Gabinet od zaplecza

Strategia dla Twojego salonu beauty!

Masz salon beauty? Czy wiesz:

  • Jak się WYRÓŻNIĆ, jeśli niemal na każdej ulicy jest jakiś salon kosmetyczny?
  • Jak UTRZYMAĆ się na rynku w czasach nieustannych zmian w prawie i wzrostów cen?
  • Jak sprawić, że to właśnie Twój salon będzie dla klientek salonem PIERWSZEGO WYBORU?
  • Jak przekonać klientki, że warto skorzystać z usług PROFESJONALNEGO SALONU, a nie osób bez wykształcenia, które kuszą niskimi cenami domowych zabiegów?

Odpowiedzią na te pytania jest:

  • Strategia, która pozwoli Ci zbudować trwałą, oporną na zawirowania PRZEWAGĘ KONKURENCYJNĄ.
  • Strategia, która sprawi, że staniesz się LIDERKĄ NA LOKALNYM RYNKU!
  • Strategia, która sprawi, że klientki nie będą nawet rozważać wizyty w innym miejscu!

W ferworze codziennych obowiązków często brakuje nam czasu na sprawy, które wprawdzie nie domagają się naszej uwagi, ale w rzeczywistości mają KLUCZOWE znaczenie dla rozwoju naszej firmy.

No właśnie….

Jak rozwijasz swój salon? Wprowadzasz nowe kosmetyki, zabiegi? To za mało!
Praca nad rozwojem firmy to nie tylko praca nad fragmentami Twojej oferty.

Powinnaś również wiedzieć:

  • gdzie jesteś teraz i gdzie chcesz się znaleźć za kilka lat,
  • czy chcesz zatrudniać pracowników i rozszerzać ofertę, otworzyć kolejny gabinet, a może chcesz nadal pracować sama, specjalizować się, zwiększać jakość usług i podnosić ceny,
  • pomysł to za mało, musisz również wiedzieć, jak dotrzeć z punktu A do punktu B, czyli co konkretnie będziesz robić, żeby zrealizować swoje cele!

Nie pracuj jak chomik w kołowrotku – bez wizji, planu, celu, narzekając, że jesteś zmęczona i na dłuższą metę Twoja praca nie posuwa Cię ani krok do przodu. ZRÓB COŚ Z TYM!

Opracuj strategię, która wyniesie Cię na pozycję LIDERKI NA LOKALNYM RYNKU usług beauty! Zbuduj trwałą przewagę konkurencyjną, która sprawi, że będzie naprawdę trudno zająć Twoje miejsce! Nie walcz z sąsiednimi salonami – twórz własne kategorie, w których będziesz od razu na pierwszym miejscu! W każdym możliwym obszarze!

  • stwórz WYJĄTKOWY salon, jakiego nie ma w Twojej okolicy, taki, o którym będzie się mówić i który będzie przyciągał klientów jak magnes,
  • stwórz UNIKALNĄ, NIEBANALNĄ OFERTĘ, jakiej nie ma nikt w okolicy,
  • opracuj kompleksową POLITYKĘ CENOWĄ, dzięki której nie dość, że będziesz zarabiać więcej, to jeszcze zapewnisz sobie stabilne dochody na najbliższe lata,
  • reklamuj się tak, jak NIKT SIĘ NIE REKLAMUJE – spraw, że Twój salon będzie modnym miejscem – miejscem z duszą i charakterem,
  • stwórz własną MARKĘ, która będzie się wyróżniać!

Przygotowałam dla Ciebie pierwszy taki na rynku, kompleksowy kurs dla właścicieli salonów beauty:

Jedyny taki salon! Strategia liderki na lokalnym rynku!

Kurs to najlepsze rozwiązanie dla Ciebie, jeśli chcesz:

  • WYRÓŻNIĆ się na rynku,
  • opracować STRATEGIĘ ROZWOJU salonu na najbliższe lata,
  • stworzyć NAJLEPSZY salon w okolicy,
  • zbudować trwałą PRZEWAGĘ konkurencyjną,
  • ZWIĘKSZYĆ DOCHODY z prowadzonej działalności,
  • poprawić STABILNOŚĆ Twojego biznesu,
  • zwiększyć ODPORNOŚĆ salonu na rynkowe zawirowania.
jedyny taki salon - strategia liderki na lokalnym rynku - okladka

LEKCJE VIDEO:

  • przekazuję Ci mnóstwo cennej wiedzy,
  • pokazuję konkretne przykłady praktycznego zastosowania strategii, które poznajesz,
  • omawiamy CASE STUDY, czyli przykłady salonów, które z powodzeniem wprowadziły konkretne rozwiązania.

ĆWICZENIA DO WYKONANIA:

  • ćwiczymy w praktyce wiedzę, którą zdobyłaś w danej lekcji,
  • tworzymy konkretne rozwiązania, które wprowadzisz w swoim salonie,
  • planujemy wprowadzanie zmian, wpisujemy je w specjalny harmonogram działania.

Chcesz sobaczyć darmową lekcję (dostępna tylko dziś), dokładną listę lekcji z kursu, czy może od razu przejść do ceny? Kliknij poniżej:

Zobacz darmową lekcję z kursu . Darmowa lekcja jest dostępna do obejrzenia TYLKO DZIŚ (17.04):

UWAGA! Zniżka 600 zł obowiązuje jeszcze tylko:

DNI
GODZIN
MINUT
SEKUND

WPROWADZENIE – Co zrobić, żeby jak najlepiej wykorzystać kurs?

MODUŁ 1 – Budowanie przewagi strategicznej salonu – PIERWSZE KROKI

  • LEKCJA 1 – Co decyduje o przewadze strategicznej gabinetu?
  • LEKCJA 2 – Dlaczego klientki przychodzą właśnie do Ciebie?
  • LEKCJA 3 – Jak ugryźć temat tworzenia strategii dla salonu i budowania przewagi strategicznej na lata?
  • LEKCJA 4 – Czego potrzebujesz, żeby stać się liderką na lokalnym rynku?

MODUŁ 2 – Oferta liderki na lokalnym rynku – co i dlaczego MUSISZ zmienić w OFERCIE Twojego salonu?

