Opis produktu
Zbieraj zgody klientek zgodnie z RODO oraz przepisami regulującymi wysyłkę maili i smsów reklamowych! W pakiecie znajdziesz 7 wzorów obowiązku informacyjnego RODO, wzory zgód sms i email, a także 12 procedur – gotowych schematów postępowania, dzięki którym dowiesz się jakie zgody, od kogo i w jakiej sytuacji zbierać!
W skład pakietu wchodzą następujące produkty:
- Obowiązek informacyjny RODO – 7 wariantów,
- ZGODY MARKETINGOWE – email i sms marketing – WZORY z komentarzem,
- PROCEDURY odbierania zgód – RODO, marketing – pakiet 12 PROCEDUR.
Poniżej dokładne opisy produktów znajdujących się w pakiecie.
1) Obowiązek informacyjny RODO – 7 wariantów
Czy wiesz, że po wejściu w życie RODO każdej klientce, której dane przechowujesz, powinnaś przedstawić obowiązek informacyjny? To długa formułka, w której dokładnie opisujesz kto jest administratorem danych, w jaki sposób, w jakim celu i jak długo będziesz przetwarzać dane, jakie prawa przysługują klientce itd. Wraz z radcą prawnym Iloną Przetacznik, przygotowałam dla Ciebie aż 7 wzorów obowiązków informacyjnych, które możesz wykorzystać w różnych sytuacjach związanych z obsługą klienta i promocją gabinetu.
Jakie konkretnie wzory otrzymam?
Kupując ten produkt otrzymujesz 7 gotowych do wykorzystania wzorów obowiązków informacyjnych wraz z komentarzami i wskazówkami:
- obowiązek informacyjny, który przedstawiasz klientce w związku z wizytą w gabinecie,
- obowiązek informacyjny do newslettera – możesz go wstawić np. w treść maila z prośbą o potwierdzenie chęci zapisu,
- obowiązek informacyjny do wykorzystania w formularzu kontaktowym dla klientek na stronie www Twojego gabinetu,
- obowiązek informacyjny dla klientów Twojego sklepu internetowego z kosmetykami do pielęgnacji domowej lub innymi produktami,
- obowiązek informacyjny do kwestionariusza osobowego pracowników,
- obowiązek informacyjny dla klientek biorących udział w konkursie – w celu rozstrzygnięcia konkursu,
- obowiązek informacyjny dla klientek biorących udział w konkursie – w celu rozstrzygnięcia konkursu, jak również z możliwością późniejszego wykorzystania adresu email do wysyłania klientkom newslettera (o ile oczywiście w momencie zgłoszenia go konkursu, dodatkowo zbierzesz od klientek zgodę na wysyłanie newslettera).
2) ZGODY MARKETINGOWE – email i sms marketing – WZORY z komentarzem
Jak legalnie wysyłać smsy do klientek? Czy na smsy z przypomnieniami o wizycie potrzebna jest odrębna zgoda? Co ze zgodą na newsletter? Czy można to wszystko połączyć? Mam dla Ciebie gotowe wzory zgód marketingowych, dzięki którym będziesz mogła promować swój gabinet zgodnie z prawem!
Jak promować swój gabinet Beauty zgodnie z prawem?
Wokół tematów związanych ze zbieraniem zgód klientek na działania marketingowe krąży wiele mitów. Wraz z radcą prawnym Iloną Przetacznik, stworzyłyśmy dla Ciebie krótki przewodnik. Znajdziesz w nim:
- informację na temat tego, kiedy będziesz potrzebować dodatkowych zgód marketingowych,
- zgodę na otrzymywanie newslettera – 2 wersje,
- zgodę na otrzymywanie newslettera i ofert handlowych – 2 wersje,
- zgodę na newsletter z możliwością przekazywania danych innym firmom,
- zgodę na otrzymywanie smsów reklamowych – 2 wersje,
- zgodę na otrzymywanie smsów z przypomnieniami o wizycie,
- wzór zapisu w obowiązku informacyjnym, który umożliwi Ci wysyłanie przypomnień o wizycie bez konieczności zbierania dodatkowych zgód,
- łączoną zgodę na otrzymywanie smsów reklamowych i smsów z przypomnieniami o wizycie,
- dodatkowe informacje na temat praktycznego wykorzystania zgód.
Pomyślałyśmy zarówno o zgodach, które przydadzą się w dokumentach papierowych (np. karta klienta), jak również tych, które będą odpowiednie do zamieszczenia na stronie internetowej Twojego gabinetu (np. przy zbieraniu zapisów na newsletter).
Otrzymujesz nie tylko gotowe zgody, ale również mnóstwo komentarzy i wskazówek, które pomogą Ci wybrać najlepsze dla Ciebie opcje. Gdybyś miała z tym jakiekolwiek problemy, dodatkowo przygotowałyśmy uniwersalny zestaw zgód, który będzie odpowiedni dla większości gabinetów beauty. W sumie 9 stron A4 materiałów!
3) PROCEDURY odbierania zgód – RODO, marketing – pakiet 12 PROCEDUR
Jak połączyć realizację obowiązku informacyjnego RODO z dodatkowymi zgodami marketingowymi? Jak odbierać zgody, jeśli klient kontaktuje się z nami osobiście, a w jaki sposób w przypadku kontaktu mailowego lub telefonicznego? Aby ułatwić Ci praktyczne stosowanie zasad RODO i płynnie połączyć je z innymi przepisami regulującymi zbieranie zgód od klientek na działania marketingowe, wraz z radcą prawnym Iloną Przetacznik stworzyłyśmy PROCEDURY, w których rozpisałyśmy krok po kroku sposób postępowania we wszystkich podstawowych kanałach komunikacji z klientem.
To świetne narzędzie do usystematyzowania informacji na temat RODO. Procedury możesz również wykorzystać jako ściągawkę dla swoich pracowników, którzy mogą czuć się odrobinę zagubieni w konfrontacji z dużą ilością nowej wiedzy i nowych obowiązków.
Jakie dokładnie procedury znajdę w pakiecie? Do czego je wykorzystam?
W pakiecie znajdziesz następujące procedury:
- PROCEDURA 1 – Realizacja obowiązku informacyjnego RODO przy wykorzystaniu różnych kanałów komunikacji (osobiście, mailowo, telefonicznie, smsowo),
- PROCEDURA 2 – Klient przychodzi do gabinetu po raz pierwszy i pyta o zabieg – co robimy, jakie zgody zbieramy,
- PROCEDURA 3 – Klient przychodzi do gabinetu po raz pierwszy i chce zapisać się na zabieg – co robimy, jakie zgody zbieramy,
- PROCEDURA 4 – Klient przychodzi do gabinetu po raz pierwszy w celu wykonania zabiegu – co robimy, jakie zgody zbieramy,
- PROCEDURA 5 – klient przychodzi do gabinetu po raz kolejny – co robimy, jakie zgody zbieramy,
- PROCEDURA 6 – Klient pisze e-mail do gabinetu – co robimy, jakie zgody zbieramy,
- PROCEDURA 7 – Klient dzwoni do gabinetu – co robimy, jakie zgody zbieramy,
- PROCEDURA 8 – Odbieramy zgodę na wysyłanie smsowych przypomnień o wizycie – w sytuacji w której smsy wysyła gabinet i w sytuacji, w której smsy wysyła program do zarządzania gabinetem,
- PROCEDURA 9 – Klient kontaktuje się z gabinetem na Facebooku/przez Messenger– co robimy, jakie zgody zbieramy,
- PROCEDURA 10 – Odbieranie zgody na marketing (sms/email) za pośrednictwem wiadomości mailowej – w jaki sposób to robić zgodnie z prawem,
- PROCEDURA 11 – Odbieranie zgody na marketing (sms/email) podczas kontaktu telefonicznego – w jaki sposób to robić zgodnie z prawem,
- PROCEDURA 12 – Odbieranie zgody na marketing (sms/email) przez sms – w jaki sposób to robić zgodnie z prawem.
Każda procedura to osobny plik pdf w formacie A4 – drzewko, w którym prezentuję sposób postępowania w różnych wariantach danej sytuacji.
Z zestawem procedur nie będziesz się już zastanawiać jak postąpić w danej sytuacji, nie będziesz również musiała odpowiadać na nieustanne pytania pracowników! To instrukcja krok po kroku, dodatkowo rozbudowana o różne warianty danej sytuacji.
W jaki sposób otrzymam zakupione produkty?
Bezpośrednio po zaksięgowaniu opłaty na moim koncie (czyli w większości przypadków po upływie kilku minut) otrzymasz ode mnie mailowo spakowane pliki w formacie pdf. Gdyby wiadomość nie dotarła do Twojej skrzynki odbiorczej, zajrzyj koniecznie do innych folderów na poczcie, np. spam, oferty, powiadomienia, społeczności itd.
Data premiery: 9.07.2018.
Dodaj produkt do koszyka i obejrzyj pozostałe materiały w moim sklepie! Mam więcej takich przydatnych narzędzi! 😉
Magda –
Kolejny świetny pakiet! Bardzo ułatwia przygotowanie wszystkich procedur! Polecam!