We wrześniu nakładają się na siebie dwa ważne terminy – 7. urodziny Gabinetu od zaplecza i #promobezokazji – to musiało pociągnąć za sobą poważne konsekwencje! 😀 Zobacz jakie!

#Promobezokazji to duża, jednodniowa zniżka – zawsze 17-go dnia miesiąca na jeden (lub okazjonalnie kilka) wybranych produktów. Zwykle to Wy podejmujecie ostateczną decyzję, na co w danym miesiącu będzie promocja – robię głosowanie na profilu Gabinetu od zaplecza na Facebooku. W tym miesiącu, ze względu na 7 urodziny Gabinetu od zaplecza będzie inaczej, a konkretnie:

  • zniżka będzie nie na jeden czy dwa produkty, tylko na WSZYSTKO (ok, prawie wszystko – szczegóły poniżej), 
  • promocja będzie trwała nie przez jeden dzień, ale PRZEZ CAŁY WEEKEND!

⬇⬇⬇

Najważniejsze informacje

  • w tym miesiącu będzie aż 20% zniżki na wszystkie* produkty,
  • *z promocji są wyłączone jedynie produkty, które mają już cenę promocyjną (przekreślona + nowa), czyli głównie pakiety, a także usługi indywidualne (konsultacje, audyty – wszystko, co jest w tej kategorii)
  • nie musisz jakoś mocno analizować, co jest w promocji, a co nie, po prostu kod rabatowy nie zadziała na pakiety i usługi indywidualne – będziesz widziała w koszyku, ile masz zniżki,
  • #promobezokazji startuje 16.09 (czwartek) wieczorem, a kończy się w 19.09 (niedziela) o godz. 23:59,
  • aby skorzystać ze zniżki 20%, po dodaniu produktów do koszyka wpisujesz kod URO7 i klikasz „zastosuj kupon” – w tym momencie naliczy się zniżka 20% i kwota zamówienia się obniży – reszta jak zwykle: dane, płatność itd.

Gdybyś miała problem z zastosowaniem kodu rabatowego, zobacz instrukcję.


Lista zakupów na weekend – ściągi z materiałów GOZ

Robimy listę zakupów na weekend? 😉 Wszystkie produkty w sklepie możesz przejrzeć TUTAJ. Postanowiłam jednak ułatwić Ci to zadanie i stworzyłam małe tematyczne ściągi, dzięki którym będziesz mogła dobrać materiały, które najlepiej sprawdzą się w Twojej sytuacji.

Poniżej znajdziesz szybki przegląd produktów z następujących kategorii (możesz przejrzeć wszystko lub kliknąć na wybraną kategorię):

  • FINANSE salonu, ceny zabiegów (klik),
  • REKLAMA salonu, zdobywanie klientek (klik),
  • salonowa „papierologia”: DOKUMENTY, procedury (klik),
  • PRZEPISY, które musisz znać, prowadząc salon (klik),
  • zarządzanie salonem, organizacja, rozwój i pozostałe tematy (klik).

Na samym dole dodatkowo umieściłam linki z najpopularniejszymi kategoriami w sklepie (klik).

Jeszcze jedna ważna sprawa! W niedalekiej przyszłości planuję podnieść ceny niektórych produktów. Nie wiem jeszcze, kiedy dokładnie (choć raczej na pewno przed końcem roku), bo w tej chwili priorytetem jest dla mnie zakończenie prac nad nowymi e-bookami. Tak czy inaczej, podwyżki na pewno będą. Jeśli więc odkładałaś jakieś zakupy na później, to warto skorzystać z najbliższej #promobezokazji, bo nawet jeśli w przyszłości na dany produkt będzie zniżka, to już wtedy już od tej nowej ceny po podwyżce.


Finanse salonu, ceny zabiegów – ściąga

PODSTAWOWE MATERIAŁY:

AUDYT FINANSOWY gabinetu kosmetycznego – E-book + BONUS – zarabiasz na salonie zbyt mało? E-book pokaże Ci, w którym miejscu tkwi problem. Pomoże Ci też na bieżąco monitorować kluczowe wskaźniki: obroty, koszty, dochody, wydatki na reklamę, skuteczność poszczególnych reklam, zyski z reklam, czas pracy Twój i pracowników. więcej…

Jak ustalić cenę zabiegu kosmetycznego? – E-BOOK – na prawie 100 stronach krok po kroku liczymy, ile powinny kosztować konkretne zabiegi, żebyś co miesiąc miała tyle zysku z salonu, ile chcesz. Uwzględniamy wszystkie koszty, czas pracy, dni wolne, amortyzację sprzętu i wiele innych czynników, które zwykle umykają nam podczas takich wyliczeń i doprowadzają do tego, że zarabiam znacznie mniej, niż zakładałyśmy. więcej…

BeautyCALC – Oblicz ceny zabiegów i sprawdź rentowność salonu beauty – KALKULATOR – jeśli nie chcesz samodzielnie wyliczać cen zabiegów, skorzystaj z kalkulatora, który zrobi wszystko za Ciebie! W skrócie polega to na tym, że wpisujesz kwoty kosztów, oczekiwane miesięczne zarobki i czas pracy, a kalkulator sam liczy Ci ceny zabiegów w różnych wariantach, uwzględniając różne opcje podatkowe, czas zabiegu, stopień obłożenia grafiku, ewentualne rabaty i prowizje dla pracowników. Kalkulator liczy również koszt godziny pracy salonu, amortyzację sprzętu i wiele innych przydatnych wskaźników. więcej…

Jak podnieść ceny zabiegów i nie stracić klientek? – E-BOOK – chcesz podnieść ceny zabiegów, ale boisz się, że klientki odejdą? W e-booku znajdziesz 9 sprytnych strategii takiego podnoszenia cen, żeby klientki przyjęły informację o podwyżce ze spokojem, a nawet z entuzjazmem (jeśli wraz z podwyżką zakomunikujesz inne, pozytywne dla klientek zmiany w salonie). więcej…

15 sposobów na sprzedanie drogiego zabiegu – E-BOOK – najwięcej zarabiasz na drogich zabiegach, ale klientki wciąż wybierają tańsze wersje? W e-booku znajdziesz 15 gotowych strategii sprzedaży drogich zabiegów, które zadziałają na większość klientek mających rezerwy w budżecie. To nie jest tak, że nikt nie ma pieniędzy. Wiele osób wydaje te pieniądze gdzie indziej, np. w sklepie z odzieżą lub dodatkami. Kluczem do sukcesu jest przekonanie klientki, że warto więcej zainwestować w siebie. więcej…

DODATKOWE MATERIAŁY:

Co wpływa na cenę zabiegu? – LISTA KONTROLNA – lista 90 rzeczy, które powinnaś uwzględnić/rozważyć pracując nad cennikiem od zera lub aktualizując ceny wykonywanych już zabiegów. więcej…

Koszty prowadzenia gabinetu – LISTA KONTROLNA – lista 172 kosztów prowadzenia salonu beauty. Nie każdy będzie ponosił wszystkie (zależnie od sytuacji), ale przyznasz, że i tak jest tego sporo. Warto zerknąć, czy uwzględniłaś je wszystkie i nanieść korekty w swoich wyliczeniach. więcej…

55 sposobów na REDUKCJĘ KOSZTÓW w salonie beauty – E-BOOK – masz mnóstwo kosztów… Jak je obniżyć? W e-booku znajdziesz aż 55 skutecznych sposobów na zredukowanie firmowych wydatków. Czy wiesz, że jeśli masz np. 5 niepotrzebnych, comiesięcznych wydatków w wysokości 30 zł, to w skali roku tracisz w ten sposób aż 1800 zł? Naprawdę warto zając się tym tematem! więcej…

Która reklama działa najlepiej? – Jak policzyć + gotowy ARKUSZ Excel – pomoże Ci sprawdzić, w które formy reklamy warto inwestować, żeby osiągnąć najlepsze efekty – które kosztują Cię najmniej i pozwolą pozyskać najwięcej nowych klientek! więcej…


Reklama salonu, zdobywanie klientek – ściąga

PODSTAWOWE MATERIAŁY:

Podręcznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznymE-BOOK (ponad 300 stron) – podstawowa wiedza, którą powinna mieć każda właścicielka salonu; nie tylko marketing, ale również mnóstwo innych ważnych tematów związanych z zarządzaniem! więcej…

Jak tworzyć skuteczne REKLAMY salonu? – E-BOOK (115 stron) – jak przekonać różne grupy klientów (młodsze, starsze, z różnymi problemami skóry), jak pisać teksty, które sprzedają, jak wybierać grafiki do reklam, jak komponować ze sobą kolory w zależności od tego, jaki efekt chcemy uzyskać i inne tematy. więcej…
Możesz również kupić zestaw 31 ćwiczeń do tego e-booka. więcej…

