Prowadzisz salon beauty? Chcesz w jednym miejscu:

  • kontrolować rozwój swojego salonu we wszystkich kluczowych obszarach,
  • tworzyć skuteczne akcje reklamowe, które pomogą Ci pozyskać nowe klientki,
  • monitorować kluczowe dla salonu wskaźniki finansowe,
  • pilnować ważnych terminów?

Skorzystaj z nowej odsłony WIOSENNEGO PLANERA – MUST HAVE każdego właściciela i managera salonu beauty!

Dodatkowo otrzymujesz solidny zastrzyk wiedzy na temat legalnego odtwarzania muzyki w salonie: ZAIKS, abonament, muzyka bez opłat – kluczowe fakty i odpowiedzi na najpopularniejsze pytania!

Obejrzyj video, w którym pokazuję wnętrze PLANERA i opowiadam o tym, jak go wykorzystać, aby osiągnąć jak najlepsze wyniki. Pamiętaj, żeby włączyć dźwięk 😉

W wideo masz tak naprawdę większość informacji. Jeśli wolisz przeczytać, poniżej znajdziesz podobne treści w wersji tekstowej.

Co zyskasz, pracując z PLANEREM?

  • rozpiszesz i krok po kroku ZREALIZUJESZ ZMIANY, które chcesz wprowadzić w swoim salonie,
  • zyskasz MNÓSTWO POMYSŁÓW na skuteczne akcje reklamowe,
  • będziesz MONITOROWAĆ kluczowe parametry związane z FINANSAMI salonu,
  • krok po kroku zaplanujesz AKCJE REKLAMOWE na całą wiosnę,
  • dowiesz się wszystkiego o legalnym ODTWARZANIU MUZYKI w salonie!

PLANER W LICZBACH

  • 131 STRON
  • 129 POMYSŁÓW NA REKLAMY
  • 43 KALENDARZE, HARMONOGRAMY, SZABLONY, PODSUMOWANIA…
  • 20 STRON NAUKI PLANOWANIA

1) PLANOWANIE

  • 20 stron instrukcji i nauki planowania,
  • CELE I ZMIANY (w 8 kluczowych obszarach) na 3 miesiące,
  • 3 x PLANER miesięczny – marzec, kwiecień, maj 2020,
  • podsumowanie finansowe – trzymiesięczne,
  • kontrola realizacji planów trzymiesięczna.

2) W PLANERACH MIESIĘCZNYCH:

  • kalendarz, wydarzenia, płatności,
  • plany na ten miesiąc,
  • w tym miesiącu zrobię w salonie…,
  • w tym miesiącu będę promować…,
  • w tym miesiącu nauczę się…,
  • dodatkowe zadania na ten miesiąc,
  • święta i okazje do promocji w tym miesiącu,
  • terminy biznesowe (podatki, przepisy),
  • pomysły na wykorzystanie świąt/okazji do promocji salonu – kilkadziesiąt konkretnych pomysłów na każdy miesiąc,
  • główna kampania reklamowa – ramowy plan,
  • lista dodatkowych działań reklamowych,
  • szczegółowe planowanie kampanii reklamowej – 10 kluczowych obszarów,
  • podsumowanie finansowe,
  • podsumowanie realizacji planów miesięcznych – 6 kluczowych aspektów.

3) SZABLONY:

  • lista zadań,
  • 5 harmonogramów – od lutego do czerwca 2020,
  • uniwersalny kalendarz/PLANER miesięczny,
  • planer publikacji w mediach społecznościowych,
  • planer cyklicznych płatności.

DODATKOWA CZĘŚĆ MERYTORYCZNA

ZAIKS, muzyka bez opłat, abonament RTV w salonie – Wszystko, co musisz wiedzieć!

