Jeśli lubisz tracić pieniądze i ściągać sobie na głowę kłopoty, to proszę bardzo, ale nie dziw się później, że wpadłaś jak śliwka w kompot! Pamiętaj, ostrzegałam!

Ten artykuł kieruję głównie do osób, które w okresie przedświątecznym mają w gabinecie duży ruch (czyli pewnie do większości). Jeśli jednak dopiero zaczynasz i twój grafik nadal świeci pustkami, zerknij na koniec artykułu – znajdziesz tam wskazówkę dla siebie!

Najbardziej bezsensowna promocja w gabinecie kosmetycznym przed świętami…

To taka promocja, która ma na celu ściągnięcie do gabinetu nowych klientów w okresie przedświątecznym! Jeśli Twój grafik pęka w szwach, to powiedz mi, jaki sens ma promowanie zabiegów świątecznych? No chyba, że chcesz poćwiczyć asertywność i odmówić w najbliższym czasie kilkudziesięciu osobom. To miałoby sens. Pamiętaj jednak, że będzie to dość droga „impreza”, bo przed świętami reklamują się wszyscy i stawki zwykle mocno idą w górę… Najprawdopodobniej będziesz musiała również zatrudnić recepcjonistkę do odbierania telefonów…

Jak zrobić sensowną przedświąteczną promocję?

Skup się na promocji bonów upominkowych, najlepiej z terminem wykorzystania po 1 stycznia. Możesz również sprzedawać stałym klientkom pakiety. Niech Twoim prezentem świątecznym będzie większa zniżka na pakiet, ale pod warunkiem płatności z góry i rozpoczęcia serii zabiegów po nowym roku!

A co ze świętami?

Święta to bardzo dobry czas na budowanie pozytywnego wizerunku gabinetu i umacnianie więzi z klientkami. Osobom, które przyjdą do Ciebie w tym okresie ma być miło. Na tyle, że będą do Ciebie przychodzić przez cały kolejny rok. Po to te dekoracje, prezenty, pierniczki itd. Na co dzień nie masz przecież tylu pretekstów do sprawiania klientkom przyjemności!

Pamiętaj, zanim zaczniesz cokolwiek robić w tematach marketingowych, zawsze zastanawiaj się nad celem swoich działań! Nie promuj się, bo trzeba, wypada, wszyscy to robią, bo idą święta itd…

Reklama nie ma BYĆ, ma być skuteczna!

Jeśli dopiero zaczęłaś prowadzić gabinet…

Na koniec obiecana wskazówka dla osób, które dopiero zaczynają i mają w grudniowym grafiku sporo przepastnych dziur. Nie sil się na wyszukane promocje. Po prostu daj klientkom znać, że masz wolne miejsca! Żeby nie było, że jesteś zdesperowana i nikt do Ciebie nie przychodzi 😉 napisz np.:

Ostatnie wolne terminy! M.in.:
12.12 – godz. 15.00
15.12 – godz. 16.00
20.12 – godz. 10.00 i 14.00

Albo:

Zwolniło mi się kilka miejsc przed świętami! Jeśli szukasz gabinetu na szybki przedświąteczny manicure, zadzwoń koniecznie! Ostatnie wolne terminy na grudzień!


Jak stworzyć w gabinecie magiczną atmosferę, którą Twoje klientki zapamiętają na długie miesiące? Mam dla Ciebie przewodnik, z którym przygotujesz swój gabinet do świąt w każdym możliwym aspekcie! 

Przygotowałam 155 pomysłów na świąteczne prezenty, 14 gotowych wzorów życzeń świątecznych i 45 pięknych grafik do wykorzystania w mediach społecznościowych – wszystko to w nowym pakiecie: ŚWIĄTECZNY BOX DLA GABINETU BEAUTY, który  możesz kupić w promocyjnej cenie 87 zł! Regularna cena produktów z pakietu to 147 zł, a więc oszczędzasz aż 60 zł!

Do pakietu dołączyłam również nową LISTĘ KONTROLNĄ Święta w gabinecie beauty, w której znajdziesz aż 86 zadań związanych z przygotowaniem pakietu do świąt! W liście kontrolnej umieściłam pogrupowane tematycznie zadania związane z dekorowaniem gabinetu, kompletowaniem świątecznych prezentów dla klientek i pracowników, projektowaniu i przeprowadzaniu świątecznych promocji, tworzeniu i sprzedaży voucherów, a także organizacji gabinetowej wigilii! Jednym słowem wszystko, czego potrzebujesz, żeby nadchodzące święta były niezapomniane dla Ciebie, Twoich klientek i pracowników!

Pakiet możesz kupić TUTAJ.

podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym