Skuteczna sprzedaż w salonie beauty od dziś w zasięgu ręki! Mam dla Ciebie absolutnie WSZYSTKO, czego potrzebujesz, żeby zwiększyć sprzedaż zabiegów i kosmetyków w Twoim salonie beauty! Skondensowana wiedza od A do Z dla Ciebie lub Twoich pracowników. Naucz się sprzedawać więcej i drożej. Zostań Mistrzynią sprzedaży piękna!

Dziś swoją premierę ma mój nowy kurs online: Sztuka sprzedaży piękna – Naucz się sprzedawać więcej i drożej w salonie beauty!

Chcesz zostać Mistrzynią sprzedaży piękna?

Skuteczna sprzedaż w salonie beauty – zwiększ zyski!

Z kursu online Sztuka sprzedaży piękna dowiesz się m.in.:

  • jak krok po kroku przeprowadzić rozmowę sprzedażową, która doprowadzi klientkę do podjęcia decyzji o zapisaniu się na zabieg lub zakupu kosmetyków,
  • jak wykorzystać psychologiczne reguły, techniki i tricki – dostaniesz mnóstwo praktycznych przykładów wykorzystania – omawiam 62 najskuteczniejsze techniki sprzedażowe,
  • jak sprzedawać więcej, drożej i skuteczniej,
  • jak przełamywać klasyczne obiekcje klientki, na przykład co zrobić, jeśli klientka jest niezdecydowana, „musi się jeszcze zastanowić”, uważa, że zabieg jest za drogi lub chce zakończyć rozmowę.

Kurs Sztuka sprzedaży piękna to:

  • 16 merytorycznych lekcji,
  • ponad 7 godzin video,
  • 62 techniki, reguły i tricki sprzedażowe,
  • wiedza dostosowana do specyfiki pracy w salonie beauty,
  • mnóstwo praktycznych przykładów i rozwiązań,
  • dostęp na zawsze,
  • możliwość otrzymania certyfikatu (po wykonaniu zadania).
skuteczna spzedaz w salonie beauty - sztuka sprzedazy piekna

Opisy lekcji z kursu Sztuka sprzedaży piękna

Poniżej znajdziesz dokładne opisy wszystkich lekcji z kursu o skutecznej sprzedaży w salonie beauty.

Kluczowe etapy sprzedaży w salonie beauty

Z LEKCJI 1 dowiesz się:

  • jakie są kluczowe etapy rozmowy sprzedażowej,
  • jak zacząć rozmowę tak, aby klientka od razu nas „nie spławiła”,
  • jak zadawać właściwe pytania,
  • jak zbadać potrzeby klientki i zdobyć argumenty, które przekonają ją do zakupu zabiegu lub kosmetyku,
  • jak personalizować ofertę i dać klientkom odczuć, że traktujemy je indywidualnie.

Z LEKCJI 2 nauczysz się:

  • jak sprofilować klienta i wykorzystać zdobytą wiedzę w procesie sprzedaży zabiegu,
  • jak sprofilować zabiegi i dopasować je do potrzeb i oczekiwań klientów,
  • jaka jest ukryta wartość zabiegów dla klientek, co nam daje taka wiedza.

Przerabiając LEKCJĘ 3, zdobędziesz wiedzę:

  • czym jest język korzyści oraz jak go skutecznie wykorzystywać podczas sprzedaży zabiegów i kosmetyków,
  • jak wykorzystać mechanizm długofalowych korzyści,
  • co to jest odbicie i jak je stosować podczas rozmowy sprzedażowej,
  • jak wykorzystywać parafrazę na różnych etapach sprzedaży i dlaczego warto ro robić,
  • zbudować wokół zabiegu historię, która zachęci klientkę do natychmiastowego zapisu.

Z LEKCJI 4 dowiesz się:

  • czym jest wartość zabiegu,
  • co wpływa na postrzeganie wartości zabiegu przez klienta,
  • jak podnieść wartość zabiegu w oczach klienta,
  • w jakich sytuacjach warto skorzystać z tej techniki.

Dlaczego klientka…

Z LEKCJI 5 nauczysz się:

  • jak przekonać do zapisania się na zabieg klientkę, która jest niezdecydowana,
  • co zrobić, jeśli klientka „musi się jeszcze zastanowić”,
  • jak dyskutować z klientką, która uważa, że zabieg jest zbyt drogi,
  • jak uratować sprzedaż, jeśli klientka chce zakończyć rozmowę bez zapisania się na zabieg,
  • jaki jest zestaw słów, których warto używać w rozmowach sprzedażowych.
skuteczna spzedaz w salonie beauty - sztuka sprzedazy piekna

Przerabiając LEKCJĘ 6, zdobędziesz wiedzę:

  • co decyduje o tym, że jeden klient zdecyduje się na skorzystanie z zabiegu, a inny nie,
  • czym dokładnie kierują się klienci, wybierając dany zabieg, kosmetyk, gabinet,
  • jakie są rodzaje motywacji zakupowych klientów,
  • jakie są strategie dokonywania wyboru przez klientów,
  • czy wszystkie decyzje klientów są racjonalne i co z tego wynika,
  • jak wykorzystać wiedzę o strategiach i motywacjach klientów do zwiększenia sprzedaży zabiegów w salonie?

Z LEKCJI 7 dowiesz się:

  • jakie są typy klientów,
  • jak rozpoznać, z jakim klientem mamy do czynienia,
  • czym charakteryzuje się każdy z 14 typów klientów,
  • jakich argumentów używać w rozmowach sprzedażowych z różnymi typami klientów?

Piekielnie skuteczne techniki sprzedaży!

W LEKCJACH od 8 do 10 poznasz 8 reguł, które pomogą Ci zamienić wstępnie zainteresowaną osobę w realnie płacącego klienta. Dzięki temu zgłębisz tajniki psychologicznych mechanizmów, które popychają nas do podejmowania decyzji o zakupie. Tak wiem, brzmi tajemniczo. Jak je poznasz, będziesz zdziwiona, ile razy sama dałaś się na to „złapać” 😉

LEKCJE od 11 do 14 to kolejna porcja wiedzy tajemnej 😉 Poznasz aż 16 technik i tricków sprzedażowych, które pomogą Ci doprowadzić sprzedaż do szczęśliwego dla Ciebie finału. Co najważniejsze, po krótkim omówieniu każdej techniki podaję Ci mnóstwo konkretnych przykładów, które możesz wykorzystać w Twoim gabinecie choćby jutro.

Z LEKCJI 15 dowiesz się jak zwiększyć kwotę wydawaną przez klientki podczas wizyty w gabinecie. Poznasz 3 skuteczne techniki, które pomogą Ci sprzedać więcej i drożej. Oczywiście jak zwykle będzie mnóstwo przykładów z życia gabinetu.

Z LEKCJI 16 dowiesz się:

  • jakie swoje cechy i umiejętności warto rozwijać, żeby być skuteczniejszym sprzedawcą,
  • na co zwrócić uwagę, jeśli chodzi o wygląd, postawę, mimikę, gestykulację itd.,
  • jak pracować nad swoim podejściem do sprzedaży, żeby nie zrażać się niepowodzeniami,
  • czego absolutnie nie robić, żeby nie zniechęcić klientki do zakupu,
  • jakich błędów warto unikać podczas rozmowy sprzedażowej.

Kurs jest dostępny także w pakiecie z drugą nowością: Procedury SPRZEDAŻY w salonie beauty i scenariusze rozmów sprzedażowych. W pakiecie oszczędzasz aż 94 zł!

podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym
Tagi :