1) ABONAMENT RTV

INFORMACJE:

  • w jakich sytuacjach musisz opłacać abonament, a w jakich nie,
  • jak uniknąć konieczności płacenia abonamentu,
  • jak dopełnić formalności, jeśli wybierzesz rozwiązanie wymagające opłacania abonamentu,
  • ile to kosztuje i jakie kary grożą za niedopełnienie obowiązków.

PYTANIA I ODPOWIEDZI:

  • co w sytuacji, w której masz odtwarzacz CD z radiem, ale nie używasz radia,
  • co w sytuacji, w której korzystasz z telewizora, ale np. tylko do odtwarzania własnych reklam,
  • czy opłacanie abonamentu zwalnia z opłat na rzecz ZAIKS i innych organizacji,
  • czy trzeba płacić za każde urządzenie, nawet radio w samochodzie,
  • jak wybrnąć z sytuacji, w której od dawna powinnaś płacić abonament, ale tego nie robiłaś,
  • które ze sposobów na „uniknięcie” abonamentu są legalne.

2) ZAIKS, STOART, ZPAV, SAWP…

  • kiedy trzeba wnosić opłaty na rzecz tych organizacji,
  • ile i komu konkretnie trzeba płacić,
  • czy zapłacenie np. ZAIKS zwalnia z konieczności opłacenia STOART itd.,
  • co w sytuacji, w której odtwarzasz muzykę z YouTube, Spotify itd.,
  • jak legalnie uniknąć comiesięcznego płacenia tym wszystkim organizacjom.

3) MUZYKA „BEZ OPŁAT”

  • dlaczego musisz uważać na darmową muzykę,
  • czy „muzyka bez opłat” jest na pewno bez opłat,
  • na co postawić, żeby nie narobić sobie kłopotów.

W JAKI SPOSÓB DZIAŁAMY?

W TEN SPOSÓB ELIMINUJEMY 3 GŁÓWNE PRZYCZYNY NIEPOWODZEŃ W PLANOWANIU:

  • Chciałabyś coś zmienić na plus, ale nie masz pomysłu, co dokładnie zrobić –> Pomogę Ci określić Twoje cele we wszystkich kluczowych obszarach – zarówno dla rozwoju salonu, jak również dla Twojego rozwoju zawodowego.
  • Wiesz, co chcesz osiągnąć, ale masz sporo bieżącej pracy, a realizacja Twoich pomysłów jest czasochłonna i złożona –> Rozłożymy Twoje plany na czynniki pierwsze i znajdziemy dla nich konkretne miejsca w Twoim codziennym grafiku. Tak, żebyś mogła je realizować nawet w tych krótkich wolnych chwilach.
  • Zaplanowałaś, ale czy sprawdziłaś realizację Twoich celów i zadań? –> Jeśli wszystko poszło ok, doceń siebie za swój sukces! Jeśli nie udało się zrealizować planów, koniecznie sprawdź, jaka była tego przyczyna. Dołowanie się, utrata wiary we własne możliwości nie zbliża Cię ani o krok do realizacji planów! Musisz poznać przyczyny niepowodzeń i zastanowić się, jak je w przyszłości wyeliminować.

Co się zmieniło w stosunku do poprzednich edycji?

  • mocno rozbudowana część dotycząca nauki efektywnego planowania,
  • więcej instrukcji i konkretnych przykładów,
  • planujemy już nie tylko marketing, ale również rozwój Twojego salonu,
  • dostajesz więcej narzędzi: szablonów, planerów, harmonogramów,
  • dostajesz aż 129 gotowych pomysłów na reklamy,
  • nie tylko planujemy, ale również sprawdzamy, co się udało, co nie i wyciągamy wnioski,
  • intensywnie monitorujemy finanse Twojego salonu,
  • dostajesz PLANER cyklicznych płatności, który kiedyś był dostępny jako osobny produkt o wartości 37 zł.

Cały PLANER “z lotu ptaka” – 131 stron

Potrzebujesz więcej informacji? Zapoznaj się ze spisem treści!

podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym