Kilkaset darmowych artykułów na temat finansów, marketingu, zarządzania i regulacji prawnych dla salonów kosmetycznych i fryzjerskich. Wszystko posortowane tematycznie z mnóstwem linków ułatwiających szybką nawigację. Zobacz nowy SPIS TREŚCI Gabinetu od zaplecza!
Jaki i dlaczego powstał spis treści Gabinetu od zaplecza?
Po 10 latach wreszcie powstał SPIS TREŚCI Gabinetu od zaplecza! Dlaczego dopiero po 10 latach? Nie ukrywam, że przekopanie kilkuset artykułów, oddzielenie aktualności, bieżących spraw, zostawienie samego “mięsa” i posortowanie tego na kategorie i podkategorie zajęło mi mnóstwo czasu i było dla mnie sporym wyzwaniem. Uznałam jednak, że 10 urodziny to idealna okazja, żeby się wreszcie za to wziąć i zrobić Wam taki mały prezent.
Dlaczego mówię, że to prezent? Zdaję sobie sprawę, że przy takim ogromie treści znalezienie tematu, który akurat jest Wam w danej chwili potrzebny, może być trudne. Postanowiłam więc stworzyć miejsce, które będzie stanowiło taki punkt wyjścia do zgłębiania tajników biznesu beauty! Znajdziesz tam wyłącznie merytoryczne treści, które są posortowane tematycznie.
Dodatkowo jest mnóstwo linków, które ułatwiają poruszanie się po spisie treści i błyskawiczne znalezienie tego, czego w danej chwili potrzebujesz. Można powiedzieć, że to taki interaktywny, gigantyczny, darmowy e-book na kilka tysięcy stron!
Jak przejść do spisu treści Gabinetu od zaplecza?
Żeby przejść do spisu treści, kliknij tutaj lub na przycisk poniżej. Link znajdziesz także w górnym menu. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego, jak jest skonstruowany spis treści i jak się w nim poruszać, szybki przegląd znajdziesz w dalszej części artykułu.
Jak wygląda i jak działa spis treści Gabinetu od zaplecza?
Spis treści jest tak skonstruowany, że zaczynamy od długiej listy tematów podzielonych na 15 kategorii:
Przy każdej głównej kategorii i przy każdej kategorii szczegółowej jest umieszczone “klik” – możesz więc od razu kliknąć w temat, który Cię interesuje lub przejrzeć sobie cały spis treści od A do Z:
Po kliknięciu w temat, który Cię interesuje, przeniesiesz się do sekcji z listą wszystkich artykułów, które pojawiły się na blogu, a które dotyczą danego tematu:
W ramach każdej sekcji artykuły są ułożone tak, że na górze listy znajdują się najnowsze artykuły, a na dole najstarsze:
Warto jeszcze wspomnieć, że niektóre artykuły pojawiają się w spisie treści dwa (lub trzy) razy, bo pasują do dwóch różnych kategorii jednocześnie, np. artykuł o planowaniu budżetu na reklamy pasuje zarówno do działu o marketingu, jak i do działu o budżecie i finansach salonu.