  • LEKCJA 5 – Twoja oferta – czy powinnaś ją zmienić lub zmodyfikować?
  • LEKCJA 6 – W jakim kierunku rozwijać swoją ofertę, żeby zbudować przewagę konkurencyjną?
  • LEKCJA 7 – Specjalizacja czy szeroka oferta?
  • LEKCJA 8 – Strategia błękitnego oceanu
  • LEKCJA 9 – Salony, które wiedzą, jak się wyróżnić – CASE STUDY
  • LEKCJA 10 – Światowe trendy w kosmetologii – na co postawić, żeby wyprzedzić konkurencję?

MODUŁ 3 – Co zrobić, żeby z każdym miesiącem ZARABIAĆ na salonie coraz WIĘCEJ?

  • LEKCJA 11 – Dobra i zła polityka cenowa salonu
  • LEKCJA 12 – Długoterminowa wartość klienta
  • LEKCJA 13 – Jak zarobić więcej na raz pozyskanej klientce?
  • LEKCJA 14 – Jak wzmocnić pozycję salonu? Dodatkowa działalność
  • LEKCJA 15 – Sprzedaż usług kosmetycznych w modelu abonamentowym
  • LEKCJA 16 – Okresowa modyfikacja cen zabiegów

MODUŁ 4 – Wystrój, identyfikacja wizualna i marketing, który WYRÓŻNI Twój salon!

  • LEKCJA 17 – Twój pomysł na wyjątkowy salon – Jak go znaleźć?
  • LEKCJA 18 – Identyfikacja wizualna, która Cię wyróżni!
  • LEKCJA 19 – Motywy, kolory, grafiki, dodatki… Jak znaleźć pomysł, który zaskoczy i zachwyci klientki?
  • LEKCJA 20 – 109 zdjęć inspirujących wnętrz salonów
  • LEKCJA 21 – Marketing, który cię wyróżni – Przykłady rozwiązań!

MODUŁ 5 – Twój salon jak dobrze naoliwiona maszynka!

  • LEKCJA 22 – Rola pracowników w budowaniu przewagi konkurencyjnej salonu
  • LEKCJA 23 – Perfekcyjna obsługa klienta – Twój znak rozpoznawczy
  • LEKCJA 24 – Procedury i standardy – Twój sposób na konkurencję!
  • LEKCJA 25 – Edukacja klientów – Jak to robić, żeby się zwróciło?
  • LEKCJA 26 – Jak zamienić gościa w lojalnego klienta na lata?

PODSUMOWANIE – Zamień pomysły na działanie!

KURS W LICZBACH

Poniżej znajdziesz dokładne opisy wszystkich modułów i lekcji. No, chyba że tyle wystarczy i chcesz od razu przejść do ceny? Kliknij poniżej.

Budowanie przewagi strategicznej salonu – PIERWSZE KROKI

CELEM TEGO MODUŁU JEST:

  • wprowadzenie Cię w tematykę kursu – po ukończeniu tego modułu będziesz wiedziała, które z obszarów prowadzenia gabinetu być może odrobinę zaniedbałaś i dlaczego warto myśleć o rozwoju salonu w długoterminowej perspektywie,
  • przekazanie Ci zaleceń dotyczących efektywnej pracy z kursem,
  • zdefiniowanie kluczowych pojęć w odniesieniu do praktyki prowadzenia salonu – co robić, żeby wyróżnić się na rynku i zbudować trwałą przewagę strategiczną na lata,
  • określenie, w jakim punkcie jesteś teraz, gdzie chcesz znaleźć się za kilka lat i co konkretnie zrobić, aby gładko przebyć tę drogę,
  • nakreśleniu kierunku, w którym chcesz się rozwijać – doskonalić to, co masz, a może zrobić totalną rewolucję – poznasz odpowiedź na pytanie, co w tym momencie będzie dla Ciebie najlepsze,
  • zebranie podstawowych danych, które w kolejnych modułach poddamy szczegółowej analizie.

Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

  • co to jest przewaga konkurencyjna przewaga strategiczna salonu,
  • na czym konkretnie możesz budować przewagę konkurencyjną Twojego salonu,
  • w jaki sposób możesz się wyróżnić na rynku przeładowanym podobnymi do siebie salonami.

Poznasz również kluczowe słowo, które skieruje Twoje działania na właściwe tory! 😉

LEKCJA VIDEO TRWA: 16:26

Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

  • jak zidentyfikować mocne i słabe strony salonu,
  • jak wykorzystać tę wiedzę w procesie budowania przewagi strategicznej,
  • jakie techniki zastosować, aby poznać prawdziwe opinie klientek o Twoim salonie,
  • jak wykorzystać informacje zwrotne w procesie wzmacniania przewagi konkurencyjnej,
  • o co pytać, a co lepiej przemilczeć,
  • jakie konkretnie pytania zadawać,
  • jak konstruować i przeprowadzać ankiety papierowe i ankiety online + co jest lepsze,
  • jak konstruktywnie wykorzystać negatywne opinie i które z nich warto “brać sobie do serca”.

LEKCJA VIDEO TRWA: 32:25

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

  • 3 ważne ćwiczenia do tej lekcji,
  • LISTĘ KONTROLNĄ – 12 miejsc, które warto monitorować pod kątem pozyskiwania informacji zwrotnych od klientek,
  • w sumie 5 stron materiałów do pobrania!

TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

  • zyskasz wiedzę, za co cenią Cię klientki, dlaczego do Ciebie przychodzą i jakie są mocne strony Twojego salonu,
  • zyskasz wiedzę, co nie podoba się Twoim klientkom, dlaczego od Ciebie odchodzą i jakie są słabe strony Twojego salonu,
  • stworzysz system monitorowania opinii o Twoim salonie ze wszystkich możliwych źródeł,
  • przygotujesz zestaw pytań do ankiety, którą możesz przeprowadzić w swoim salonie choćby jutro!

Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

  • jak planować rozwój salonu i tworzyć strategię w długoterminowej perspektywie – tygodni, miesięcy i lat,
  • jak zdefiniować miejsce, w którym jesteś obecnie i wyłapać słabe punkty aktualnej sytuacji,
  • jak wypracować kierunek, w którym chcesz się rozwijać,
  • co konkretnie zrobić, żeby z punktu, w którym jesteś teraz zmierzać w kierunku Twojego wymarzonego salonu – jak zaplanować strategię na najbliższe lata,
  • w jaki sposób myślenie długoterminowe przekłada się na wysokość Twoich zysków z salonu,
  • o które elementy zadbać, żeby zmaksymalizować swoje wyniki finansowe.