Jak zrobić cennik, ulotkę i reklamę gabinetu – szybko, prosto i za darmo! – KURS ONLINE (17 lekcji, ok. 6 h nagrań) – jak zrobić piękne grafiki do internetu i do druku w darmowym, prostym w obsłudze programie graficznym dostępnym w przeglądarce. więcej…

Jak zaplanować skuteczną kampanię reklamową gabinetu kosmetycznego? – E-BOOK (ponad 100 stron) + 3 FILMY SZKOLENIOWE (ok. 1,5 h nagrań) – posty, relacje, sms-y, ulotki, a może jeszcze maile, filmy… Jak to wszystko ze sobą zgrać, jak stworzyć całą akcję reklamową, np. z okazji urodzin salonu lub wprowadzania nowego zabiegu? więcej…

159 prostych, darmowych narzędzi, które pomogą Ci pozyskać nowe klientki! – E-BOOK (111 stron) – magiczne aplikacje, genialne strony – oszczędzają mnóstwo czasu i zwiększają skuteczność Twoich działań reklamowych! więcej…

DODATKOWE MATERIAŁY:

Pisanie reklamy, oferty, opisu zabiegu – krok po kroku – SZABLON – 33 pytania, które pomogą Ci naprawdę precyzyjnie opisać każdy zabieg z Twojej oferty – odpowiadasz na pytania i materiał na mnóstwo reklam gotowy! więcej…

Ustalanie grupy docelowej zabiegu – krok po kroku – SZABLON – 18 pytań, które pomogą Ci precyzyjnie ustalić, kim jest Twój klient, jakie ma potrzeby, zwyczaje, gdzie go możesz znaleźć i jakich argumentów użyć, żeby przekonać go do zakupu. więcej…

Planowanie akcji reklamowej – krok po kroku – SZABLON – pytania, tabelki, harmonogramy i inne pomoce, które pomogą Ci zaplanować akcję promocyjną krok po kroku. więcej…

Która reklama działa najlepiej? – Jak policzyć + gotowy ARKUSZ Excel – pomoże Ci sprawdzić, w które formy reklamy warto inwestować, żeby osiągnąć najlepsze efekty! więcej…

Jak stworzyć markę salonu beauty? Jak wypromować siebie jako eksperta? – E-BOOK – dowiesz się, jak stworzyć markę salonu i jak wypromować siebie jako eksperta, stworzyć unikalną markę i sprawić, że to właśnie Twój salon będzie dla klientek salonem pierwszego wyboru! Daj się poznać klientkom jako profesjonalistka, do której warto czekać w długiej kolejce i sowicie zapłacić za wizytę. więcej…

Gdzie reklamować gabinet kosmetyczny? – LISTA KONTROLNA – 101 miejsc i sytuacji, w których możesz reklamować swój salon beauty! więcej…

Materiały reklamowe potrzebne w gabinecie kosmetycznym – LISTA KONTROLNA – gotowa lista aż 54 materiałów reklamowych, z których naprawdę warto korzystać, jeśli chcesz mieć dużo klientek! więcej…

Wprowadzam nowy zabieg – jak go wypromować? – LISTA KONTROLNA – lista 42 działań, które musisz wykonać, żeby skutecznie wypromować nowy zabieg! więcej…

Jak wypromować nowy gabinet kosmetyczny? – LISTA KONTROLNA – 45 reklamowych wskazówek na start, które pomogą Ci rozkręcić gabinet nawet od zera i pozyskać pierwsze, zadowolone klientki! więcej…

Strona internetowa gabinetu, która sprzedaje zabiegi – LISTA KONTROLNA – 74 rzeczy, które muszą znaleźć się na stronie internetowej Twojego salonu! więcej…

Drukuję materiały reklamowe promujące gabinet – LISTA KONTROLNA – lista 58 spraw, których musisz dopilnować, aby sprawnie stworzyć piękne materiały promujące Twój salon beauty. więcej…

Nagrywam video promujące gabinet – LISTA KONTROLNA – 83 wskazówki, które pomogą Ci samodzielnie stworzyć film promujący gabinet. więcej…

Kampania reklamowa zabiegu w gabinecie od A do Z – WYKŁAD VOD 2H – obejrzyj, jeśli chcesz przeprowadzić piekielnie skuteczną kampanię reklamową, która sprawi, że klientki będą czekać na Twoje nowości z wypiekami na twarzy. więcej…

Wyzwanie #wymiatamwreklamy – 3 lekcje na temat tworzenia skutecznych reklam salonu beauty. W sumie 11 stron wiedzy i ćwiczeń, dzięki którym nauczysz się, jak dotrzeć wprost do serc Twoich klientek. więcej…

Świąteczny BOX dla gabinetu beauty – pakiet zawiera listę kontrolną, w której umieściłam 86 zadań związanych z przygotowaniem gabinetu do świąt, listę 155 pomysłów na niedrogie prezenty dla klientek gabinetu, 14 gotowych życzeń świątecznych i 117 grafik, które możesz dołączyć do życzeń – w różnym stylu i w różnej kolorystyce. więcej…
Wszystkie cztery produkty z pakietu są dostępne również osobno. więcej…


Salonowa „papierologia”: dokumenty, procedury – ściąga

Lista najważniejszych dokumentów, które zabezpieczą Twój salon:

wywiad (klik) i zgoda (klik) na zabieg oraz informatory zabiegowe (klik),
✅ dokumentacja RODO – pakiet podstawowy (klik), premium (klik) lub pojedyncze produkty (klik),
✅ wzór umowy o pracę (klik), umowy lojalnościowej – zakaz konkurencji (klik), a także umowy regulującej płatności za szkolenia pracownika (klik),
regulamin salonu – dla pracowników (klik) i dla klientów (klik),
✅ regulamin sprzedaży bonów upominkowych (klik),
✅ zestaw pytań do karty klienta (klik),
✅ dokumentacja „wirusowa” (klik),
✅ zgoda na upublicznianie wizerunku klientek (klik),
✅ odpowiedź na reklamację (klik), wzór ugody z klientką (klik), 
✅ pismo, które obroni Cię przed bezprawnym oczernianiem salonu (klik),
✅ zgody marketingowe – sms-y, newslettery (klik),
procedury sanitarne i plan higieniczny – w pakiecie (klik) i pojedynczo (klik),
procedury RODO (klik), procedury odbierania zgód (klik), wzory obowiązków informacyjnych – 7 wariantów (klik),
ankiety dla klientek (klik),
✅ listy zadań, które ułatwią Ci zarządzanie salonem (klik). 


Przepisy, które musisz znać, prowadząc salon – ściąga

Część spraw, które są istotne z punktu widzenia przepisów prawa, załatwiają nam wzory dokumentów, które wymieniłam w poprzedniej ściądze. Wdrożenie prawnych wymogów to jednak nie tylko dokumenty, ale również wiedza. Sprawdź, co zwiększy Twoje bezpieczeństwo pracy w salonie:

PODSTAWOWE MATERIAŁY:

Postępowanie z odpadami w gabinecie kosmetycznym – E-BOOK – omawiam wszystkie kluczowe zagadnienia związane z postępowaniem z odpadami komunalnymi (i ich segregowaniem) medycznymi, niebezpiecznymi, opakowaniami, torbami do pakowania oraz z formalnościami: BDO, ewidencją odpadów i rocznymi sprawozdaniami o wytwarzanych odpadach. więcej…

Muzyka w salonie beauty – Wszystko, co musisz wiedzieć! – E-BOOK – abonament RTV, ZAiKS i inne organizacje, darmowa muzyka, odtwarzanie z komputera, telewizora, Spotify, YouTube… Co można robić, a czego nie, jak poradzić sobie z kontrolą i przede wszystkim jak legalnie odtwarzać muzykę i za to nie płacić lub przynajmniej znacznie ograniczyć wydatki. więcej…

Jak się zabezpieczyć przed roszczeniami klientek? – E-BOOK – jak się zabezpieczyć przed roszczeniami klientek, co zrobić, żeby ograniczyć ryzyko ewentualnych błędów lub powikłań i nie narazić się na konieczność wypłaty wysokiego odszkodowania, jednym słowem: jak uniknąć problemów prawnych, finansowych i wizerunkowych. więcej…
Ten produkt jest dostępny również w formie audiobooka. więcej…

Jakie przepisy obowiązują właściciela gabinetu kosmetycznego – LISTA KONTROLNA z KOMENTARZAMI – przegląd 56 ustaw i rozporządzeń, które musisz znać lub przynajmniej wiedzieć o ich istnieniu, żeby prowadzić gabinet zgodnie z prawem. więcej…

