17.05.2019 (piątek) obniżam cenę PODRĘCZNIKA o 40 zł! Cena spada ze 137 zł do 97 zł! Tylko na 24 godziny!

Wszystko w ramach cyklicznej akcji #promobezokazji, w ramach której co miesiąc, zawsze 17-go dostajesz dużą zniżkę na jeden z moich e-booków. W tym miesiącu same wybrałyście, co chcecie mieć w #promobezokazji! (ankieta na FB).

Podręcznik marketingu i zarządzania gabinetem – po co i dla kogo?

Zdarzyło Ci się kiedyś pomyśleć:

Gdybym wiedziała więcej o biznesie i marketingu, szło by mi znacznie lepiej?

  • Uzupełnię i uporządkuję Twoją wiedzę na temat marketingu i zarządzania!
  • Zdradzę Ci jak sprawić, że klientki naprawdę pokochają Twój gabinet!

Poznaj pierwszy tak obszerny PODRĘCZNIK MARKETINGU I ZARZĄDZANIA GABINETEM KOSMETYCZNYM!

DLA KOGO JEST PRZEZNACZONY PODRĘCZNIK?

  • Jeśli dopiero myślisz o otwarciu gabinetu – zyskasz wiedzę, która pomoże Ci sprawnie wystartować bez popełniania kosztownych błędów,
  • Jeśli już masz gabinet – dowiesz się jak lepiej zorganizować pracę, pozyskać więcej klientek, które zostaną na stałe i przenieść swój gabinet na wyższy poziom!

To także świetne źródło informacji dla pracowników gabinetów kosmetycznych, którzy chcą pracować lepiej i zarabiać więcej!

W CZYM POMOŻE CI PODRĘCZNIK?

  • Czujesz, że BRAKUJE CI WIEDZY na tematy związane z marketingiem i zarządzaniem gabinetem?
  • Marzysz o stworzeniu miejsca, które będzie się POZYTYWNIE WYRÓŻNIAĆ na tle innych gabinetów?
  • Chcesz uzupełnić informacje, których NIE OTRZYMAŁAŚ W SZKOLE lub na studiach?
  • Chcesz uzyskać OBSZERNĄ WIEDZĘ na wszystkie ważne dla Twojego gabinetu tematy, bez konieczności uczestniczenia w wielu drogich szkoleniach?
  • Chcesz stworzyć gabinet, który naprawdę POKOCHAJĄ Twoje klientki?

To aż 83 rozdziały i 306 stron rzetelnej wiedzy biznesowej popartej konkretnymi przykładami!