LEKCJA VIDEO TRWA: 29:01

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

  • 3 bardzo obszerne, ale też mocno dające do myślenia ćwiczenia do tej lekcji,
  • w sumie 8 stron materiałów do pobrania!

TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

  • przeanalizujesz aktualną sytuację Twojej firmy w obszarze oferty, obsługi klienta, budowania lojalności klientów, polityki cenowej, marketingu i aktywności Twojego zespołu (jeśli go posiadasz),
  • opracujesz ramowy plan działania, zdefiniujesz kierunki rozwoju na najbliższe lata,
  • podejmiesz konkretne zobowiązania w obszarach wymienionych w pierwszym punkcie – będziemy je oczywiście udoskonalać, rozwijać i precyzować w miarę przerabiania kolejnych lekcji,
  • w tym miejscu będziesz już dokładnie wiedzieć, co konkretnie da Ci praca z tym kursem i dlaczego warto w niej wytrwać!

Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

  • czego potrzebujesz, żeby efektywnie pracować nad tworzeniem strategii i stworzeniem salonu, który będzie się mocno wyróżniał na lokalnym rynku,
  • jak w morzu codziennych obowiązków znaleźć czas na pracę nad tym, co wprawdzie nie jest pilne, ale ma kluczowe znaczenie dla powodzenia Twojej firmy, czyli nad długoterminową strategią rozwoju,
  • zadam Ci również naprawdę solidną “pracę domową”, którą omówię podczas lekcji – poproszę Cię o zebranie danych, na których będziemy pracować w kolejnych modułach – chodzi o to, żebyś z kursu wyniosła nie tylko wiedzę, ale również konkretny plan dla swojego salonu!

LEKCJA VIDEO TRWA: 16:52

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

  • 10 solidnych ćwiczeń do tej lekcji – Twoja “praca domowa”, która ma na celu zebranie podstawowych danych, na których będziemy pracować w dalszej części kursu,
  • pierwszą część analizy konkurencji (pierwszą, bo druga będzie w dalszej części kursu) – przeanalizujemy ofertę, politykę cenową i działania marketingowe Twoje i Twojej najbliższej konkurencji,
  • w sumie 23 strony materiałów do pobrania!

TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

  • przeanalizujemy popularność zabiegów, które wykonujesz w Twoim salonie,
  • policzymy koszty wszystkich zabiegów, a także Twój zarobek w odniesieniu do zysku z godziny pracy,
  • wytypujemy najbardziej opłacalne zabiegi z Twojej oferty,
  • przeanalizujemy skuteczność zamieszczanych przez Ciebie reklam,
  • policzymy dla nich koszt pozyskania klienta i wskaźnik zwrotu z inwestycji,
  • przeanalizujemy ofertę, politykę cenową i działania marketingowe Twojej najbliższej konkurencji.

Oferta liderki na lokalnym rynku – co i dlaczego MUSISZ zmienić w OFERCIE Twojego salonu?

Z TEGO MODUŁU DOWIESZ SIĘ:

  • jak udoskonalić ofertę zabiegową, aby zbudować trwałą przewagę konkurencyjną,
  • jakie nowości wprowadzić, a które zabiegi usunąć z oferty,
  • kiedy i w jaki sposób wprowadzać nowe zabiegi,
  • jakie są najważniejsze cechy idealnego zabiegu,
  • czy zmierzać w kierunku specjalizacji, czy może postawić na szeroką ofertę,
  • jak modyfikować model rozwoju w miarę upływu czasu i zwiększania się naszego zespołu,
  • jak wychwycić słabe punkty własnej i konkurencyjnej oferty oraz jak wykorzystać tę wiedzę do zbudowania pozycji liderki,
  • jak nie dać się wciągnąć w zabójczą dla salonów walkę cenową i co zrobić, żeby samemu ustalać zasady na lokalnym rynku,
  • gdzie szukać pomysłów na innowacyjne rozwiązania, które wzbudzają największe zainteresowanie klientów,
  • jak stworzyć spójną koncepcję niestandardowego gabinetu, który zagości na łamach wszystkich lokalnych mediów.

Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

  • jak sprawdzić, czy Twoja oferta zabiegowa wymaga modyfikacji – analizujemy takie czynniki, jak efektywność, opłacalność zabiegów, zadowolenie klientek, unikalność oferty na lokalnym rynku, innowacyjność zabiegów itd.,
  • jak wychwycić słabe punkty Twojej oferty, czyli obszary, które wymagają wprowadzenia zmian,
  • jak zmodyfikować menu zabiegowe i stworzyć ofertę, która pomoże Ci się wyróżnić na tle lokalnej konkurencji.

LEKCJA VIDEO TRWA: 42:00

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

  • 13 ćwiczeń, które opierają się na zarówno na wiedzy, którą zdobędziesz w tej lekcji, jak również na analizach, które wykonałaś w ramach ćwiczeń w poprzednim module,
  • w sumie 5 stron materiałów do pobrania!

TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

  • będziesz wiedziała, czy stawiasz na odpowiednie zabiegi – robimy sporo zestawień, które jasno pokazują, czy to, co sprzedaje się u Ciebie najlepiej, rzeczywiście jest dla Ciebie najbardziej opłacalne,
  • wytypujemy listę zabiegów, które są najpopularniejsze wśród klientek, najbardziej opłacalne dla Ciebie i jednocześnie najskuteczniejsze – zaplanujemy bieżącą promocję tych zabiegów,
  • przeliczymy, ile co miesiąc tracisz na wykonywaniu nie tych zabiegów, które powinnaś i ile możesz zyskać, jeśli to zmienisz,
  • zastanowimy się, które zabiegi warto usunąć z Twojej oferty,
  • przyjrzymy się również, jak to wszystko wygląda u Twojej konkurencji.

Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

  • w jakim kierunku rozwijać swoją ofertę, żeby zbudować przewagę konkurencyjną,
  • kiedy najlepiej wprowadzać nowe zabiegi,
  • jakie to powinny być zabiegi,
  • co należy wcześniej sprawdzić, żeby nie “przejechać się” na nowym zabiegu,
  • jakie są cechy idealnego zabiegu – na co postawić, żeby już na starcie mieć mnóstwo klientek!

LEKCJA VIDEO TRWA: 13:31

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

  • 6 ćwiczeń do tej lekcji,
  • TEST NOWEGO ZABIEGU – 27 pytań, które pomogą Ci sprawdzić, czy zabieg, który chcesz wprowadzić, ma szansę stać się HITEM Twojej oferty,
  • LISTĘ KONTROLNĄ – 26 rzeczy, które musisz zrobić/sprawdzić, zanim wprowadzisz do swojej oferty nowy zabieg,
  • w sumie 13 stron materiałów do pobrania!

TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

  • będziesz wiedziała, czy w tej chwili warto rozbudować swoją ofertę i jakie argumenty za tym przemawiają,
  • przekonasz się, czy zabiegi, które chcesz wprowadzić, przyniosą klientkom realną wartość,
  • przeanalizujesz zapotrzebowanie na te konkretne zabiegi,
  • sprawdzisz, czy zabiegi, które masz zamiar wprowadzić do swojej oferty, będą dla Ciebie opłacalne, czy zarobisz na nich tyle, ile potrzebujesz,
  • prześwietlisz również, jak to wygląda u konkurencji i zrobisz plan, który zagwarantuje, że u Ciebie będzie inaczej, lepiej!

Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

  • dlaczego warto znaleźć odpowiedź na pytanie: specjalizacja, czy szeroka oferta,
  • jakie są plusy i minusy obu rozwiązań oraz szanse i zagrożenia z nimi związane,
  • jakie czynniki warto brać pod uwagę, podejmując decyzję dotyczącą charakteru oferty zabiegowej,
  • jak to wszystko wygląda w praktyce,
  • jakie modele możesz wykorzystać, jeśli w Twoim zespole pojawią się nowe osoby – 7 praktycznych przykładów.

LEKCJA VIDEO TRWA: 34:17

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

  • 6 ćwiczeń (w tym krótki test), które pomogą Ci podjąć decyzję: specjalizacja, czy szeroka oferta,
  • w sumie 6 stron materiałów do pobrania!

TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

  • będziesz wiedziała, do czego masz większe predyspozycje – do specjalizacji, czy do wykonywania szerszego wachlarza zabiegów,
  • sprawdzisz, w jakim kierunku zmierzasz w tej chwili w oparciu o Twoje wyniki finansowe,
  • zaplanujesz wprowadzenie ewentualnych zmian w ofercie w tej chwili oraz wybierzesz model biznesowy, do którego będziesz zmierzać w najbliższych latach.

Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

  • jak nie dać się wciągnąć w zabójczą dla salonów walkę cenową z konkurencją,
  • co zrobić, żeby samemu ustalać zasady na lokalnym rynku i kształtować ceny zabiegów zgodnie ze swoimi oczekiwaniami finansowymi,
  • jak szukać i wzmacniać rynkowe przewagi, które sprawią, że Twój salon będzie dla klientek salonem pierwszego wyboru,
  • czym jest strategia błękitnego oceanu i jak ją wykorzystać do zbudowania trwałej przewagi konkurencyjnej,
  • jak w praktyce wdrożyć założenia strategii błękitnego oceanu w swoim salonie.

LEKCJA VIDEO TRWA: 28:27

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

  • drugą część analizy konkurencji – przeanalizujemy praktycznie wszystkie obszary funkcjonowania Twojego i konkurencyjnych salonów – jest tego aż 16 stron, więc szczegółowe wypisywanie byłoby odrobinę problematyczne 😉
  • 13 ćwiczeń, które pozwolą Ci wypracować elementy Twojej przewagi konkurencyjnej,
  • 2 arkusze Excel z przydatnym narzędziem, które pokaże Ci, co możesz zrobić, żeby naprawdę wyróżnić się na lokalnym rynku,
  • w sumie 25 stron materiałów do pobrania!

TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

  • przeanalizujesz wszystkie obszary działania Twojej konkurencji i zidentyfikujesz elementy, które warto rozwijać, żeby zyskać trwałą przewagę konkurencyjną,
  • zidentyfikujesz słabe strony konkurencji,
  • na bazie działań konkurencji i Twojej własnej wizji stworzysz koncepcję wyróżniającego się salonu, który zaspokoi niezaspokojone dotąd potrzeby Twoich klientek,
  • stworzysz listę innowacji i listę wartości, które będziesz wdrażać w swoim salonie,
  • zweryfikujesz wartość swoich pomysłów i stworzysz konkretny plan działania na najbliższe miesiące.

DZIĘKI TEJ LEKCJI VIDEO:

  • poznasz 18 inspirujących historii salonów, które dzięki niebanalnym pomysłom wyróżniły się na rynku i zaistniały w lokalnych mediach,
  • przeanalizujemy nietypowe koncepcje i dodatkowe niestandardowe gałęzie działalności salonu,
  • otrzymasz mnóstwo pomysłów na realizację podobnych działań w swoim salonie,
  • pokażę Ci również rynkowe nisze, które nie zostały jeszcze wystarczająco zagospodarowane!

LEKCJA VIDEO TRWA: 47:56

DZIĘKI TEJ LEKCJI VIDEO:

  • poznasz 16 najnowszych światowych trendów, w obszarze wykonywanych zabiegów, stosowanego sprzętu i innowacyjnych koncepcji na prowadzenie salonu,
  • dowiesz się, jak szukać niestandardowych pomysłów, które niosą ogromny potencjał w zakresie budowania zainteresowania klientów i lokalnej społeczności,
  • zdobędziesz mnóstwo inspiracji na nowości w swojej ofercie.

LEKCJA VIDEO TRWA: 33:44

Co zrobić, żeby z każdym miesiącem ZARABIAĆ na salonie coraz WIĘCEJ?

Z TEGO MODUŁU DOWIESZ SIĘ:

  • jak opracować politykę cenową, która pozwoli Ci zbudować przewagę konkurencyjną i zwiększyć swoje dochody z działalności,
  • jak sprawić, że klientki będą zostawiać u Ciebie więcej pieniędzy, a wydatki na reklamę będą zwracać się wielokrotnie bardziej, niż dotychczas,
  • jak tworzyć pakiety, które klientki będą chętnie kupować,
  • jak sprzedawać dodatkowe produkty i usługi Twoje lub innych firm, z którymi nawiążesz współpracę,
  • jak zarabiać na eventach i szkoleniach,
  • jak wyróżnić się na rynku rozszerzając swoją ofertę o inne, komplementarne usługi,
  • czy warto sprzedawać usługi kosmetyczne w modelu abonamentowym i jak to robić dobrze,
  • jak kształtować politykę cenową salonu w zależności od różnych czynników wpływających na większe lub mniejsze zainteresowanie klientek zabiegami.
  • czym jest klub dla klientek – jak to działa, co może wchodzić w skład takiej oferty i czy to się opłaca.

Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

  • co to znaczy dobra i zła polityka cenowa salonu,
  • poznasz kluczowe czynniki związane z tworzeniem dobrej polityki cenowej,
  • poznasz różnice pomiędzy modelem biznesowym zakładającym ceny na niskim, średnim i wysokim poziomie, czyli co konkretnie trzeba zrobić, żeby w każdym z tych wariantów wyjść na plus.

LEKCJA VIDEO TRWA: 13:31

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

  • 2 wprowadzające ćwiczenia,
  • w sumie 2 strony materiałów do pobrania.

TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

  • określisz satysfakcjonujący dla Ciebie poziom cen zabiegów w Twoim salonie,
  • określisz główne założenia, które pozwolą Ci zarabiać niezależnie od średniej wysokości cen w Twoim salonie.

Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

  • czym jest długoterminowa wartość klienta,
  • dlaczego musisz ją znać – jakie korzyści możesz dzięki temu uzyskać,
  • jak obliczyć długoterminową wartość klienta,
  • jak wykorzystać wiedzę o długoterminowej wartości klienta do zwiększania dochodów salonu.

LEKCJA VIDEO TRWA: 10:32

DODATKOWO OTRZYMUJESZ: 

  • 5 ćwiczeń do tej lekcji z dodatkowymi wskazówkami, wzorami i przykładami obliczeń,
  • w sumie 4 strony materiałów do pobrania!

TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

  • policzysz długoterminową wartość swoich stałych klientek,
  • sprawdzisz, od jak dawna z Tobą są i ile pieniędzy u Ciebie zostawiają,
  • dowiesz się, jak to zrobić i policzysz średnią wartość rachunku w Twoim salonie,
  • ustalisz, co możesz zrobić, żeby zwiększyć średnią wartość rachunku,
  • zaprojektujesz ścieżkę dla nowych klientów, obejmującą kolejne etapy sprzedaży produktów i zabiegów – tak, aby podnieść długoterminową wartość klienta i średnią wartość rachunku.

Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

  • jakie są najskuteczniejsze metody zwiększania dochodów z raz pozyskanej klientki oraz zwiększania średniej wartości rachunku,
  • jak tworzyć skuteczne oferty pakietowe,
  • jakie dodatkowe zabiegi i produkty proponować klientkom w trakcie lub po wykonaniu zabiegu,
  • jak zarabiać na eventach i szkoleniach,
  • jak zarabiać na produktach i usługach innych firm.

LEKCJA VIDEO TRWA: 27:55

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

  • 10 ćwiczeń do tej lekcji, w ramach których opracujesz gotowe do wdrożenia rozwiązania,
  • w sumie 8 stron materiałów do pobrania!

TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

  • porównasz swoją ofertę pakietową z ofertą pakietową konkurencji,
  • opracujesz nowe pakiety zabiegów, które będziesz mogła wstawić do swojej oferty,
  • opracujesz różne warianty cenowe oferowanych przez Ciebie zabiegów,
  • stworzysz listę uzupełniających produktów i usług, które możesz sprzedawać swoim aktualnym klientkom,
  • opracujesz system poleceń dla najpopularniejszych zabiegów w Twojej ofercie, dzięki czemu zwiększysz średnią wartość rachunku w Twoim salonie.

Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

  • jak wyróżnić się na rynku rozszerzając swoją ofertę o inne, komplementarne usługi,
  • jakie dodatkowe usługi “pasują” do usług kosmetycznych,
  • na co zwrócić uwagę, żeby rozwijanie nowej gałęzi działalności nie odciągnęło Cię od pracy nad Twoim głównym źródłem dochodu.

LEKCJA VIDEO TRWA: 16:07

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

  • 4 ćwiczenia do tej lekcji,
  • w sumie 3 strony materiałów do pobrania!

TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

  • sprawdzisz, czy Twoje pomysły na rozszerzenie działalności mają szansę powodzenia,
  • stworzysz pierwszą listę zadań związaną z wprowadzaniem nowej gałęzi działalności.

Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

  • czym jest i czym nie jest sprzedaż usług kosmetycznych w modelu abonamentowym,
  • jak działają usługi abonamentowe – przykłady,
  • jakie korzyści wiążą się ze sprzedażą usług w modelu abonamentowym,
  • jak wprowadzić usługi abonamentowe w salonie – na co zwrócić uwagę, żeby nie stracić,
  • które zabiegi “nadają się” do sprzedaży w modelu abonamentowym, a które nie,
  • czym jest klub dla klientek – jak to działa, co może wchodzić w skład takiej oferty i czy to się opłaca.

LEKCJA VIDEO TRWA: 36:38

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

  • 5 ćwiczeń do tej lekcji,
  • w sumie 4 strony materiałów do pobrania!

TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

  • wybierzesz ze swojej oferty usługę, którą mogłabyś sprzedawać w modelu abonamentowym – sprawdzisz, czy ta usługa spełnia wszystkie kluczowe warunki,
  • wykorzystując listę pomocniczych pytań, opracujesz różne warianty cenowe abonamentu dla tej usługi,
  • zgromadzisz pomysły, z których w przyszłości będziesz mogła stworzyć ofertę elitarnego klubu dla swoich klientek,
  • opracujesz różne warianty cenowe członkostwa w klubie obejmujące różny czas dostępu dla klienta.

Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

  • jak kształtować politykę cenową salonu w zależności od różnych czynników wpływających na większe lub mniejsze zainteresowanie klientek zabiegami,
  • jak okresowo modyfikować cennik, aby na swojej pracy zarobić jak najwięcej,
  • jak wytłumaczyć klientkom, że ten sam zabieg ma różną cenę w różnych sytuacjach.

LEKCJA VIDEO TRWA: 8:28

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

  • 7 ćwiczeń do tej lekcji, dzięki którym praktycznie przećwiczysz okresową zmianę cen zabiegów zależnie od różnych wewnętrznych i zewnętrznych czynników,
  • w sumie 7 stron materiałów do pobrania!

TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

  • przeanalizujesz argumenty za i przeciw w przypadku każdej z wymienionych w lekcji form okresowej modyfikacji cen zabiegów,
  • podejmiesz decyzję dotyczącą tego, które formy okresowej modyfikacji cen wprowadzisz w swoim salonie,
  • stworzysz różne warianty ceny wybranego zabiegu, uwzględniając oczywiście opłacalność zabiegu i granice tolerancji klientek.

Wystrój, identyfikacja wizualna i marketing, który WYRÓŻNI Twój salon!

Z TEGO MODUŁU DOWIESZ SIĘ:

  • jak znaleźć pomysł na wyjątkowy salon, który wyróżni się na lokalnym rynku i wprowadzić w życie zaplanowane zmiany,
  • jak zadbać o spójność filozofii, stylu i identyfikacji wizualnej salonu,
  • jak tworzyć przykuwające wzrok materiały reklamowe,
  • jak tworzyć ulotki, które nigdy nie wylądują w koszu na śmieci,
  • jak organizować akcje promocyjne, które będą chętnie udostępniane przez klientów ze względu na swój niebanalny charakter,
  • jak wykorzystać potęgę marketingu wirusowego, real time marketingu i storytellingu,
  • jak dobierać kolory i wykorzystywać modne trendy,
  • jakie zmiany w wystroju salonu wprowadzić, żeby zaintrygować przechodniów i zapewnić sobie rozgłos w lokalnych mediach,
  • jak organizować eventy, w których klientki będą chętnie uczestniczyć i zabierać ze sobą swoje znajome,
  • czyli w skrócie: jak prezentować i reklamować się tak, żeby być 100 lat świetlnych przed wszystkimi konkurencyjnymi salonami!

Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

  • co składa się na wizję, filozofię salonu, jak znaleźć oryginalny pomysł na salon,
  • jak ustalić czego chcesz, co Ci się podoba i co będziesz realizować,
  • jak poskładać wszystkie elementy w jedną spójną całość, żeby nie wylądować np. z salonem teoretycznie-glamour, w którym będzie medyczny wystrój i ekooferta,
  • jak być w tym wszystkim szczerym oraz dopasować to, co robimy do naszych indywidualnych cech i predyspozycji.

LEKCJA VIDEO TRWA: 26:20

DODATKOWO OTRZYMUJESZ: 

  • 11 ćwiczeń do tej lekcji,
  • w sumie 11 stron materiałów do pobrania!

TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

  • podejmiesz decyzję, jaki powinien być Twój salon, co zmienisz w jego charakterze, wystroju, komunikacji z klientkami,
  • sprawdzisz, czy Twoja wizja jest wewnętrznie spójna,
  • opracujesz konkretny plan działania – wdrożenia w praktyce Twojej wizji i filozofii salonu – co, kiedy i w jaki sposób zmienisz, a co pozostanie tak, jak było dotychczas.

Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

  • jakie elementy składają się na identyfikację wizualną salonu,
  • o które elementy warto zadbać w szczególny sposób,
  • w jaki sposób spójność identyfikacji wizualnej wspomaga sprzedaż usług salonu,
  • case study – przykłady firm, które mają to opanowane do perfekcji,
  • gdzie szukać pomysłów na identyfikację wizualną i jak weryfikować te pomysły.

LEKCJA VIDEO TRWA: 22:15

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

  • 6 ćwiczeń do tej lekcji,
  • w sumie 4 strony materiałów do pobrania!

TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

  • sprawdzisz spójność swojej identyfikacji wizualnej w kilku kluczowych aspektach,
  • zaplanujesz konkretne zmiany w wyglądzie Twoich materiałów reklamowych, strony internetowej, wystroju itd.,
  • zdefiniujesz kluczowe elementy identyfikacji wizualnej Twojej marki, które wykorzystasz w tworzeniu kolejnych materiałów reklamowych.

Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

  • jak szukać zachwycających połączeń kolorów do reklam salonu,
  • jak wykorzystać modne sezonowo motywy, aby przykuć uwagę klientów,
  • jak przy pomocy drobnych dodatków przemienić zwykły salon, w salon, którego wnętrza będą zapierać dech w piersiach,
  • jak znaleźć pomysł na spójną i przykuwającą uwagę oprawę postów w mediach społecznościowych,
  • jak ja szukam pomysłów i dbam o spójność tworzonych przeze mnie materiałów graficznych – case study.

LEKCJA VIDEO TRWA: 32:17

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

  • 5 ćwiczeń do tej lekcji,
  • w sumie 3 strony materiałów do pobrania!

TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

  • skomponujesz idealny zestaw kolorów dla Twojej marki,
  • opracujesz koncepcję grafik reklamujących Twój salon, wykorzystujących modne w projektowaniu motywy,
  • wyszukasz detale, którymi możesz uatrakcyjnić wnętrze Twojego salonu,
  • opracujesz koncepcję oprawy graficznej postów w mediach społecznościowych, np. do cyklu edukacyjnego z poradami dla klientek,
  • zidentyfikujesz sytuacje, które w Twoim przypadku sprzyjają inspiracji i kreatywnej pracy nad rozwojem salonu.

DZIĘKI TEJ LEKCJI VIDEO:

  • zobaczysz aż 109 zdjęć naprawdę zachwycających wnętrz salonów – to prawdziwa kopalnia inspiracji i źródło rozwiązań, które możesz wykorzystać w swoim gabinecie,
  • prezentacji zdjęć towarzyszą oczywiście moje komentarze i wskazówki,
  • w niektórych przypadkach znajdziesz również konkretne informacje na temat zastosowanych rozwiązań, mebli itd.

LEKCJA VIDEO TRWA: 14:37

W TEJ LEKCJI VIDEO ZNAJDZIESZ:

  • konkretne pomysły wraz z przykładami na przykuwające uwagę działania marketingowe do zrealizowania przed wejściem do salonu,
  • proste pomysły na zaskakujące elementy dekoracji wnętrz, które sprawią, że obok Twojego salonu nikt nie przejdzie obojętnie,
  • nietypowe, niestandardowe ulotki, które na pewno nie trafią do kosza,
  • pomysły na promocje, które intrygują, zaskakują i wzbudzają sympatię klientów – takie, które same się niosą w świat,
  • no więc właśnie – marketing wirusowy – jak to robić w praktyce,
  • jak szukać pomysłów na działania reklamowe, które są tak fajne, że ludzie chętnie przesyłają reklamy, swoim znajomym,
  • real time marketing, czyli jak wykorzystać bieżące wydarzenia do promocji salonu – znowu mnóstwo konkretnych przykładów z życia,
  • storytelling, infografiki – sposób na uatrakcyjnienie przekazów reklamowych,
  • jak wykorzystać element zaskoczenia, planując eventy w salonie, np. urodziny czy spotkania dla klientek,
  • czy w marketingu salonu warto postawić na kontrowersje i na co uważać, żeby nie przesadzić.

LEKCJA VIDEO TRWA: 41:37

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

  • 11 ćwiczeń do tej lekcji,
  • w sumie 7 stron materiałów do pobrania!

TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

  • inspiracje, które otrzymałaś w lekcji video, przeniesiemy na konkretne pomysły na akcje reklamowe, które będziesz realizować w swoim salonie,
  • opracujesz pomysły na reklamę zewnętrzną, która sprawi, że przechodzące obok salonu osoby będą chętnie zaglądać do środka,
  • zaprojektujesz niestandardową ulotkę promującą Twój salon, którą klient zabierze ze sobą do domu,
  • wykorzystasz narzędzia storytellingu i real time marketingu aby stworzyć angażujące materiały promujące Twój salon,
  • zaplanujesz niestandardową, zaskakującą akcję reklamową, którą Twoi klienci będą przesyłać swoim znajomym,
  • zaplanujesz nietypowe, wyjątkowe atrakcje dla klientek na najbliższe urodziny Twojego salonu,
  • poeksperymentujemy z pomysłami na kontrowersyjne reklamy – sprawdzimy, czy Twoja koncepcja jest ok, czy już przekracza granice i może się spotkać z negatywnym odbiorem.

Twój salon jak dobrze naoliwiona maszynka!

Z TEGO MODUŁU DOWIESZ SIĘ:

  • jak zachęcić pracowników do aktywnego uczestniczenia w rozwoju salonu,
  • jak przenieść obsługę klienta w Twoim salonie na wyższy poziom,
  • jak stworzyć procedury i standardy, które sprawią, że Twój salon będzie działał jak dobrze naoliwiona maszynka,
  • jak edukować klientów, aby przynosiło to realne zyski dla salonu
  • jak budować swoją markę osobistą w oparciu o wiedzę,
  • jak budować i wzmacniać lojalność klientów w 7 kluczowych obszarach,
  • jak dbać o klientów między wizytami w salonie, żeby chętnie do nas wracali,
  • jak zapobiegać utracie klientów i odzyskiwać tych, którzy odeszli.

Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

  • jak zachęcić pracowników do aktywnego uczestniczenia we wprowadzaniu zmian i rozwoju salonu,
  • jak organizować cykliczne spotkania z pracownikami i jakie tematy na nich poruszać,
  • jak konsultować z pracownikami pomysły na rozwój salonu i jednocześnie nie stracić autorytetu.

LEKCJA VIDEO TRWA: 19:36

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

  • 4 ćwiczenia do tej lekcji,
  • w sumie 5 stron materiałów do pobrania!

TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

  • przygotujesz zestaw argumentów, które przekonają Twoich pracowników, że zmiany, które chcesz wprowadzić, będą korzystne również dla nich,
  • przygotujesz się również na ewentualny sprzeciw, wątpliwości czy niezadowolenie pracowników,
  • opracujesz gotowy scenariusz pierwszego spotkania z pracownikami.

Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

  • na co zwrócić uwagę, aby przenieść obsługę klienta w Twoim salonie na wyższy poziom,
  • jak w praktyce wdrożyć indywidualne podejście do klienta,
  • jak zaskoczyć klienta niestandardowymi działaniami oraz sprawić, że na długo zapamięta wizytę w Twoim salonie i chętnie do niego wróci.

LEKCJA VIDEO TRWA: 43:44

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

  • 4 ćwiczenia do tej lekcji,
  • w sumie 3 strony materiałów do pobrania!

TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

  • wychwycisz słabe strony obsługi klienta w Twoim salonie i opracujesz plan naprawczy,
  • opracujesz system obsługi klienta, który wyróżni Twój salon na tle konkurencji i zapewni Ci trwałą przewagę strategiczną.

Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

  • czym są procedury i standardy oraz czym się od siebie różnią,
  • jakie korzyści osiągniesz dzięki opracowaniu i wdrożeniu procedur,
  • jakie konkretnie sprawy/czynności możesz opisać w formie procedur i standardów,
  • jak stworzyć idealną procedurę krok po kroku,
  • jak wyglądają przykładowe procedury w formie listy i drzewka,
  • jak wdrożyć stworzone procedury do codziennej pracy salonu,
  • jak przekonać pracowników do stosowania procedur.

LEKCJA VIDEO TRWA: 34:49

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

  • 3 ćwiczenia do tej lekcji,
  • w sumie 5 stron materiałów do pobrania!

TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

  • stworzysz listę obszarów pracy Twojego salonu, które wymagają najpilniejszego stworzenia procedur,
  • stworzysz pierwszą procedurę dla swojego salonu,
  • stworzysz listę i harmonogram tworzenia kolejnych procedur.

Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

  • jakie cele możesz realizować edukując klientów,
  • jak edukować skutecznie – gdzie, kiedy, kogo i jakie narzędzia wykorzystać,
  • jak przekuć działania edukacyjne w realne zyski, czyli jak połączyć edukację ze sprzedażą,
  • jak budować swoją markę osobistą w oparciu o wiedzę.

LEKCJA VIDEO TRWA: 23:11

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

  • 3 ćwiczenia do tej lekcji,
  • w sumie 3 strony materiałów do pobrania!

TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

  • zgromadzisz pomysły na akcje edukacyjne dla klientek,
  • wybierzesz dogodną dla siebie formę i zaplanujesz pierwsze działania edukacyjne.

Z LEKCJI VIDEO DOWIESZ SIĘ:

  • jak budować i wzmacniać lojalność klientów w 7 kluczowych obszarach,
  • jak wzmacniać więzi z klientami,
  • które elementy obsługi klienta wpływają na przywiązanie klienta do salonu,
  • jak wyróżnić stałych klientów, co im dodatkowo zaproponować w stosunku do ogólnodostępnej oferty,
  • jak zapobiegać utracie klientów i odzyskiwać tych, którzy odeszli,
  • jak dbać o klientów między wizytami w salonie, żeby chętnie do nas wracali,
  • jak zaskakiwać klientów miłymi niespodziankami.

LEKCJA VIDEO TRWA: 26:02

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

  • 5 ćwiczeń do tej lekcji,
  • konkretne wskazówki dotyczące tworzenia programu lojalnościowego,
  • w sumie 4 strony materiałów do pobrania!

TWOJE KORZYŚCI PO WYKONANIU ĆWICZEŃ:

  • zgromadzisz pomysły na działania wzmacniające lojalność Twoich klientów,
  • przyjrzysz się, jak to wszystko wygląda u Twojej konkurencji,
  • opracujesz lub zmodyfikujesz swój program lojalnościowy, korzystając z dodatkowych wskazówek zawartych w ćwiczeniach,
  • zgromadzisz pomysły, które pomogą Ci docenić najbardziej lojalne klientki,
  • stworzysz procedurę odzyskiwania klientów.

Chcesz zobaczyć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, czy może interesuje Cię cena kursu?

W jakiej formie otrzymam materiały?

Po kilku minutach od dokonania płatności, otrzymasz maila z danymi do logowania na mojej platformie kursowej – specjalnej stronie internetowej, na której umieszczam wszystkie swoje kursy online.

Logujesz się i oglądasz do woli. W dowolnym czasie, w dowolnym miejscu, na dowolnym urządzeniu – wtedy kiedy masz czas i gdzie Ci wygodnie!

Po przerobieniu danej lekcji możesz ją odznaczyć, jako ukończoną i przejść dalej. Możesz również wracać do wszystkich lub wybranych lekcji! Jedyne czego potrzebujesz, to dostęp do internetu.


Czy aby korzystać z kursu, muszę spełnić jakieś wymagania techniczne?

Nie, jedyne czego potrzebujesz, to urządzenie z dostępem do internetu.


Czy dostanę fakturę?

Tak, faktura zostanie wystawiona automatycznie na dane wpisane przez Ciebie w formularzu zamówienia. Dostaniesz ją w osobnym mailu. Gdyby coś nie dotarło, sprawdź inne niż skrzynka odbiorcza foldery na poczcie, np. spam, oferty, powiadomienia.


Jakie są opcje zakupu kursu?

Obecnie kurs jest dostępny wyłącznie w opcji zakupu na rok, masz więc do niego dostęp przez rok od momentu zakupu.


Czy mogę pobrać kurs na swój komputer?

Kurs zawiera lekcje video (12,5 godziny) i dodatkowe materiały w formie pdf (36 plików, 179 stron). Dodatkowe materiały w pdf możesz pobrać na swój komputer. Nie ma możliwości pobrania lekcji video – oglądasz je online na platformie kursowej.


Czy po ukończeniu kursu dostanę certyfikat?

Tak, po przerobieniu kursu musisz jednak wypełnić krótki test i przysłać go do mnie. Po zweryfikowaniu odpowiedzi otrzymasz ode mnie piękny certyfikat w pliku pdf – gotowy do wydrukowania.


Do tej pory korzystałam ze szkoleń stacjonarnych, jak to jest z kursem online?

Kurs online ma wiele zalet, kilka z nich:

  • kurs możesz przerabiać wtedy, kiedy masz czas, we własnym tempie,
  • możesz wracać do wybranych lekcji, powtarzać materiał dowolną ilość razy,
  • nie musisz nigdzie wyjeżdżać, poświęcać np. całego weekendu – oszczędzasz czas i pieniądze (bilety, paliwo, noclegi, wyżywienie),
  • kurs towarzyszy Ci w codziennym życiu, w pracy – łatwiej wprowadzać zmiany,
  • możesz na bieżąco wdrażać polecane rozwiązania i weryfikować ich efekty,
  • 15 minut przy porannej kawie, a może 30 minut w drodze do domu – kurs masz zawsze przy sobie (praktycznie każdy ma obecnie smartfon z dostępem do internetu), dzięki czemu łatwiej znaleźć czas na jego przerabianie,
  • lekcja – działanie, lekcja – działanie – to znacznie bardziej skuteczne niż wiedza w jednym kawału, którą później ciężko wprowadzić w życie,
  • dużo się zmieniło, zrobiłaś krok do przodu – możesz przerobić kurs ponownie i znaleźć w nim nowe rady, wskazówki – startujesz z innego punktu, a więc również dotrzesz dużo dalej, niż przy pierwszym podejściu.

UWAGA! Zniżka 600 zł obowiązuje jeszcze tylko:

DNI
GODZIN
MINUT
SEKUND

Kupuję roczny dostęp do kursu w promocyjnej cenie i oszczędzam 600 zł:

DNI
GODZIN
MINUT
SEKUND

O AUTORCE

Nazywam się Anna Wydra-Nazimek i jestem specjalistką ds. marketingu i zarządzania w branży beauty. Przez ostatnie 14 lat zbierałam doświadczenia, pracując w niemal każdym zawodzie związanym z branżą kosmetyczną. Dzisiaj dzielę się swoją wiedzą i doradzam innym jak zarabiać na prowadzeniu gabinetu kosmetycznego!

Anna Wydra-Nazimek - Gabinet od zaplecza
Sprzedaj więcej zabiegów!

Poznaj 62 skuteczne techniki sprzedaży zabiegów i kosmetyków w salonie beauty! Poznaj patenty na "za drogo"i "jeszcze się zastanowię". Zwiększ kwoty, które klientki zostawiają w Twoim salonie!

ZOBACZ JAK!
close-link