeby były one dobrze widoczne na urządzeniach mobilnych,
- w jakich sytuacjach nanosić na zdjęcia/grafiki wezwanie do działania,
- jakie wezwania do działania stosować i jak je wkomponować w zdjęcia, tak, żeby faktycznie zachęcały do aktywności,
- jak opisywać zdjęcia „przed” i „po”, żeby nie odnieść efektu odwrotnego od zamierzonego,
- na jakie pułapki uważać, tworząc zdjęcia „przed” i „po”,
- dlaczego nie warto manipulować zdjęciami „przed” i „po”?
Informacje dotyczące Facebooka i Instagrama:
- co warto umieścić na zdjęciu w tle na Facebooku, jak stworzyć uniwersalne zdjęcie w tle,
- co warto umieścić w opisie zdjęcia w tle,
- jak sprawić, żeby zdjęcie w tle dobrze wyglądało zarówno na komputerze, jak i na smartfonie,
- jak wykorzystać zdjęcie w tle do promocji salonu i organizowanych w nim akcji promocyjnych,
- jak wykorzystać prosty trick do idealnego kadrowania zdjęć w kwadracie przeznaczonych do publikacji na profilu salonu na Instagramie,
- nie tylko kwadrat, czyli jakie nowe formaty postów są dostępne na Instagramie?
ROZDZIAŁ 6 – Czas i częstotliwość publikacji postów w mediach społecznościowych
Z ROZDZIAŁU 6, który dotyczy czasu i częstotliwości publikacji postów w mediach społecznościowych, dowiesz się:
- od czego zależy to, czy obserwującym wyświetlają się Twoje posty,
- jak często wstawiać posty, żeby nie było ich ani za dużo, ani za mało,
- czym grozi zbyt niska częstotliwość publikacji postów,
- czym grozi zbyt wysoka częstotliwość publikacji postów,
- czym jest zjadanie własnego zasięgu i jak tego uniknąć,
- harmonogram publikacji a zwyczaje Twoich odbiorców – jak to połączyć,
- kiedy nie powinnaś publikować informacji o ofertach promocjach,
- jak rozplanować w czasie różne typy postów,
- o wstawianiu jakich informacji właściciele salonów często zapominają?
ROZDZIAŁ 7 – Komunikacja z fanami/obserwatorami
Z ROZDZIAŁU 7, który dotyczy komunikacji z fanami/obserwatorami, dowiesz się:
- jak utrzymywać kontakt z odbiorcami,
- czym grozi zbyt wolne odpowiadanie na wiadomości,
- dlaczego warto odpowiadać na każdy komentarz,
- jak przyspieszyć proces odpowiadania na wiadomości potencjalnych klientów,
- dlaczego warto stworzyć szablony odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania,
- jak stworzyć szablon odpowiedzi, co w nim uwzględnić,
- dlaczego warto korzystać z funkcji automatycznych odpowiedzi w portalach społecznościowych,
- jak skonfigurować automatyczne odpowiedzi na Facebooku – krok po kroku,
- jak skonfigurować automatyczne odpowiedzi na Instagramie – krok po kroku,
- dlaczego warto stworzyć salonowe FAQ (zebrane odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania),
- jakie pytania warto umieścić w salonowym FAQ,
- gdzie umieścić salonowe FAQ, co zrobić, jeśli Twój salon nie ma strony internetowej,
- jak reagować na negatywne opinie/komentarze, aby szybko i bezboleśnie rozwiązać problem?
ROZDZIAŁ 8 – Naruszanie regulaminów mediów społecznościowych
Z ROZDZIAŁU 8, który dotyczy naruszania regulaminów mediów społecznościowych, dowiesz się:
- jakich treści nie powinnaś publikować w portalach społecznościowych,
- za co możesz dostać czasową lub trwałą blokadę od administratorów portalu,
- co portale społecznościowe uznają za spamowanie,
- jak „przez przypadek” można dostać blokadę za spamowanie i jak uniknąć tego nieświadomego błędu,
- czego unikać, aby Twój post nie został uznany za post służący sztucznemu nabijaniu ruchu,
- czy można wymagać od obserwatorów, żeby w zamian za coś polubili, skomentowali, oznaczyli znajomych lub udostępnili Twoje treści,
- jakie są główne zasady organizowania konkursów na Facebooku i Instagramie,
- co powinien zawierać regulamin konkursu organizowanego w mediach społecznościowych?
ROZDZIAŁ 9 – Naruszania prawa w związku z działaniami w mediach społecznościowych
Z ROZDZIAŁU 9, który dotyczy naruszeń prawa w związku z działaniami w mediach społecznościowych, dowiesz się:
- jak korzystać z materiałów publikowanych w innych miejscach, żeby nie narazić się na problemy związane z naruszeniem prawa autorskiego,
- kiedy trzeba wspomnieć autora tekstu, a kiedy podlinkować źródło,
- jakie przepisy regulują prawo cytatu,
- czy można cytować w celach komercyjnych i co to właściwie oznacza,
- czy można korzystać z cudzych zdjęć, czy można korzystać ze zdjęć „znalezionych w Google”,
- skąd brać zdjęcia do publikacji w mediach społecznościowych,
- czym są licencje i na co zwrócić uwagę kupując zdjęcia,
- dlaczego lepiej nie korzystać z banków darmowych zdjęć,
- o czym trzeba pamiętać, robiąc zdjęcia samodzielnie – jakie zgody zebrać,
- co ze zdjęciami robionymi przez pracowników,
- co ze zdjęciami robionymi przez profesjonalnego fotografa,
- co z memami, czy można je publikować na profilu salonu,
- dlaczego organizowanie konkursów w formie loterii, losowań jest prostą drogą do wpakowania się w poważne kłopoty,
- co z polityką prywatności, czy trzeba ją mieć podpiętą na profilu w portalu społecznościowym?
ROZDZIAŁ 10 – Błędy „na deser”
W ROZDZIALE 10 „na deser” dorzucam kilka dodatkowych błędów, dowiesz się:
- jak sobie poradzić, jeśli prowadzisz profil w więcej niż jednym portalu społecznościowym,
- czy warto prowadzić profile we wszystkich popularnych portalach,
- jak wybrać najlepszy portal (lub portale), jeśli masz ograniczony czas, który możesz przeznaczyć na media społecznościowe,
- jak wykorzystać relacje do promocji salonu,
- jak pokonać strach przed pokazywaniem swojego wizerunku w materiałach video,
- jak nie wpaść w pułapkę siedzenia we własnej „bańce informacyjnej” i spojrzeć na swoje treści z perspektywy innych,
- czym grozi przekonanie, że Twój salon interesuje Twoich klientów w takim samym stopniu, jak Ciebie,
- czy wypada lajkować i udostępniać własne posty,
- jak wykorzystywać aktywności odbiorców do zbierania pozytywnych opinii o salonie,
- jak zadbać o bezpieczeństwo profili salonu w mediach społecznościowych,
- jak uchronić się przed kradzieżą hasła, włamaniem na konto,
- czym jest uwierzytelnienie dwuskładnikowe i dlaczego warto je stosować.
Jak widzisz, tematów, które poruszam w e-booku, jest naprawdę mnóstwo! Pretekstem do poruszenia każdego z nich jest omówienie jednego z błędów, które właściciele salonów popełniają, prowadząc profile w mediach społecznościowych.
Omawiam błąd, a następnie pokazuję, jak to samo robić dobrze. Na każdy temat otrzymujesz więc miniwykład, który pozwoli Ci naprawić to, co do tej pory działało gorzej i jeszcze skuteczniej zdobywać klientów w mediach społecznościowych!