Czy kosmetyczka może robić mezoterapię? Czy ten zabieg może wykonać kosmetolog? Poprosiłam o opinię radcę prawnego specjalizującego się w prawie
Dlaczego kosmetologów nie ma w mediach, czyja to jest wina i jakie są tego konsekwencje? Zaproszenie do telewizji – kiedyś
Strona www, media społecznościowe, materiały reklamowe – brak profesjonalnych zdjęć bardzo utrudnia skuteczną promocję gabinetu. Jak wybrać fotografa, jakie zdjęcia
Mam do rozdania aż 5 podwójnych zaproszeń na konferencję Beauty Meeting (Warszawa, 18.02) – prezent od organizatora 🙂 Wejściówek jest
Jak tworzyć ulotki, które skutecznie przykują uwagę klientek i skłonią je do wizyty w Twoim gabinecie? Gdzie je rozdawać i
Już są! Nowe edycje bardzo przez Was lubianych SEZONOWYCH PLANERÓW! Tym razem z niespodzianką – do każdego PLANERA dołożyłam ok.
Jeśli lubisz tracić pieniądze i ściągać sobie na głowę kłopoty, to proszę bardzo, ale nie dziw się później, że wpadłaś
Zimowa promocja – oczywiście mikołajki, święta sylwester, ale… To już za chwilę będzie za nami! Jeśli szukasz inspiracji na niestandardowe
PREMIERA! Świąteczny BOX dla gabinetu BEAUTY
Pakiet Świąteczny BOX dla gabinetu BEAUTY to zestaw materiałów, które pomogą Ci maksymalnie wykorzystać marketingowy potencjał świąt! Otrzymujesz ode mnie
Jak sprawić, żeby klientki wracały do Twojego salonu? Wykorzystaj okazję jaką stwarzają nadchodzące święta i podaruj im drobne upominki! Przygotowałam
Sprawdź, co możesz zrobić, aby przyłączyć się do walki o korzystne dla naszego zawodu regulacje prawne! Najnowsze informacje o działalności
Robiąc zabieg, który kosztuje 50 zł, musisz przyjąć aż 30 klientek, żeby zarobić 1500 zł! Jeśli „przerzucisz się” na zabiegi
Recepta na sukces finansowy gabinetu kosmetycznego jest bardzo prosta: sprzedawaj dużo drogich zabiegów! Łatwo powiedzieć? Wykonanie wbrew pozorom wcale nie
Chcesz więcej zarabiać, ale boisz się podnieść ceny, żeby nie stracić klientek? Jest na to rada! Przeczytaj co zrobić, żeby
Opowiem Ci historię Marty, która rok temu otworzyła swój gabinet. Ceny zabiegów ustaliła w oparciu o cennik konkurencji. Marta jednak
Jak pracować, żeby gabinet przynosił jak najwyższe zyski? Jak ustalać ceny zabiegów, redukować koszty i pilnować finansów? Zebrałam dla Ciebie
Nie chciałabyś zostać pożarta przez e-booka, prawda? Przeczytaj historię kobiety, która nie uniknęła tego smutnego losu… Często pytacie mnie o
Wielu właścicieli gabinetów kosmetycznych liczy koszty zabiegu wyłącznie w oparciu o zużywane na ich wykonanie kosmetyki. Skoro produkty kosztują 20
Jak podnieść ceny zabiegów, żeby nie stracić klientek? Jak informować o zmianie cennika, aby nie narazić się na nieprzyjemne dyskusje?
Czy na swoim gabinecie zarabiasz dokładnie tyle, żeby pokryć koszty, zapewnić sobie środki na realizację potrzeb i marzeń, zrobić rezerwę
Targi kosmetyczne 2018 – jak co roku trochę się tego uzbierało! W tym momencie mam dla Ciebie aż 35 imprez –
Czy zawsze potrzebuję od klientki mojego salonu beauty zgody na przetwarzanie danych osobowych? W jakiej sytuacji potrzebuję, a w jakiej
Co zrobić, żeby raz zdobyta klientka została z Tobą na dłużej? Jak sprawić, aby niższe ceny konkurencji nie skusiły osób,
Często czytam na różnych branżowych grupach, że już wchodzą przepisy, które znacznie ograniczą wykonywanie niektórych, bardziej inwazyjnych zabiegów. Temat rozgrzewa
Uważam, że nie ma nic cenniejszego dla właściciela firmy niż czytanie o doświadczeniach innych przedsiębiorców. Nieważne, czy zgadzamy się z
Czy na publikację zdjęcia klientki, na którym nie widać twarzy, potrzebna jest pisemna zgoda? To pytanie powtarzało się w kilku
Naczelna Izba kosmetologów – czy już działa formalnie? Jakie jest jej oficjalne stanowisko w sprawie wykonywania inwazyjnych zabiegów z pogranicza
Izba kosmetologów – czy już działa formalnie? Jakie jest jej oficjalne stanowisko w sprawie wykonywania inwazyjnych zabiegów z pogranicza kosmetologii
Jaki wiecie, wisi nad nami widmo wprowadzenia regulacji prawnych, które mogą ograniczyć zakres zabiegów wykonywanych w gabinetach kosmetycznych. Konkretów jeszcze
Zdjęcia z zabiegów – jak je robić i retuszować, aby nie straciły wiarygodności? Co warto pokazywać klientkom, a co lepiej