Nowe rozporządzenie w sprawie szczegółowych wymagań sanitarnych – co musisz zmienić w gabinecie? – E-BOOK – opracowanie porównujące stare Rozporządzenie w sprawie szczegółowych wymagań sanitarnych, jakim powinny odpowiadać zakłady fryzjerskie, kosmetyczne, tatuażu i odnowy biologicznej oraz projekt nowego rozporządzenia, nad którym wciąż trwają prace. Po wejściu w życie nowego rozporządzenia otrzymasz bezpłatnie aktualizację e-booka. więcej…

Inwazyjne zabiegi estetyczne – kto może je wykonywać? – E-BOOK – z e-booka dowiesz się m.in.: które inwazyjne zabiegi możesz wykonywać w gabinecie kosmetycznym, co z przerywaniem ciągłości skóry, pobieraniem krwi i stosowaniem znieczuleń, innych leków i wyrobów medycznych, jak obronić się przed oskarżeniami, że nie masz prawa wykonywać danego zabiegu, jak przepisy odnoszą się do zabiegów wymagających nakłuwania skóry lub wprowadzania preparatów do skóry oraz jakie są realne różnice w uprawnieniach kosmetyczek i kosmetologów. więcej…
Ten produkt jest dostępny również w formie audiobooka. więcej…

Problemy prawne w gabinecie beauty – poradnik kryzysowy – E-BOOK + WZORY DOKUMENTÓW – dowiesz się jak rozwiązać problem z klientką, która jest niezadowolona z efektu zabiegu, żąda zwrotu pieniędzy lub zamieszcza oczerniające Cię opinie w internecie, a także jak się przygotować na wypadek problemów prawnych, żeby w pierwszych, kluczowych chwilach nie popełnić błędów, przez które narobisz sobie kłopotów. więcej…

DODATKOWE MATERIAŁY:

RODO w praktyce gabinetu beauty – 193 Pytania i odpowiedzi – E-BOOK – odpowiedzi na 193 najtrudniejsze pytania dotyczące praktycznych aspektów stosowania zasad RODO w gabinecie beauty – mnóstwo wiedzy zgromadzonej w jednym miejscu – tylko praktyczne informacje – odpowiedzi na pytania czytelników. więcej…

DZIECKO w gabinecie beauty – PORADNIK PRAWNY – z e-booka dowiesz się m.in.: do jakiego wieku jest potrzebna zgoda rodzica na zabieg, w jakiej formie powinna być wyrażona zgoda i czy rodzic musi ją wyrazić osobiście, czy rodzic musi być obecny podczas zabiegu, co z przekłuwaniem uszu niemowlętom, oraz czy można odmówić wykonania zabiegu ze względu na wiek dziecka. więcej…

Zabezpiecz gabinet przed roszczeniami – LISTA KONTROLNA – 49 zaleceń, które powinnaś zrealizować, aby zwiększyć bezpieczeństwo wykonywanych zabiegów i ograniczyć ryzyko ewentualnych problemów prawnych. więcej…

Czy mój gabinet spełnia wymogi RODO?– LISTA KONTROLNA – 63 zaleceń, które powinnaś zrealizować, aby działać zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. więcej…

RODO a marketing i wizerunek gabinetu BEAUTY – E-BOOK + PACZKA 23 grafik – z e-booka m.in. dowiesz się jak poradzić sobie z klientką, która nie chce podpisać zgody, jak wytłumaczyć konieczność podpisywania nowych dokumentów i jak wykorzystać RODO do promowania i budowania wizerunku gabinetu beauty – przekuj uciążliwy obowiązek w swój atut marketingowy. więcej…


Zarządzanie salonem, organizacja, rozwój i pozostałe tematy – ściąga

Jedyny taki salon! Strategia liderki na lokalnym rynku – KURS ONLINE – jak się wyróżnić na tle konkurencji, jak stworzyć strategię dla salonu beauty, jak stać się liderką na lokalnym rynku usług beauty? Kurs zawiera aż 26 lekcji video – 12,5 godz. nagrań i 139 praktycznych ćwiczeń! Opuszczasz go z gotową strategią rozwoju dla Twojego salonu! Zbuduj swoją przewagę konkurencyjną! więcej…

Podręcznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznymE-BOOK (ponad 300 stron) – podstawowa wiedza, którą powinna mieć każda właścicielka salonu; nie tylko marketing, ale również mnóstwo innych ważnych tematów związanych z zarządzaniem! więcej…

Kobieta, firma i czas – E-BOOK – książka dla właścicielek salonów, które chcą mieć więcej czasu na rozwój i marketing gabinetu, mają dość myślenia w pracy o domu, a w domu o pracy, chcą mieć więcej klientek, ale nie kosztem własnego zdrowia i rodziny. W e-booku znajdziesz skuteczne techniki planowania i organizacji, dzięki którym będziesz pracować efektywniej! więcej…
Do e-booka możesz dokupić zestaw 57 ćwiczeń (klik) i aż 80 szablonów list zadań (klik).

Podsumowanie roku w salonie – LISTA KONTROLNA – lista aż 92 spraw, które warto uwzględnić, podsumowując rok w salonie. Sprawdź, które z Twoich działań przyniosły efekty, a które były wyłącznie stratą czasu i pieniędzy. Zdefiniuj dokładnie swój punkt startowy i wejdź w nowy rok z mnóstwem pomysłów na rozwój salonu! więcej…

Przenieś swój gabinet na wyższy poziom! – E-BOOK – dzięki lekturze tego e-booka będziesz mogła, przyjrzeć się aktualnej kondycji Twojego gabinetu i zdiagnozować rzeczy wymagające poprawy, opracować konkretny plan naprawczy – rzeczy, które musisz zrobić, aby poprawić kondycję swojego gabinetu, zidentyfikować przeszkody, które blokują rozwój Twojego gabinetu, wyrwać się z błędnego koła braku czasu i braku pieniędzy na rozwój, poprawić i uatrakcyjnić Twoją ofertę zabiegową, zacząć planować skuteczne działania reklamowe. więcej…

Jak badać opinie klientek i przeprowadzać ankiety? – E-BOOK – sprawdź, co w Twoim gabinecie wymaga dopracowania – wyłap wszystkie swoje słabe punkty i przeprowadź szybkie zmiany. Sprawdź, dlaczego niektóre klientki nie wracają i szybko wyeliminuj przyczyny ich niezadowolenia. więcej…

Jak wybrać lokal na gabinet kosmetyczny? – LISTA KONTROLNA – gotowa lista aż 91 spraw, które musisz wziąć pod uwagę, aby znaleźć idealny, tani i bezproblemowy lokal na Twój wymarzony gabinet kosmetyczny! więcej…

Organizuję urodziny gabinetu – LISTA KONTROLNA – aż 48 spraw, które musisz załatwić, żeby zorganizować perfekcyjne urodziny Twojego salonu, które na długo pozostaną w pamięci klientek! więcej…


Przegląd najważniejszych kategorii w sklepie

Podstawowe kategorie to:

  • wszystkie produkty (klik) – wszystko, co jest dostępne w sklepie,
  • nowości (klik),
  • bestsellery (klik) – materiały, które wybiera najwięcej właścicieli salonów,
  • mój pierwszy produkt (klik) – to wybrane przeze mnie materiały dla osób, które nie znają moich produktów – takie, które przydadzą się praktycznie każdemu właścicielowi salonu – pozycje „obowiązkowe” 😉

Dalej już jedziemy z konkretami, czyli kolejne główne kategorie i ich podkategorie.

Kluczowy podział to ten dotyczący tematów. Możesz przejrzeć materiały m.in. z kategorii:

  • marketing salonu (klik),
  • finanse, ceny zabiegów (klik),
  • przepisy, prawo w salonie (klik),
  • dokumenty w salonie (klik),
  • sprzedaż (klik),
  • pracownicy (klik),
  • planowanie i organizacja (klik),
  • obsługa klienta (klik),
  • zarządzanie salonem (klik

Większość z wymienionych wyżej kategorii ma jeszcze swoje podkategorie, które pomogą Ci jeszcze precyzyjniej wybrać idealny produkt dla Ciebie, ale nie będę ich tutaj wymieniać, bo jest tego sporo. Przejrzyj sobie po prostu to, co Cię interesuje.

Kolejny podział dotyczy Twojej indywidualnej sytuacji. Po przejściu do danej kategorii znajdziesz materiały dla osób, które:

  • mają własny salon (klik),
  • przymierzają się do otwarcia salonu (klik),
  • pracują w salonie (klik),
  • są jeszcze na etapie nauki (klik).

Kolejny podział obejmuje rodzaje produktów – w moim sklepie znajdziesz nie tylko e-booki, ale również materiały innego typu/w innej formie:

  • e-booki (klik),
  • kursy online (klik) – kursy w formie video,
  • wzory dokumentów (klik) – gotowce z różnych dziedzin, do wydrukowania i stosowania w salonie,
  • planery (klik),
  • listy kontrolne (klik) – listy, które porządkują podstawowe informacje na wybrany temat, można je określić, jako przegląd kluczowych zagadnień lub wiedzę w pigułce,
  • procedury (klik) – również gotowce do wydruku i stosowania w salonie,
  • regulaminy i umowy (klik) – dla pracowników i klientów,
  • informatory dla klientek (klik) – informatory zabiegowe obejmujące wskazania, przeciwwskazania, opis zabiegu, efektów, zaleceń domowych itd.,
  • ćwiczenia (klik) – to głównie e-booki i inne materiały, które mają mocno rozbudowaną część praktyczną – zdobywasz wiedzę i od razu ćwiczysz ją w praktyce, opracowujesz rozwiązania dla siebie,
  • audiobooki (klik) – e-booki, które zostały opracowane również w wersji do słuchania – na razie jest ich kilka, ale w przyszłości pewnie będzie więcej,
  • materiały video (klik) – wszystkie treści w formie video, czyli np. kursy online, wykłady w formie vod,
  • szkolenia (klik) – kursy online i szkolenia stacjonarne,
  • szablony (klik) – kolejne gotowce różnego typu, np. szablon planowania kampanii reklamowej, tworzenia opisu zabiegu itd.,
  • gotowe grafiki (klik) – ulotki dla klientek, plakaty do wywieszenia w salonie, grafiki do mediów społecznościowych – do stosowania online lub wydruku w drukarni – produkty przeznaczone do druku otrzymujesz w formie zwykłej grafiki oraz w formie przygotowanego do druku pdf-a, ze spadami itd.,
  • wyzwania (klik) – czasami organizuję wyzwania – zwykle polega to na tym, że przez kilka dni dostajesz na maila materiały (wiedzę + ćwiczenia) – w czasie trwania wyzwania materiały są dostępne bezpłatnie, a następnie trafiają do sklepu.

Na koniec jeszcze kilka słów o tym, jak korzystać z kodów rabatowych. Gdybyś miała z tym jakikolwiek problem, koniecznie tu wróć.


Jak korzystać z kodów rabatowych? Instrukcja

Nie korzystałaś nigdy z kodu rabatowego w moim sklepie? Poniżej znajdziesz dokładną instrukcję.

1. Wejdź do sklepu (klik) i dodaj do koszyka wszystkie wybrane produkty.

2. Po skompletowaniu wszystkiego, na czym Ci zależy, zjedź na dół koszyka. Znajdziesz tam pole “KOD KUPONU” (sklep “kod” nazywa “kuponem”, ale to to samo).

3. W polu “kod kuponu” (na poniższej grafice zaznaczyłam go strzałką) wpisz kod urodzinowy: URO7, a następnie kliknij „ZASTOSUJ KUPON”.

Koszyk się odświeży, a od Twojego zamówienia zostanie odjęte 20%.

Jeśli z rozpędu przejdziesz dalej, kupon możesz wpisać również na etapie wypełniania formularza zamówienia:

Czasami (choć już na szczęście bardzo rzadko – nadal z tym walczę) zdarza się, że strona po kliknięciu “zastosuj kupon” nie odświeży się automatycznie – pojawi się kręcące się bez końca kółeczko.

W takiej sytuacji wystarczy odświeżyć stronę w przeglądarce – poniżej przykład przycisku do odświeżania strony z przeglądarki Chrome. Twoje zamówienie się zapamięta i nadal będzie widoczne po odświeżeniu strony – nie stracisz produktów dodanych do koszyka – zaktualizuje się jedynie ich cena, czyli zostanie od niej odjęte te 20%.

W przypadku pytań czy problemów zawsze możesz do mnie napisać. Polecam również sklepowe FAQ (klik), w którym znajdziesz obszerne odpowiedzi na kilkadziesiąt najczęściej zadawanych pytań.

Lista zakupów na weekend zrobiona? Jeśli nie, wskakuj TUTAJ! 😉

podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym