Gabinet od zaplecza po raz kolejny objął patronatem medialnym konferencję Beauty Inspiration – w tym roku tematem przewodnim będzie zarządzanie, motywowanie i budżetowanie, czyli rzeczy, bez których nie ma mowy o prowadzeniu efektywnego biznesu w branży beauty! Sprawdź, jaką wiedzę możesz zdobyć i posłuchaj wystąpień ekspertów, którzy będą się dzielić swoimi doświadczeniami podczas konferencji!
Konferencja dla managerów branży beauty
Lider Biznesu Beauty, czyli największa biznesowa konferencja dla managerów obiektów beauty, spa i medycyny estetycznej w tym roku odbędzie się 28 i 29 maja w warszawskim hotelu AirPort Okęcie.
Podczas konferencji zostanie również rozstrzygnięty konkurs Inspiracje Roku – w tym roku, podobnie jak w poprzednich, również będę zasiadać w jury konkursu.
Wybierasz się na konferencję Beauty Inspiration? Sprawdź tematy wykładów!
Lista tematów wykładów
1) Jak rekrutować, żeby nie zwalniać?
- jak stworzyć dobry opis stanowiska
- jak sformułować skuteczne ogłoszenie o pracę
- gdzie szukać potencjalnych kandydatów
- o co pytać na rozmowie
- jak zweryfikować, czy osoba się sprawdzi
2) On-boarding – jak wprowadzić nowego pracownika do zespołu?
- jak szybciej pomóc zaaklimatyzować się nowemu pracownikowi i nawiązać pozytywne relacje z załogą
- na czym polegają w praktyce procesy adaptacyjne pracownika: manuale zabiegowe, standardy obsługi klienta, cykliczne spotkania z przełożonym, szkolenia oraz spotkania integracyjne
- jak zoptymalizować koszty przy pomocy e-narzędzi
- na czym polega rola tzw. opiekuna nowego pracownika
3) Co zrobić, żeby pracownik wykonywał to, za co otrzymuje zapłatę?
- jak skutecznie wpływać na każdego (!) pracownika
- cztery sposoby zarządzania pracownikami
- jak zdiagnozować pracowników bez robienia im testów
- jak dopasować właściwy styl zarządzania do odpowiedniego pracownika
4) Co dziś działa na pracownika, czyli jak sprawić aby nie tylko chciał pracować, ale też był efektywny i lojalny?
- o wydobywaniu potencjału z pracowników
- o trudnej sztuce budowania silnych zespołów
- o tym, jak razem osiągać sukcesy
- o tym, jak w zarządzaniu pracownikami zachować równowagę między autorytetem a dobrymi relacjami
5) Psychologia szefa – jak motywować zespół do wspólnej pracy?
- jak budować zaangażowanie w zespole
- jak radzić sobie ze spadkiem motywacji
- jak wspierać pracowników w fazie marudzenia i narzekania
6) Jak uczyć swój zespół sprzedaży?
- jak rozpalić pasję do sprzedaży, czyli proponowania kolejnych zabiegów i kosmetyków
- jak radzić sobie ze strachem pracowników przed “narzucaniem się” klientkom
7) Jak ustalać wynagrodzenia pracownikom? Ile płacić i za co, prowizje, premie?
- jak wyglądają stawki i sposoby zatrudniania w branży beauty w Polsce
- jak wyglądają różne systemy wynagrodzeń
- jak liczyć prawdziwe koszty pracownika i wyceniać zabiegi
8) Prawne aspekty zatrudniania i wzajemnej współpracy, czyli jak zabezpieczyć swój biznes?
- umowy o pracę jako najbezpieczniejsza forma współpracy na tle projektu nowej regulacji prawa pracy
- kontrakt menedżerski/umowa o współpracę – wady i zalety, zapisy chroniące pracownika i przedsiębiorcę
- odpowiedzialność materialna/odszkodowawcza pracownika/współpracownika (za szkodę, za mienie powierzone z obowiązkiem rozliczenia, wina umyślna/nieumyślna)
- wybór formy i terminów rozwiązania stosunków pracy oraz umowy o współpracy
- możliwości stosowania skróconych okresów wypowiedzenia i zwolnień z obowiązku świadczenia pracy, odprawy i odszkodowania
- ochrona danych osobowych na tle rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
- prawo do wizerunku pracownika/współpracownika jako element konieczny pracodawcy do promowania swojej działalności na łamach prasy, tv, internet, fb i innych
9) Dream Team, czyli najważniejsze aspekty organizacji pracy zespołu?
- jak określać zadania i podział ról w zespole, czyli jakich potrzebujesz do tego zasobów i umiejętności
- jak przygotować harmonogramy, plany i procedury, aby ułatwić pracę zespołowi
- jak stworzyć procedury wewnętrzne (ich rodzaje i wdrażanie)
- jak prowadzić realizację planu, czyli motywować, koordynować i kontrolować
- jak wprowadzać zmiany i korekty
- jak budować komunikację i relacje w zespole w pracy i poza nią
Posłuchaj, jakie zagadnienia będą poruszane na konferencji!
Wywiad z NATALIĄ BOGDAN, która będzie prowadzić pierwszy wykład:
Warsztaty i dyskusje panelowe – drugi dzień konferencji
Drugi dzień konferencji to dyskusja panelowa na następujące tematu:
- budżetowanie,
- budowanie oferty,
- sprzedaż,
- promocja na Facebooku
oraz warsztaty:
- jak zastosować lejek sprzedaży wykorzystujące boty dla pozyskania klientów w salonach medycyny estetycznej,
- jak wdrożyć procedury sprzedaży w zespole,
- ogarnij finanse firmowe, czyli jak pracować z budżetem salonu,
- tajniki atrakcyjności oferty zabiegowej w salonie beauty.
Zobacz relację z poprzedniej edycji!
Relacja z ubiegłorocznej konferencji:
Więcej informacji na temat konferencji oraz możliwość zapisu znajdziesz TUTAJ.