  • ROZDZIAŁ 1 – dowiesz się jak przygotować się do OTWARCIA gabinetu, jakie błędy możesz popełnić, podpowiem Ci również jak wybrać idealną nazwę czy lokal,
  • ROZDZIAŁ 2 – pokażę Ci jak stworzyć OFERTĘ zabiegową dla nowego salonu lub zmodyfikować ofertę dla już funkcjonującego gabinetu, będzie o wybieraniu zabiegów, cenach i tworzeniu materiałów dla klientek,
  • ROZDZIAŁ 3 – wszystko co musisz wiedzieć na temat gabinetowych DOKUMENTÓW – karty klienta, procedur, informacji dla klientek o zabiegach itd.,
  • ROZDZIAŁ 4 – dowiesz się co powinno się znaleźć na STRONIE INTERNETOWEJ gabinetu kosmetycznego, jak znaleźć firmę, która wykona stronę oraz jakie błędy sprawią, że strona zamiast przyciągać klientki, będzie je odstraszać,
  • ROZDZIAŁ 5 – to ogromna porcja wiedzy na temat wszystkich KLASYCZNYCH METOD REKLAMY gabinetu kosmetycznego,
  • ROZDZIAŁ 6 – jest o budowaniu relacji, perfekcyjnej OBSŁUDZE KLIENTA, a także o skutecznych, sprawdzonych sposobach na budowanie LOJALNOŚCI klientek,
  • ROZDZIAŁ 7 – w całości poświęciłam NOWOCZESNYM TRENDOM MARKETINGOWYM, które pomogą Ci się wyróżnić na tle konkurencji i sprawią, że Twój gabinet stanie się wyjątkowy,
  • ROZDZIAŁ 8 – wszystko na temat skutecznej reklamy MAILOWEJ gabinetu kosmetycznego, dowiesz się jak tworzyć i wysyłać maile, które pomogą Ci sprzedać nowe zabiegi,
  • ROZDZIAŁ 9 – to kompendium wiedzy na temat skutecznej promocji gabinetu kosmetycznego w MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH,
  • ROZDZIAŁ 10 – dowiesz się jak skutecznie ZARZĄDZAĆ swoim gabinetem – jak organizować pracę, dbać o pełny grafik, a także radzić sobie z konkurencją, która depcze Ci po piętach,
  • ROZDZIAŁ 11 – wszystko na temat gabinetowych FINANSÓW,
  • ROZDZIAŁ 12 – to rozdział poświęcony PRACOWNIKOM – ich rekrutowaniu, motywowaniu itd.,
  • ROZDZIAŁ 13 – solidna porcja wiedzy na temat ROZWOJU GABINETU, czyli rozdział dla osób, które chcą się nieustannie doskonalić i zmienić kameralny gabinet na prężnie funkcjonujący biznes,
  • ROZDZIAŁ 14 – to rozdział dla Ciebie – właścicielki, kobiety, może matki – będzie o szukaniu RÓWNOWAGI pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym.

Podręcznik Jak stworzyć gabinet kosmetyczny, który pokochają klientki? jest zbiorem 10 lat moich doświadczeń w beauty marketingu! Moim marzeniem było stworzenie OBSZERNEGO I KOMPLETNEGO ŹRÓDŁA WIEDZY BIZNESOWEJ dla osób prowadzących gabinety kosmetyczne. Przekazanie kluczowej wiedzy, która jest niezbędna do prowadzenia opłacalnej działalności, a której próżno szukać w szkołach i na uczelniach kosmetycznych.

Chcesz otrzymać więcej informacji na temat zawartości e-booka? Zapoznaj się ze szczegółowym SPISEM TREŚCI!

Koszt zakupu tego E-booka to Twój zysk z ZALEDWIE DWÓCH większych zabiegów. Gwarantuję Ci, że ta niewielka inwestycja ZWRÓCI CI SIĘ Z OGROMNĄ NAWIĄZKĄ!

Komu polecam?

Kto powinien kupić tego e-booka?

  • osoby, które myślą o otwarciu własnego gabinetu,
  • właściciele istniejących gabinetów, którzy chcą poprawić jakość obsługi, zyskać więcej klientek, czasu i pieniędzy,
  • osoby, które czują, że potrzebują doszkolenia w dziedzinie zarządzania, marketingu, obsługi klienta itp.
  • właściciele gabinetów, którym zależy na podnoszeniu kwalifikacji pracowników bez konieczności inwestowania w drogie szkolenia,
  • pracownicy gabinetów, którzy chcę pracować lepiej i dzięki temu zarabiać więcej.

Komu nie polecam?

Kto nie powinien kupować tego e-booka?

  • osoby, które nie chcą się rozwijać zawodowo, a aktualna sytuacja satysfakcjonuje ich w 100%,
  • osoby, które mają obszerną wiedzę w dziedzinie zarządzania, marketingu, obsługi klienta itp. i nie czują potrzeby dokształcania się.

Opinie o e-booku:

UWAGA! Zniżka 40 zł obowiązuje tylko w piątek, 17.05.2019 do godz. 23.59! Cena spada ze 137 zł do 97 zł! 

E-booka możesz kupić TUTAJ.

podrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznympodrecznik marketingu i zarządzania gabinetem kosmetycznym